Connect with us

Stiri despre telefoane

Allview si service-ul Diangi iti dau telefon la schimb cat al tau e reparat!

Published

on

Allview si service-ul Diangi iti dau telefon la schimb cat al tau e reparat! Cel putin asta sustin cei de la Allview, este o idee buna si trebuie sa recunosc asta, ramane de vazut daca ne omoara practica sau nu, care vor fi conditiile, ce fel de telefon vei primi la schimb, pe ce perioada, ce se intampla daca si telefonul primit la schimb se strica in perioada respectiva, etc. Sunt o gramada de intrebari la care vom avea raspuns cu trecerea timpului, pana atunci aveti comunicatul oficial din partea celor de la Allview, comunicat ce sper sa va lamureasca.

allview diangi grup

Allview, brandul autohton numarul 1 de smartphone-uri si tablete prezent pe piata din Romania va implementa impreuna cu partenerul sau, Diangi Grup, doua servicii noi: Service Phone si 12 days commitment. Programul pilot ce cuprinde cele doua servicii va incepe de luni, 23 mai si pentru inceput va fi integrat in service-urile grupului Diangi din Bucuresti si Brasov.

Prin Service Phone, clientii Allview care isi vor aduce telefoanele pentru reparatii vor primi la schimb un alt telefon pe care-l vor putea utiliza cat timp terminalul lor se va afla in service.

”Ne concentram toate eforturile pentru a diminua disconfortul pe care clientii il resimt atunci cand un dispozitiv devine nefunctional. Stim cu totii ca telefoanele au devenit instrumente indispensabile in viata noastra de zi cu zi si ne dorim ca atunci cand un terminal ajunge in service, utilizatorul sa nu piarda contactul cu cei dragi sau cu mediul profesional. Ne straduim de asemenea sa scurtam timpul necesar reparatiilor iar statisticile ultimelor luni arata ca ne indreptam in directia corecta, conform asteptarilor clientilor nostri”, a declarat Lucian Peticila, General Manager Allview.

Advertisement

Cel de-al doilea serviciu, 12 days commitment, garanteaza un termen maxim de 12 zile calendaristice pentru remedierea oricarei defectiuni a unui produs Allview. In cazul in care reparatia se prelungeste peste acest termen, terminalul va fi inlocuit cu unul nou. Daca produsul nu mai este disponibil in oferta Allview, utilizatorul va primi un model cu specificatii similare.

„Avem deja 6 luni de zile de cand Diangi a devenit partenerul brandului Allview pentru serviciile post-vanzare, atat pe piata din Romania cat si in afara tarii. Datele arata ca avem o scadere semnificativa a unor indicatori precum timpul mediu de reparatie si procentul reintoarcerilor clientilor in service cu aceeasi problema sau cu alta noua. Vrem sa demonstram ca acest parteneriat 100% romanesc poate crea o poveste de succes si o experienta pe placul clientilor nostri”, a declarat Dan Georgescu, Managing Director Diangi Grup.

Cele doua servicii vor fi disponibile de saptamana viitoare pentru clientii Allview care ajung in urmatoarele centre Diangi: Bucuresti sectorul 6, pe Bdul. Iuliu Maniu nr. 71 si Bdul Timisoara nr. 92, iar in Brasov pe str. Brazilor nr. 61. Dupa perioada de testare, programul ar putea fi extins si in cadrul celorlalte locatii partenere.

Advertisement

Cam asa suna comunicatul oficial al celor de la Allview, ce parere aveti de aceasta campanie?

Mulțumesc pentru vizită! Scriu cu plăcere pe acest site și o fac de peste 10 ani. Telefonul meu de zi cu zi este acum un Samsung Galaxy S22 Ultra.

Advertisement
31 Comments

31 Comments

  1. Dumitru Pintilie

    mai 19, 2016 at 16:27

    Basme! A trebuit sa apelez la OPC pentru inlocuirea telefonului defect, dupa ce a fost de trei ori in service, fara sa remedieze nici macar una din problemele semnalate. Practic l-am primit, asa cum l-am trimis. asa ca pot sa bata campii cu texte de astea PR-iste, mult si bine. Eu m-am lamurit.

