Connect with us

Stiri despre telefoane

Ce se intampla cu Fan Courier? Ceva nu e deloc ok acolo!

Published

on

Am avut mai multe probleme cu cei de la Fan Courier de-a lungul timpului si una dintre probleme chiar am expus-o acum ceva vreme, aici, pe site. Se pare ca de la o vreme si-au cam luat nasul la purtare si cred ca ei ne fac noua un serviciu si nu noi, clientul le facem lor un serviciu, mentalitate eronat gresita!

Daca noi ca si clienti nu am fi existat, nu se putea vorbi despre ei acum si asta este clar, ca sa nu mai vorbesc de soferi si de cat de importanti se cred ei…

Daca nu as fi eu cel care face comanda, sau tu, Fan Courier nu ar mai exista si asta este clar. Am observat o mare problema si atunci cand folosesti site-ul fancourier.ro, ma refer la intervalul de ridicare al comenzilor. Cand chemi un curier, ai posibilitatea de a selecta o ora in care sa te gaseasca acasa si asa ar trebui sa fie in mod normal.

Advertisement

df

Insa, nu este deloc asa, am facut comanda la ei pe site si nu cred ca vreodata au respectat intervalul pe care eu l-am selectat acolo, NU mi se pare normal ca eu sa stau acasa 8 ore sau chiar mai mult si sa astept un curier sa-mi ia un colet pentru care EU platesc! Practic, eu le platesc lor motorina si salariul, asta nu inteleg ei.

Mult mai bine ma inteleg cu cei de la Urgent Cargus si cel putin acestia isi respecta orele pe care eu le selectez acolo.

df

Si bomba vine acum!

Advertisement

Incepand de la 01.10.2016 FAN COURIER nu mai transporta electrocasince de mari dimensiuni in regimul standard de transport (24 ore) ci in termen de 2-3 zile lucratoare in regim de livrare la nivelul 0 al cladirii in care se face livrarea. Costul mediu de transport va fi de 125.00 Ron + TVA pe bucata.” sursa

Urat…ma intreb ce se va intampla cu Fan Courier si Black Friday 2016?

Advertisement

Mulțumesc pentru vizită! Scriu cu plăcere pe acest site și o fac de peste 10 ani. Telefonul meu de zi cu zi este acum un Samsung Galaxy S22 Ultra.

Advertisement
21 Comments

21 Comments

  1. Coco Vasi

    octombrie 3, 2016 at 19:15

    Mda așa este…numai probleme…eu am pățit tot mai des cu , coletele la ei…care au venit și după o săptămână…nu exagerez când zic o săptămână…cu telefoane zilnice si nu știau să îmi spuna când îmi ajunge pachetul…si asta nu numai o dată…eu am renunțat la ei.

  2. Giglio Sergiu

    octombrie 3, 2016 at 19:20

    Asta cu ala care n-ar fi existat dacă nu era clientul e depășită, naiva si falsa. Dacă el nu știa să fie cel mai bun, nimeni nu l-ar fi ales. “Clientul nostru stăpânul nostru” e o prostie. “Stăpânul nostru” poate fi doar ce știm noi să facem, nu aia care plătesc pentru că OFERIM ceva . Nu faci bine, clientul să aleagă altceva, dar sa lase impresiile de stăpân care arată zăhărelul si apoi îl ascunde.

    • Androidro.ro

      octombrie 3, 2016 at 19:44

      Deschide-ti te rog un magazin si vei vedea ca il inchizi in cateva zile daca niciun client nu-ti trece pragul. Deci, clientul nostru stapanul nostru si iti mai pot da 10 exemple. Apuca-te sa faci ciorapi sa spunem si imagineaza-ti ca nu ai clienti sau comenzi. Cum procedezi? Exista Fan Courier daca eu sau tu nu-i plateam?

  3. Andrei

    octombrie 3, 2016 at 22:21

    Depinde de la agent la agent. Eu am avut discutii APRINSE cu bolovanul de la Fan, apoi anul trecut, cand Urgent s-a impreunat cu Cargus m-am certat cu chiote si strigate la ei in sediu ca nu imi gaseau o pompa dupa care statea un client. Din primavara asta cei de la Fan au un alt agent la mine in zona si cu asta chiar ma inteleg ok. Ma suna, vorbeste civilizat, alea alea. Concluzie: omul sfinteste locul si nu “marca”.

  4. LEPADATU S.

    octombrie 3, 2016 at 22:21

    http://www.prioripost.ro/presa-03.php
    Prioripost – Serviciul de curierat rapid al Postei Romane Prioripost este Serviciul Express intern al Postei Romane pentru documente si colete, pus la dispozitia clientilor in peste 1000 de localitati din Romania. Lunar, Prioripost gestioneaza un volum de ordinul sutelor de mii de expedieri, deservind mii de clienti – persoane fizice si companii.

  5. Radu Filimon

    octombrie 3, 2016 at 19:22

    Piața îi amendează. Eu nu mai lucrez cu ei de mult timp. De exemplu la expedieri nu au confirmare de primire. Vedeți că au intrat în piață și alții, GLS sau DPD.

