Connect with us

Stiri despre telefoane

Dovada ca Evolio nu da 2 bani pe garantie

Published

on

Dovada ca Evolio nu da 2 bani pe garantie – Iata si intamplarea asa cum a fost descrisa de un client al firmei Evolio impreuna cu dovezile aferente:

La sfarsitul anului 2014 a cumparat o tableta Evolio X8 direct din Mall Baneasa, stand Evolio. La nici 2 saptamani, mufa USB cu care este dotata tableta da semne de oboseala si respectiva domnita (tableta) refuza sa mai coopereze cu clientul si nu se mai incarca sau o face numai in anumite pozitii (cablul USB contact cu mufa) Cum clientul mai avea si alte tablete mai dotate in casa nu a dat buzna la garantie si a preferat sa o mai lungeasca si pe buna dreptate – tableta avea 2 ani garantie!

Nu peste mult timp, la inceputul lui 2015, mai exact in luna februarie clientul s-a dus cu ea la garantie fiind inarmat cu tot ce trebuie, de la cutie si pana la acte sau tableta.

Advertisement

Si acum incepe partea cea mai interesanta deoarece dupa ce un renumit tehnician al firmei ce importa astfel de “tablete” a pus tinerei domnite urmatorul diagnostic necrutator: ” Dupa efectuarea verificarii tehnice, s-au constatat urmatoarele:conector mufa de alimentare degradat mecanic, fapt pentru care SE ANULEAZA GARANTIA” ;)))

54yegrfg

Clientul neavand chef de scandal (din pacate si iar din pacate) a comentat el ce a comentat dar nu te pui cu tehnicienii firmei si a ales sa o repare pe distinsa si tanara domnita Evolio X8 contra sumei de 70 de lei, basca transportul pana la macelarie (service) adica aproape 100 de lei! Apropo, in astfel de cazuri, exista ANPC (Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor) – functioneaza corect !

Intrebarea se pune acum in mod firesc! Cum se poate ca mufa de alimentare sa se degradeze mecanic si de ce se anuleaza garantia? E normal ca maruntaiele tinerei domnite Evolio X8 sa cedeze dupa cateva saptamani de utilizare ? Este fabricata din plastilina sau din plastic? Oare asa procedeaza si alte firme, anuleaza garantiile batand din palme si absolut gratuit? Ce reprezinta  cuvantul GARANTIE in cazul distinsei firme?

Advertisement

Este foarte interesant si suspect ca distinsa firma are si o stampila gata pregatita pe care scrie mare GARANTIE ANULATA!

35yt5gsdv

Este normal ca mufa sa cedeze dupa cateva saptamani si sa fii nevoit sa platesti atata timp cat produsul se afla in garantie? Stiu ca absolut toti cei care citesc acest site (peste 4000 de persoane zilnic) au in posesie un telefon si poate o tableta si vreau sa-i intreb daca ei cred ca este posibil ca o mufa USB sa se “degradeze mecanic” dupa cateva saptamani…

Concluziile le trageti singuri dar ceva imi spune ca este o practica foarte intalnita in cazul distinsei firme… Primeste 4 de NU si nu se califica in etapa urmatoare!

Advertisement

Mulțumesc pentru vizită! Scriu cu plăcere pe acest site și o fac de peste 10 ani. Telefonul meu de zi cu zi este acum un Samsung Galaxy S22 Ultra.

Advertisement
22 Comments

22 Comments

  1. George

    aprilie 21, 2015 at 18:45

    Același lucru l-am pățit și eu cu un telefon Allview. Nu se mai încarcă, fugi la garanție, lasa-l acolo o săptămână. Apoi am fost sunt și mi sa oferit exact aceeași explicație pe care ai scris-o tu în articol. Fiind vorba de un Allview A5Duo model mai vechi și cu specificațiile modeste am preferat sa îl arunc, decât sa le plătesc reparația.

  2. Cosmin (admin)

    aprilie 21, 2015 at 18:49

    Ok, dupa cat timp telefonul tau s-a comportat asa? Dupa 2 saptamani?

  3. Florin Andrei

    aprilie 21, 2015 at 20:00

    Nu stiu ce tip de defect mecanic a fost, cauzat de o fortare, soc sau asamblare defectuoasa din fabrica, dar daca defectiunea nu a fost cauzata de client, acesta sa apeleze la ANPC si sa ceara re expertizare la un alt service. Nu trebuie iertati !

  4. Cosmin (admin)

    aprilie 21, 2015 at 20:16

    Faptul e consumat si din pacate trebuia facut asta mai devreme, pana sa se apuce de treaba renumitii tehnicieni!