  2. Relu

    mai 19, 2016 at 17:06

    O vrajeala ieftina sa mai convinga cativa fraieri sa cumpere allview…

  3. Dragos Dinca

    mai 19, 2016 at 15:21

    e bine ca s au gandit si ei abia acum. tocmai ce am scapat de un X1 Xtreme ce a fost de 4 ori in service. adunat, cam 60 de zile am stat fata telefon. pana la urma mi au dat negatie de service. e amuzant ca am asteptat un update de software la el, care a aparut cand nu am mai avut telefonul, adica dupa 1 an jumate

  4. Adi Nica

    mai 19, 2016 at 18:58

    Ok, deci duci un smartphone la reparat, smartphone in care ai abonamentul tau cu net, pt mailurile si restul treburilor de care depinzi.
    Ei iti ofera un telefon cu functii asemanatoare, tot un smartphone, sau tigaie din aia cu butoane cu fac boschetarii de la orange?

  5. noview

    mai 19, 2016 at 19:39

    povesti nemuritoare! la cati clienti ati avut – nicidata nu ati stiut sa-i respectati! doar la bani, la cati mai mullllllltttttttiiii bani va ganditi c…..!!!!!!!!!!!!! m…..!!!!!!!!!!!! (editat)

  6. Marius

    mai 19, 2016 at 21:33

    Vai ce nemernici: “avem o scadere semnificativa a unor indicatori precum timpul mediu de reparatie si procentul reintoarcerilor clientilor in service cu aceeasi problema sau cu alta noua” pai aveti o scadere semnificativa pentru ca la prima venire in service cautati nod in papura si anulati garantia. Ce mizerabili. Despre ce post-garantie este vorba? Reparatia contra cost + transportul dus intors costa cel putin jumatate din pretul unui telefon nou, la performante mult mai bune, cine mai repara o coaja veche de 2 ani iesita din garantie? Au vazut ca lumea s-a prins cat de mizerabili sunt si vor sa o dreaga cu o pacaleala de marketing.

  7. Liviu Şoavă

    mai 19, 2016 at 18:45

    Degeaba iti ofera telefon la schimb cat sta al tau in service daca tot folosesc aceiasi replica”Soc mecanic,vina clientului,iesit din garantie”

  8. Ionel

    mai 19, 2016 at 21:52

    Fatarnici si lacomi ca-n todeauna !
    @Noview, idem !
    @Cosmine, nu credeam sa vad pe siteul tau sa si cenzurezi ca doar nu te-a criticat pe tine. Halal…

  9. Marian Peperigeanu

    mai 19, 2016 at 19:07

    Am avut bateria umflata la telefon si cred ca apasat pe ecran deoarece au aparut niste pete albe pe ecran destul de deranjante, dar se vedea prin ele. Le-am trimis mesaj si dupa vreo 2 zile mi-au dus telefonul la service. Cand mi-a venit avea schimbata bateria, ecranul si capacul de pe spate, am fost chiar MULTUMIT!

  10. Cosmin

    mai 19, 2016 at 22:31

    Ionel, daca cenzuram, stergeam comentariile…am editat numai deoarece vreau aici un limbaj cat mai civilizat. In rest, puteti spune ce vreti. Nu sterg comentariile. Multumesc.

    • gabriel dima

      ianuarie 3, 2017 at 18:05

      Cosmin pe bune…Acela nu este un comunicat de presa. Sa fim realisti .O aberatie de comunicat , pe care niciun ziarist nu-l publica. Vezi cate comentarii negative primesc “baietasii ” astia .Vorba celor de mai sus …Ce limbaj civilizat sa ai cand dai pe un telefon 1 200 lei si “baietii ” astia cu cel mai prost sistem de PR din lume iti retrag garantia invocand ” socuri mecanice “…Daca l-ai scapat ca boul din buzunar si s-a zgariat un pic,gata “soc mecanic “…Adica astia ne fac dobitoci pe toti ?Sunt stat in stat …Ca o recomandare …Exista ANPC ,fratilor.Cu cat mai multe reclamatii , cu atat mai “bine” pentru Diangi Service.Poate asa isi vor respecta clientii si devin profesionisti .