  6. LEPADATU S.

    octombrie 3, 2016 at 22:23

    Tarife > Prioripost

    Serviciul standard (TVA inclus):
    Prioripost
    până la 100 g 11,30 lei
    între 101 – 1000 g 13,50 lei
    peste 1000 g până la 10 Kg inclusiv 1,40 lei
    peste 10 kg până la 15/20 (continut indivizibil) 2,10 lei

    Servicii Suplimentare
    Post restant 1,85 lei
    Confirmare poştală de primire AR 2,00 lei
    Confirmare de primire în sistem Prioripost 3,00 lei
    Confirmare electronica de predare EC 1,80 lei
    Anunţare telefonică (AT) – ( post fix la post fix) 1,10 lei
    – ( post fix la post GSM) 2,00 lei
    Ramburs – Mandat poştal – tarif fix ( scutit de TVA) 2,50 lei
    – tarif aplicat la valoarea mandatului ( scutit de TVA) 1,10%
    Ramburs – E-Mandat – tarif fix ( scutit de TVA) 5,00 lei
    – tarif aplicat la valoarea mandatului ( scutit de TVA) 1,10%
    Valoare declarata (V) 1,10%
    Fragil 50% în plus din tariful pe greutate

  7. Gica Nicu Cepoi

    octombrie 3, 2016 at 19:24

    Da ai dreptate neseriosi, o masina de spalat a ajuns dupa 3 zile de la data stabilita si nu au anuntat cu cel putin o ora livrarea

  8. Vlad Paul

    octombrie 3, 2016 at 19:36

    Deh, razgaiala. Posta Romana ati incercat-o vreodata?

  9. Alexandru Petrescu

    octombrie 3, 2016 at 19:39

    Sunt sofer pe tir vin din Germania si descarc la Mioveni si am o zi si o ora anume cand trebuie livrata si descarcata marfa nu cum fac nesimtitii astia de la Fan Curier.

  10. Sergiu Pascareanu

    octombrie 3, 2016 at 19:44

    În primul rând șoferii au început să vorbească urat cu clienții Am patit-o și eu cu ei

  11. Marge Andrei Iulian

    octombrie 3, 2016 at 19:46

    E totusi in top 5 a celor mai puternice branduri din tara.

  12. Maria

    octombrie 4, 2016 at 07:23

    Ideea e ca orice firma trebuie sa isi respecte clientii asa cum cum si clientii trebuie sa respecte firma/angajatii firmelor ale caror servicii le folosesc. si eu gasesc depasita ideea ca “clientul nostru stapanul nostru” si afirmatia ” sa astept un curier sa-mi ia un colet pentru care EU platesc! Practic, eu le platesc lor motorina si salariul, asta nu inteleg ei.” Nu e chiar asa! ” Daca am un restaurant si vine un marlan si se apuca sa faca pe “desteptul” acolo, eu ca si patron/angajat trebuie sa ii accept ifosele doar fiindca el imi plateste mie salariul??? Nu! Mersi!!! Acesta este unuk din tiparele de gandire total nocive (ce denota umilita, “capul plecat sabia nu il taie”….etc) care a cam dus la denaturarea natiunii romanii (cam suntem codasii Europei, ca de…cum sa comentam ceva ca doar americanii, nemtii ne platesc salariile.

  13. Liviu

    octombrie 4, 2016 at 10:25

    La curier nu faci ifose, la restaurant poti.
    Curierul il platesti sa-ti ia un colet si sa ti-l duca undeva. Punct.

  14. Papi Dinu

    octombrie 4, 2016 at 15:33

    Totul depinde de ce concurenta au.Poate se vor mari preturile la electrocasnice, sau se vor gasi alti curieri mai ieftini.

  15. Cristi

    octombrie 4, 2016 at 18:59

    Stimate domn…faci multi km..dar stii unde si cand ajungi…si cel mai important lucru…servesti un singur client….ia incearca dumneata sa servesti vreo 70-80 pe zi..fiecare vrea sa fie sunat inainte….sa stabileasca livrarea….sa vii mai repede sau mai tarziu…..sa vezi ce frumos e cand ai 3 livrari pe aceasi strada si unu vrea dimineata,unul pe la 12 si unu pe la 17-18….ca nu stie exact cand ajunge acasa…..

  16. Cosmin

    octombrie 4, 2016 at 19:04

    Cristi, sa inteleg ca lucrezi acolo si ca esti sofer? Te inteleg si problema nu cred ca este de la angajati…

  17. radu

    octombrie 5, 2016 at 13:54

    ce advertorial pentru cargus.
    nu poți să generalizezi doar pentru că agentul care este pe zona ta nu te agrează (te-ai gândit că poate și tu ești un client dificil?). eu colaborez cu fan courierul de 2 ani și probabil voi colabora mult și bine și pe viitor.
    dai în cap unei companii întregi pentru un angajat? păi dacă mergi pe principiul ăsta înseamnă că nu o să-ți placă de nicio companie în curând.
    și ține minte: maybe you get bad customer service because you’re a bad customer.

  18. Cosmin

    octombrie 5, 2016 at 15:11

    Radu, deci tu ai inteles ca acesta este un advertorial pentru Cargus? Sunt client dificil cand trebuie sa astept acasa 8 ore? Sunt client dificil deoarece selectez un interval anume si comanda este ridicata dupa acest interval?
    BTW – am folosit mai multe adrese, nu una singura si nu dau in cap nimanui. Consider ca in 2016 oricine poate sa-si spuna parerea legata de un subiect, este interzis cumva?

Leave a Reply

Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citite des