  5. boje

    aprilie 21, 2015 at 22:01

    Și eu am o tabletă evolio x7, dupa aproximativ șase luni mufa usb dădea semne de ,,oboseală”, acuma stă la încarcat numai într-o poziție unică. Nu m-am gândit niciodată să apelez la garanția de la o astfel de firmă tocmai de teama primirii unui refuz umilitor (defectul acesta pentru o praștie mi se pare minor). Sfatul meu când vă cumpărați o praștie măcar să fie de la mama ei de acasă (china) adică cumpărați-o voi direct din china, nu mai dați bani și la șarlatani.

  6. Werewolfc

    aprilie 22, 2015 at 13:15

    Singurul lucru “degradat mecanic” este profesionalismul acestor service-uri de 2 lei. Foamea de bani e mare si ar face orice sa ia cativa lei de la toti care le trec pragul.
    Si uite asa cum se confirma din nou cum ca brandurile autohtone-
    1. Aduc marfa proasta (care se defecteaza dupa cateva luni)
    2. Sunt destul de incompetenti astfel incat sa lucreze cu service-uri de garaj in care sunt angajati tractoristi pe post de expert electronist. – SI ASTA LE AFECTEAZA BRANDUL… nu numai calitatea proasta !
    ps: N-am si nu voi cumpara branduri autohtone (vezi pct 1), dar din pacate de punctul 2 nu prea sunt sanse sa scapi, (din auzite si a inceput sa lucreze pe partea de garantie cu toti dubiosii)
    pps: @Admin: Conectorul tata miniUSB putea fi inserat in tableta complet? Daca da, sunt curios ce inseamna “deteriorare mecanica” pentru habarnistul ala care a dat verdictul ?

  7. Cosmin (admin)

    aprilie 22, 2015 at 13:23

    WEREWOLFC – Nu am intrebat posesorul, mi-a zis pur si simplu ca nu se mai incarca. Ti-am editat putin comentariul, nu vreau sa-i bag pe toti in aceeasi oala pana una-alta…

  8. Emil

    aprilie 22, 2015 at 22:24

    Apropo de garantie, am avut si eu un telefon LG luat de la Rds, tastatura nu mai raspundea la comenzi, asa ca am dus-o la service. Mi-au zis: mergeti la Germanos, garantia este la ei. OK, am mers la Germanos dupa 5 zile l-am primit inapoi cu “Garantie anulata” pe motiv ca a intrat lichid in el (!?) Ulterior am aflat ca la Germanos orice telefon duci se intoarce sau cu “lichid” (e suficient sa il tii in camasa in buzunarul de la piept si sa transpiri putin vara) sau daca e perfect uscat zic: “soc mecanic”. Problema a fost ca dobitocul de la service in graba de a-l impacheta la loc, a lasat o lamela iesind din telefon, fapt pentru care ii puteam face sigur o reclamatie la ANPC. Aveam insa nevoie de telefon, am mers la un service, am platit 80 lei si l-au reparta. Daca cei de la Germanos erau destepti, ma contactau, le plateam lor 80 lei si reparau telefonul. Singura mea placere a fost ca l-am sunat pe individul care a facut constatarea si l-am scofait 15 minute (isi trecuse tembelul numele pe procesul verbal) si credeti-ma, ma pricep, am lucrat 7 ani in PR. Lasand cancan-ul deoparte, domnii de la aceste firme, ma refer la cei care iau decizii nu cred ca sunt constienti de faptul ca singurul lucru care tine bussines-ul lor in picioare, singurul lucru care ne desparte de Aliexpress este garantia, daca in Romania nu am garantie reala, de ce sa nu cumpar direct din China?… si asta e… la 4-5 telefoane arunc unul la gunoi, dar le iau la 30-40% din pretul din Romania.

  9. relu

    aprilie 25, 2015 at 18:31

    Deci nu sunt singurul. Aceiasi problema am avut-o si eu cu o tableta evotab 3g dupa numai cateva sapatamani de cand am cumparat-o a si aparut probleme la conector mufa alimentare. Si uite asa am pierdut si garantia am mai si scos bani din buzunar astfel ajungand la vorba aia la concluzia ca tot patitul este priceput. Deci evotabul dispare dintre preferintele mele.

  10. arian

    mai 18, 2015 at 19:45

    N pacate am beneficiat si eu de anularea garantiei. S-a constatat deteriorare mecanica de catre serviceul evolio. Este vorba de o tableta evolio fun la care se incarca si se misca androidul f greu. Nu inteleg legatura dintre soft si deteriorarea mecanica! Oricum spre deosebire de altii, eu am apelat increzator la OPC, institutie cu rolul de a reprezenta interesele clientilor persoane fizice. Evident, m-au instiintat ca serviceul evolio a facut o constatare corecta……..si prin urmare garantia ramane anulata. Evolio este constient ca niciun client care cumpara un produs in valoare de pana la 800 lei nu ajunge in instanta pentru anularea garantiei. Daca ar fi sa mai schimbam ceva in tara asta, nu o putem face decat noi prin atitudine si selectarea marcii produsului cu mare atentie. Este mai ieftin cand achizitionati un produs (oricare ar fi el) sa adaugati 30% ca valore pentru un brand cu renume.