  11. noview

    mai 19, 2016 at 23:47

    Ce spui straine? Civilizat? Hai ma lasi? Adica eu dau bani pe o panarama de allview, PE BANII MEI (ca nu din banii tai sau lu’ X, Y) stau si ma rog pe siteul lor cu ceva timp in urma sa puna spre Download o imagine ISO spre un Downgrade si acestia nici nu raspund! Acest aspect ar trebui sa-l cunosti de mai mult timp daca te pretinzi ca esti un reviewer impartial. Cam multi cumparatori s-au pacalit cu astfel de produse, nu crezi? …ca marea majoritatea produselor RO.
    Deci, cine mai este civilizat??? Hai raspunde. Cred ca esti prima persoana care face asa ceva pe un site care se doreste a fi din gama IT; si este si greseala ta… Dovada ca nu iti pasa de ce spun cetatenii, in mod deosebit de cumparatorii care au achizitionat astfel de produse decat de like-uri si de produsele primite la mare moda din China. Atata tot.

  12. Cristi

    mai 20, 2016 at 01:59

    Am folosit doua telefoane Allview si nu prea sunt multumit nu de ei ca firma ci de softul lor care lasa de dorit cat si de update-uri care nu apar asta si deoarece rebranduiesc telefoane care nu primesc update oficial de la “firma mama” pentru ca Allview nu sunt dezvoltatori sau producatori de telefoane,mai nou am trecut la o alta firma, de aceasta data una chinezeasca si anume ZTE dar nici de ei nu sunt prea multumit deocamdată, specific ca la ce am trecut acum nu este aparut in magazinele din romania, sau asa cred eu pentru ca este vorba de un ZTE Axon Elite 4G International Edition.

  13. Cosmin

    mai 20, 2016 at 07:09

    NOVIEW, nu iti inteleg inversunarea, nu am luat apararea celor de la Allview daca asta sugerezi, ba din contra! Ai citit articolul asta https://www.androidro.ro/scos-din-garantie-soc-mecanic-sau-cum-ne-trateaza-un-service-de-telefoane-mobile/ Crezi ca il mai scriam si mai subliniam Allview acolo daca le tineam partea? Tot asa, crezi ca nu stergeam comentariile daca le tineam partea? Cred ca ai inteles gresit ce av vrut sa zic…am vrut numai sa pastram un limbaj civilizat, in rest aici se poate comenta orice, nu sterg comentariile. Ai vazut cate articole am in care compar telefoanele Allview cu cele din China cu specificatii asemanatoare si atrag atentia asupra preturilor? Cred ca erai nervos cand ai comentat si ti-ai aruncat nervii aiurea pe mine 😉

  14. noview

    mai 20, 2016 at 11:38

    Crezi ca incerci sa ma convingi cu un articol scris? Omule, constat ca nu vrei sa pricepi ca este vorba de niste bunuri achizitionate pe BANI! Nu pe gratis, nu pe vorbe. Acele persoane care s-au pacalit de la acesti mincinosi (sau mai degraba impostori) nu au nici un drept? Unii dintre acestia au facut niste eforturi ca sa-si cumpere un amarat de tel. sau tableta dintr-un salariu de mizerie.
    Acestia trebuie sa treaca cu vederea, ca asa este-n Romania. N-asa? Marea majoritatea dintre noi vrem sa fim ca cei din Occident dar mentalitatile sunt cele dn Bizant, Orient. Nu incerca sa ma convingi cu nimic. Ramai in continuare in lumea ta mica a a telefoanelor, ti-ai relevat singur profilul.
    Un ultim Test: daca tot o dai cu articole critice, acide la firma X, Y. De ce le mai preiei articolele de tip PR cand sti cum sunt? Cuvantul moralitate iti spune ceva? In presa din afara daca cineva s-a pacalit odata in privinta unui produs, nu va mai exista a doua oara ceva spre publicare! Intelegi? Asa este-n Capitalism. Dar la noi ce sa-i faci, mai un mic, mai un aricol cica critic, mai pica un telefon, vreo tableta – aici, toate gratis. Cunosc astfel de profile… Nu incerca sa-mi raspunzi, nu am sa mai intru pe acest site, asa cum au facut-o si alte persoane de-a lungul timpului. Au intrat, au vazut, au plecat, stiindu-ti profilul! Gata!

