Acasă Stiri Android Si Noutati Cum arata in realitate noua Dacia Sandrero 2020, poze reale!

Cum arata in realitate noua Dacia Sandrero 2020, poze reale!

19

Culmea, este unul dintre produsele care arata mai bine in realitate decat in pozele randate sau in cele de prezentare realizate intr-un studio. Masina a fost surprinsa pe strada, intr-o benzinarie din Romania.

Ar fi vorba despre Dacia Sandero in varianta de echipare de top, faruri si stopuri LED + o culoare care o avantajeaza. Forma spatelui tradeaza faptul ca este Sandero, din fata poate fi confundata cu usurinta cu noul Logan, ambele sunt identice.

 

Noul model este complet redesenat si putine elemente ne mai aduc aminte de generatia precedenta. Partea din spate pastreaza anumite caracteristici de la generatia precedenta, in special forma haionului.

Atat Logan cat si Sandero, vor ajunge in showroom-uri incepand cu luna noiembrie 2020, cunoastem motorizarile disponibile, versiunile de echipare, dar nu sunt prea multe detalii concrete legate de preturi.

Vechea generatie de Dacia Sandero Stepway:

Cele mai accesibile versiuni, vor avea preturi de pornire de aproximativ 8500 de euro. Dacia Sandero 2020 este fabricata pe o platforma de tip CMF-B, deja prezenta pe Renault Clio sau Renaul Captur.

Motorizarile disponibile sunt urmatoarele – cele 4 motorizari – SCe 65, TCe 90, TCe 90 CVT si TCE 100 ECO-G.

  • SCe 65 (doar pe modelele Logan și Sandero, indisponibil pe Sandero Stepway) – este cel mai mic motor, are 3 cilindri, capacitate de 1l si cuplat cu o cutie de viteze manuala cu 5 trepte.
  • TCe 90 – este tot cu 3 cilindri si capacitate de 1 litru, insa are avantajul unui turbocompresor. Motorul este disponibil in doua versiuni.O cutie de viteze manuală cu 6 trepte sau cu o cutie de viteze automata de tip CVT (Continuously Variable Transmission – Transmisie cu Variatie Continua). Aceasta cutie o inlocuieste pe cea robotizata (Easy-R)
  • TCe 100 ECO-G – este un motor nou aparut in aceasta gama, are si el tot 3 cilindri cu o capacitate de 1.0 litri, dotat cu turbina si alimentare benzina (50l) sau GPL (40l). Cuplat cu o cutie de viteze manuala cu 6 rapoarte. Motorul promite o autonomie de 1300 km, numai cu un singur plin.

Iata pe care Dacia le pune pe Sandero si Logan, unele in premiera pentru Romania:

  • Frana de mana electrica
  • Faruri si stergatoare automate
  • Pornire pe baza de “maini libere”
  • 3 noi modele de MediaNAv cu diagonala de 8 inchi, 2 dintre ele avand display touch /  Media Control, Media Display și Media Nav
  • Arhitectura electronica regandita
  • Franare in caz de urgenta
  • Apel de urgenta in caz de avarie
  • Detector de unghi mort
  • 6 airbag-uri in echiparea standard
  • Radar pentru asistenta la parcare
  • Faruri LED automate chiar si in versiunea standard (noua semnatura luminoasa Dacia “Y”. Fata de generatia anterioara, noile faruri asigura un fascicul luminos cu 37% mai lung si cu 9% mai lat
  • Optiune plafon panoramic din sticla
  • Aer condiționat automat cu ecran digital
  • Scaune fata incalzite
  • Jantele Flexwheels standard de 15″, insa doritorii pot comanda si un set de jante din aliaj “diamond cut” de 16″.

Sandero are 4.088 mm lungime, 1.848 mm lațime, 1.499 mm înalțime și o garda la sol de 133 mm, dimensiuni usor mai mari fata de generatia anterioara. Exista si versiunea Stepway care  este ceva mai lunga (4.099 mm), mai inalta (1.535 mm) si cu o garda la sol de 174 mm.

sursa foto

19 COMENTARII

  1. Arata ca un mini duster. Arata frumos exterior, cam grasuna totusi. Motorizarile mici si calitatea de constructie lasa de dorit. Pe perioada garantiei se strica vreo 6 chestii. Motoarele in 3 pistoane sunt OK ca performante..DAR cand urci in turatie/viteza e un motor chinuit. 1.0 TCE la 4000 de ture urla in ultimul hal comparativ cu 1.6 SCE. Inteleg ca diferenta e prezenta turbinei dar cu atat mai mult…cilindree mica putere “marisoara”…consdier motor chinuit. Fiabilitatea va avea de suferit.

  2. Toata viata am condus dacii, de la zambetul lui iliescu, la supernova, logand 1.4 logan 1.5. Acum 2 luni a trebui sa ma despart de loganul 1.4 si am cumparat acceasi echipare fosta laureat, dar din pacate 1.0 aspirat. Este ultima dacie pe care o mai cumpar in viata mea. Prostie mai mare nu poate exista, motorul este mult prea mic. La 90 km ai peste 3000 de ture, la 110 km esti aproape la 4000. Nu poti circula in regim de autostrada la 130 nu ai cum decat sa omori masina. Iar in oras pentru ca o turezi mereu foarte mult doar sa ca poti sa mergi normal consuml este de 8.4 fara clima. Este o porcarie. NU ARE DELOC CUPLU. daca vrei sa pleci din rampa fara 2500 de ture nu se misca masina.

  3. Am uitat sa va spun la 25.000 de mii au schimaba catalizatorul au refacut lipitura de chiuloasa si sonda landa. Noroc de garantie, fisa de reparatie a fost 8200 lei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here