  11. cristi

    iulie 14, 2015 at 16:46

    Domnu,primul cu comentul anulare garantie Evolio,puneti va rog si o poza cu mufa deteriorata sa vedem daca aveti dreptate.In rest…O zi buna tuturor!

  12. cetateam

    iulie 26, 2015 at 13:54

    Hai sa pun cateva taguri interesante:
    Evolio, TELEVOICE GROUP, Tableta Evolio, X7, X8, anulare garantie, problem incarcare, abuz

  13. Adrian

    iulie 28, 2015 at 15:55

    exact la fel am patit si eu…tableta a fost scoasa din garantie pe motiv ca are o zgarietura…dar ce, cumparasem un bibelou?

  14. CRISTI

    septembrie 7, 2015 at 16:52

    Buna ziua domnul Adrian,exact, chiar ca,de bibelou sau o tableta sau masina de spalat trebuie sa avem grija,clientii trebuie sa stie ca au si drepturi dar au si OBLIGATII,cititi va rog un certificat de garantie inainte sa cumparati domnilor.Va multumesc!

  15. antielovio

    septembrie 25, 2015 at 16:38

    Cumva esti Cristi Lepadatescu si te-a pus Liviu sa contracarezi opiniile negative la adresa ragaliilor pe care le vindeti?

  16. Bogdan

    septembrie 28, 2015 at 23:13

    Sigur e fost tractorist sau poate fost taximetrist domnul de la service de la evolio. Atitudinea lui te scârbește din start. Mi-a scos telefonul din garanție după trei sapt de utilizare pe motiv de zgârieturi în condițiile în care acesta nu mai pornea deloc. Au o clauza abuziva în certificatul de garanție care prevede anularea în caz de zgârieturi.

  17. Cristi dna ghica

    septembrie 29, 2015 at 08:43

    Aceasi problema o am si eu acum la o tableta x8
    Mufa de incarcare este de 2 bani si se aude si incet

  18. Anonim

    noiembrie 10, 2015 at 23:07

    Am cumparat un evolio s4 nou din altex si la a 2 a incarcare ,incarcatorul a murit.

  19. Anonim

    noiembrie 10, 2015 at 23:10

    O sa incerc sa ma duc la garantie dar nu face drumul pana la servis cat costa alt incarcator.dar din curiozitate o sa merg cred. Sunt dezamagit

  20. marius

    noiembrie 22, 2016 at 20:42

    Feriti-va de Samsung, Allview, Philips, LG, Vector, Prestigio, Yezz, Asus, Huawei Overmax !
    De ce? Din cauza service-ului comun ESD-ROM = niste excroci ! Cautati pe net.
    Am patit-o personal cu un telefon ASUS cumparat de la ALTEX “cel mai prost produs din romania”.
    Telefon a carui display s-a defectat fara lovituri apa sau altceva de genul, dupa numai 2 luni de utilizare.
    verdictul ESD-rom = soc mecanic.
    Golania este ca ecranul a avut un defect din fabrica mai exact o pata vizibila pe fundal deschis, defect de la filtrul display. Cei de la service au spus ca a avut soc mecanic. Bun bun soc mecanic dar cu sticla intacta? si cu pata sub sticla? De unde e abureala asta ?.
    Din acest motiv nu voi mai cumpara produse de la firmele de mai sus.

  21. Stragopulis

    iulie 21, 2018 at 17:19

    Un articol scris de un cacat social , in primul rand nu ai gria de lucrurile tale iar in al doilea rand , mufa aia nu are cum sa se rupa singura decat din cauza ta ca utilizator retardat care nu sti sa folosesti un device electronic , nu esti decat un cioban prost care nu isi asuma raspunderea la prostiile care le face si pe urma plange ca pasarica “s-a stricat jucariiiiiiiiiiaaaaaaaaaa”

  22. Utilizator

    ianuarie 19, 2019 at 15:29

    Stragopulis, gresit!

    Nu cunosc autorul acestui articol…insa sunt aceeasi situatie. Si te asigur ca am avut grija de lucrul meu :), n-am statutul social care sa-mi poata permite sa-mi cumpar des cate o tableta…:( Am primit exact acelasi raspuns de la service. Posibil sa fie niste raspunsuri standard, domnii de acolo nici macar sa catadixeasca sa ia vreo masura. Situatia la indigo…tableta Evolio, sunat service, raspuns domnisoara, trimis tableta…anulare garantie…doar ca mi s-a parut prea mare golania si am cerut tableta inapoi, asa, fara sa se intervina asupra ei…si..da…o tin de bibelou pana voi gasi pe cineva, in Romania asta mare, sa poata repara o amarata de tableta Evolio, care nu mai incarca…

Leave a Reply

Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citite des