    • Cosmin

      mai 20, 2016 at 11:47

      Hai ca ma simt dator sa raspund, drept la replica 😉 Imi arati un site cu trafic de top care a si criticat Allview? Gadget.ro? Mobilissimo.ro? Si daca ne luam dupa trafic.ro, androidro.ro are un trafic lunar mai mare fata de mobilissimo, asa ca chestie…http://www.trafic.ro/vizitatori/top-siteuri-stiinta-tehnologie/luna Ce ai vrea sa scriu aici? Am si tutoriale si jocuri si aplicatii si articole de unboxing si de review, etc…Sa ma apuc sa vorbesc de papusi Barbie? Normal ca le preiau si materialele pentru presa, asta este rolul acestui site. Da, am primit de la ei si tablete si telefoane dar am si criticat! revin la prima intrebare, imi mai arati un site care face asta?

  15. Marius/mirel

    mai 28, 2016 at 19:12

    Fratilor!! Mi s-a intamplat.. Spre ne-norocul meu.a trebuit sa trimit tel in service.. Mi s-a innapoiat exact asa cum l-am trimis..Rusine pentru neseriozitatea lor. Mi l-au mai si tinut 2saptamani.. Nu stiu cum pot sa puna capul pe perna!.am un singur sfat—sa curga reclamatiile!!! Huooooo ru-si-ne !!! Sper sa citeasca si cei care va conduc..mai Marii de la diangi

  16. Pixy

    septembrie 30, 2016 at 21:02

    O firma de toata mizeria. Huaaaa rusine DIANGI GROUP. Am trimis un produs care avea probleme din prima zi la mufa jack si l au scos din garantie ca “a suferit soc mecanic” Sa va fie rusine. M au sunat ulterior ca o pot inlocui contra unei sume de 350 de lei. RUSINEEE un jack audio costa 2 lei. O tableta de 1 sapt sa o scoate ti din garantie.

    • Alina

      octombrie 14, 2016 at 13:47

      Da nu imi vine sa cred ca nu am citit din timp aceste comentarii, De 3 luni ma chinui cu incompetentii de la Allview si service-ul lor Diangi care tine telefoanele doua saptamani pretinzand ca lucreaza la ele si apoi le trimit inapoi la fel de stricate. INCOMPETENTI .

  17. gabriel dima

    ianuarie 3, 2017 at 17:55

    Nici macar comunicat nu poate fi numita “mizeria ” asta de text .Niste incompetenti , amatori,profitori…Bine-nteles eu depun reclamatie la OPC ,plus trimit si eu un comunicat din partea site-ului meu (este unul de stiri ) ,sa vad cat de “smecheri ” se mai cred acesti “baietasi ” .TOATA LUMEA LA OPC.Sa curga cu reclamatii …

  18. Lucian

    ianuarie 18, 2017 at 19:03

    In ultimii ani, am observat o tendinta evidenta de distrugere a tot ceea ce inseamna capital romanesc. De ce? Pentru ca romanii permit asta si prefera sa-si vanda un rinichi doar ca sa aiba o anumita sigla pe telefonul lor, sigla platita cu de doua sau trei ori suma pe care ar fi dat-o pe un telefon sub brand romanesc. Asadar, multi sunt pusi sa denigreze tot ceea ce inseamna afacere autohtona si sa proslaveasca o sigla precum cele de la Samsung sau Apple.
    Experienta mea cu cei de la Allview a fost una minunata, cu mult profesionalism din partea lor si cu telefoane de calitate la jumatate de pret fata de siglele mai sus amintite. Asadar, n-as da bani niciodata pe astfel de sigle, atata vreme cat pe piata va mai exista Allview.
    Momentan detin un P8 Energy Pro, de care sunt incantat si pe care l-am cumparat cu banii jos si cu o extragarantie specificata pe site-ul Allview. Dupa 2 saptamani am reusit sa-l scap de la aprox un metru pe parchet. Ecranul n-a avut nici macar o zgarietura, dar rama de aluminiu s-a ciobit si capacul spate s-a zgariat. Am sunat la service, mi s-a vorbit foarte politicos, am trimis telefonul intr-o joi si l-am primit inapoi lunea urmatoare ca nou, desi s-a stricat din vina mea. N-am platit niciun leu.
    Deci, din punctul meu de vedere, cam aici se inchide vrajeala cu “Allview nu au garantie”. Cine vrea sa plateasca in continuare o caruta de bani doar ca sa scoata peste 100000 de puncte in Antutu, n-are decat, oricum pentru mine n-are absolut nicio importanta faptul ca telefonul meu Allview deschide facebook-ul cu cateva milisecunde mai lent decat un Samsung sau un Iphone sau ca tine in memorie deschise doar 9 aplicatii in loc de 20. Fitele astea le las pentru pitipoance si cocalari, ca oricum la astfel de persoanaje nu vezi alte telefoane decat cele doua mai sus mentionate.

