Stiri despre telefoane
Evolio in picaj abrupt, iHunt decoleaza! De ce se intampla asta?
Evolio in picaj abrupt, iHunt decoleaza! De ce se intampla asta? Vom incerca sa aflam in cele ce urmeaza si ne vom baza pe cifre si date care sunt publice, principala sursa fiind Ziarul Financiar, asta in cazul celor de la Evolio.
Probabil ca atunci cand Televoice (Evolio) apareau pe piata, cei de la iHunt nu existau. In mod normal, Evolio ar fi trebuit sa fie si in 2018 in top, ma refer desigur la categoria telefoanelor mobile si tablete.
Acum cativa ani, le mergea de minune afacerea cu tablete si cu telefoane mobile, concurenta nu prea aveau pe plan local, poate numai din partea celor de la Allview. Inainte sa incercam sa ne dam seama ce s-a intamplat, iata cum stau ei la ora actuala, conform datelor disponibile pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice.
“Televoice Grup, compania locală care comercializează telefoane, camere video sport, drone, sisteme GPS, vehicule electrice şi alte gagdeturi sub brandul propriu Evolio, a înregistrat în 2017 o cifră de afaceri de 7,8 mil. lei (1,7 mil. euro), în scădere cu 48% faţă de anul precedent.
De la un profit net de 0,2 mil. lei în 2016, compania a trecut în 2017 pe pierdere, cu un minus de 1,1 mil. lei (0,25 mil. euro), conform sursei menţionate. Numărul mediu de angajaţi al firmei a scăzut cu 5 persoane, la 21. La 31 decembrie 2017 compania avea datorii totale de 18,5 mil. lei (4 mil. euro).” sursa
Desigur, nu vom afla poate niciodata de ce au renuntat atat de usor la telefoanele mobile, stim ca aduceau din China astfel de gadgeturi si isi lipeau logo-ul pe carcasa. Nu asta este problema, la fel fac si cei de la Allview, dar si cei de la iHunt. Asta este afacerea si trebuie sa stiti ca nu numai in Romania exista o astfel de practica.
Cred ca sunt mai multe cauze posibile, expun acum numai 2 dintre ele.
- 1 – Nu au stiut ce modele de telefoane mobile sa aduca in tara
- 2 – Nu au stiut cum sa faca o promovare cat mai buna, capitol la care cei de la iHunt stau excelent.
Este esential ca lumea sa-ti cunoasca produsele cat mai bine. Cum faci asta? Este simplu. Trimiti cateva modele spre review blogurilor cu audienta mare si gata. Nu este suficient sa le afisezi in oferta si atat. Un potential client, cauta cat mai multe informatii, urmareste toate articolele de review. Asa este si logic, nimeni nu scoate din buzunar 1000 de lei fara sa stie despre ce este vorba.
Uitati-va spre exemplu, la noul model iHunt S9 Alien PRO. Cei de la iHunt au trimis cateva modele spre review si in cateva zile, clipurile au ajuns sa aiba sute de mii de vizualizari.
La ora la care scriu acest material, clipul postat de Buhnici are 185.000 de vizualizari, clipul postat de androidro.ro are peste 70.000. Si asta nu este tot, mai sunt materiale de recenzii ale altor youtuberi. Un potential client se uita la aceste recenzii si la final, trage o concluzie, buna sau rea.
Insa, toate telefoanele iHunt au parte de o expunere mare, probabil ca ajungem la cateva milioane de vizualizari daca adunam toate modelele lor. Spre exemplu, numai clipul “How its Made? Exclusiv – iHunt Like 3 si Like 3 PRO” pe care l-am postat pe canalul de youtube androidro.ro are aproape 300.000 de vizualizari!
sursa foto: AICI
Personal, cred ca in mare parte, succesul vine si de aici. Au stiut cum sa-si faca produsele cunoscute. La fel de important, este si pretul unui telefon mobil. Cei de la iHunt, au stiut sa tina preturile sub control. Ne dorim ca Evolio sa-si revina, asta inseamna o concurenta tot mai puternica si in final, clientul are de castigat.
Vreti sa aflati si cine este in spatele iHunt si alte cateva date?
Iata-le:
Compania iHunt Technology a fost înfiinţată în anul 2015 şi este importator direct de telefoane mobile, accesorii şi gadgeturi din China.
Aflată în plină ascensiune pe piaţa locală, compania românească iHunt Technology, tinde să devină cel mai mare importator direct de telefoane mobile chinezeşti bazat pe diversitate din Romania.
iHunt comercializează şi telefoane mobile sub marcă proprie, aducând în Europa cele mai noi tehnologii la un preţ imbatabil.
În momentul actual, brandul iHunt este în top 3 branduri de telefoane mobile cu capital românesc având o pondere pe piaţa autohtonă tot mai mare ( 0.1% în 2015/ 0.4% în 2016/ 0.8% în 2017).
Cu o vechime de până în 4 ani, compania a cunoscut de la un an la altul o creştere semnificativă a cifrei de afaceri şi a profitului.
Politica companiei s-a centrat de la bun inceput prin punerea accentului pe satisfacţia clientului, produsele comercializate întrunind cerinţele unui bun raport calitate – performanta – cost – servisare.
Zeci de mii de comenzi onorate cu succes au adus un plus de imagine şi notorietate pe piaţa locală, brandul cunoscând astfel o creştere sănătoasă şi având o dinamica rar întâlnită pe segmentul pieţei de telefoane mobile. Succesul a fost garantat şi datorită abilităţii de inovare şi diversificare conform cerinţelor pieţei.
În prezent, iHunt Technology urmăreşte extinderea gamei de produse şi a parteneriatelor româno-chineze, pentru a le oferi clienţilor din România posibilitatea livrării rapide (de la 24 până la 48 de ore) la cele mai multe dintre produsele electronice şi mărci din China, proiect ce se află în curs de desfăşurare şi a cărei implementare se doreşte a fi finalizată până la sfârşitul anului 2019.
În cadrul companiei iHunt, accentul se pune pe echipă şi performanţele cumulate ale colectivului, urmărindu-se îndeaproape cerinţele pieţei şi transpunerea în aplicare a trendului acesteia. Echipa iHunt este într-o continuă creştere şi numără la începutul anului 2018 un colectiv de 28 de angajaţi, dintre care echipa de conducere însumează un total de 5 persoane tinere, cu abilităţi care au asigurat până în prezent creşterea puternică a companiei.
Compania a fost înfiinţată de antreprenorul Cezar Catalin Stroe (34 ani), acesta având o vechime de peste 10 ani pe piaţa de capital ca broker şi ulterior ca investitor (2003-2013) şi o experienţă managerială de peste 9 ani (2009-prezent).
iHunt Technology îşi propune o creştere sănătoasa şi realistă de minim 33% anual atât a cifrei de afaceri cât şi a profitului.
Compania are sediul în Ploieşti, in iulie 2018 devine partener Telekom Romania, produsele lor sunt disponibile pe Emag.ro , Evomag.ro , cel.ro, carrefour.ro , badabum.ro , itgalaxy.ro, domo.ro, DC-Shop.ro, emag.hu, emag.bg etc.