  19. Diana

    ianuarie 21, 2017 at 17:15

    A patra oara mi.au trimis cei de la digi telefonul in service pt acelasi lucru de fiecare data l.au resoftat cica data viitoare voi merge direct la opc. Allwiev telefon de rahat Diangi service de rahat. Nu inteleg de ce nuprimesc negtie daca nu se pricep sa.l repare

  20. Diana

    ianuarie 21, 2017 at 17:29

    Lucian nu stiu cum se face ca tu esti singurul care ai nimerit telefon care functioneaza si cei de la diangi ti.au reparat telefonul scapat de tine.eu nu am avut norocul tau pt ca din septembrie pana in ianuarie eu am trimis telefonul de patru ori in service pt acelasi defect se blocheaza ecranul si nu mai reactioneaza la nimic de fiecare data l.au resoftat dar culmea tot asa face poate ai vreo pila. Ti.as multumi sa pui o vorba buna si pt mine sa.mi repare telefonul daca se poate repara daca nu sa.mi dea negatie si promit k nu mai cumpar telefon Allwiev in viata mea

  21. Liviu

    februarie 8, 2017 at 10:00

    Eu ma confrunt cu aceeasi problema. Practic isi bat joc de noi. Am Făcut in Ianuarie 2abonamente cu 2 telefoane. Sunt pt a doua oara in service-ul lor. Prima data,, cica… L*au resoftat. Balarie. Au venit mai rau decat prima data. Acum le tin de pe data de 27 Ian. Nici pana in ziua de azi nu le-au reparat pe amandoua. Nici tel la schimb nu ne-a oferit. Uite tel nu e tel.. Dar de platit.. Platiti prostilor. Asa ceva de nedescris. Mizeriiiiiiiii mari de tot. Nu se face asa ceva pe banii oamenilor. Stop mai oameni. Muncim pe bani. Nu castigam la loto.

  22. Elena

    februarie 28, 2017 at 20:20

    Ha ha

  23. Sebastian

    aprilie 27, 2017 at 18:50

    Salutare.Va descriu si eu experienta cu Allview,mai pe scurt,cu un P6 life,mai degraba “death”.Dupa 6 luni de utilizare cu husa,folie,tinut “in puf” cum se zice,il aveam in buzunar,intru de la racoare la caldura,iar dupa un timp,incepe sa pilpaie ecranul.Bun,zic ii scot acumulatorul si-l las asa cateva ore,poate “isi revine”.Pun acumulatorul,dau sa-l pornesc,totul ok intra in retea,touch-ul functioneaza,in afara de ecran,care nu mai afiseaza nimic.Sun la service,il trimit.Timp de vreo 2 saptamini,nimic.Apoi,minune,ma suna curierul ca are un colet…surpriza,telefonul…tot asa cum l-am trimis.Imi vin dracii,sun la ei,raspunde o voce feminina si-mi explica faptul ca…a facut condens.Bun zic si eu cu ce-s de vina,ca daca stiam,puneam silicon sa nu mai faca condens.Si vocea incepe sa fie autoritara si-mi spune ca e vina mea ca a facut condens si ca trebuie inlocuit displayul si ” placa de baza???” si ca ma costa aproape cat alt telefon nou si ca mi-au anulat garantia…pe motiv ca ce,intreb eu…ca din cauza mea a facut condens!!!???Le-am zis ca daca asa bine construiesc telefoanele,nu e de mirare ca “garantia” este doar de foema,ca asa da bine la “cumparatori.Fratele meu,a avut P5 energy lite si ” bateria “aia minunata de ‘enspe mii de miliamperi,dupa 1 an,tine maxim 1 zi,iar touch-ul cand i s-a crapat,a preferat sa-l inlocuiasca in alta parte.Mai stiu pe cineva cu un P6 energy,care are probleme cu softul si telefonul are doar cateva luni.Pe scurt,din punctul meu de vedere,prefer sa dau un ban in plus,dar sa imi iau un lucru de calitate,chiar daca “platesc brandul”; prefer sa o fac,dar stiu ca e OK.Putin dai,putin face.Iar cat despre allview,pina cand vor invata sa faca telefoane bune,eu unul nu vreau,pe banii mei,sa mai aud de ei.Si nu imi pasa ce veti zice voi cei care veti citi,pentru ca eu comand pe banii mei.Va salut.

  24. Soit Mircea

    iunie 6, 2017 at 23:31

    De trei ori l-am trimis in service-ul de la Bucuresti cu aceleasi defectiuni si de fiecare data l-am primit la fel fara sa-l repare.Si culmea nesimtiri si a jafului pe care-l practica pe buzunarul clientului,cu toate ca telefonul este in garantie ,am fost taxat si cu suma de 104 lei fara ca telefonul sa fie reparat.

  25. Marius

    iunie 7, 2017 at 09:23

    Mai fratilor, nu ati invatat lectia? NU mai cumparati Allview. Nu ca stai sa vad, ca s-a schimbat service-ul, ca a aparut un nou model care e diferit de celelalte, aceleasi gunoaie de produse, aceleasi gunoaie de oameni. PUNCT

  26. Viorel

    august 22, 2017 at 09:51

    Mandru posesor al unui telefon “minunat” Allview p6 qmax, cumparat cand costa 1000 lei. Dupa 3 saptamani de utilizare … “poc” pata alba pe display… trimis la garantie … diangi GRUP … adica o multinationala …(sedii in Germania, franta italia GB). din pacate in Romania ca la noi … servicii de 2 lei. Dupa lungi discutii cu ei au inlocuit display-ul. Problema mare este ca aceasta firma Allview o fii ea romaneasca dar foloseste telefoane aduze de afara doar punand numele ei pe sigla telefonului si schimband 2-3 chestii in softul telefonului. De exemplu pe site-ul lor spun ca procesorul este MT 6592, in realitate este MT 8392, update de soft nu a aparut …este o clona a telefonului Posh Titan Max HD E600. Luam un rahat (utilizat la pregatirea prajiturilor) si spunem ca este romanesc … RUSINE allview si diangi …

  27. MUGUREL

    septembrie 4, 2018 at 15:47

    MMAAIII SUNT SOCAT, CUM AVANSEAZA TEHNOLOGIA, ROMANASII NOSTRII SUNT IN URMA!!!! DE CE ? LENOVO SI AILALTI DIN U.E. TOT DIN CHINA SE APROVIZIONEAZA, INCLUSIV S.U.A. CU I-PHONE-UL, JAPONIA CU GADJET-URILE LOR, HAI SA FIM COMPETENTI. Citeşte cineva mesajul !?

  28. Răzvan

    octombrie 15, 2019 at 15:18

    Eu am lăsat telefonul la reparat la ei acum aproximativ 5 luni și când sunam îmi spuneau că nu e vina lor că nu a venit piesa ……in nici un caz nu s-au gândit să-mi de-a un telefon la schimb ……..

Leave a Reply

Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citite des

Copyright © 2012 - 2024 androidro Portalul tău de noutăți și stiri din lumea telefoanelor mobile. Aici vei găsi cele mai recente informații despre telefoane, aplicații, actualizări software, dar și sfaturi utile. Telefon: 0768.779.750, Adresa: Strada Nicolae Labis 42, Brasov, Cod postal 500171