Acasă Stiri Android Si Noutati Minciunica Altex si livrare pana la usa ta, experienta cu livarea

Minciunica Altex si livrare pana la usa ta, experienta cu livarea

15

Minciunica Altex si livrare pana la usa ta, experienta cu livarea

Per total, a fost o experienta buna, insa cu usoare minusuri. Minusuri pe care le-am trecut cu vederea, insa numai datorita starii in care ne aflam acum. Daca citesti articolul acesta, este vorba despre starea de urgenta cauzata de coronavirus.

Ok, stim ca nu avem voie sa iesim din casa. Putem iesi, insa numai cu un motiv bine justificat, ati citit peste tot despre asta nu reiai acum. Dar nu puteam scrie in declaratie ca ma duc pana la Altex ca sa-mi cumpar un produs electronic! Nu este un motiv justificat si cred ca as fi fost premiat cu o amenda.

Acesta este si motivul pentru care cei de la Altex au lansat serviciul “livrare pana la usa ta in acceasi zi”. Sub pretul oricarui produs, scrie: “Livram astazi la tine acasa, in acelasi oras cu magazinul, rezervarile plasate pana in ora 18. Taxa de livrare este 25 lei.” In reclama, este desenata chiar o usa ;))

Livrare pana la usa ta

Conditia este ca produsul sa fie in stoc (in magazinul din orasul tau). Mi se pare o campanie buna, chiar daca pretul livrarii mi se pare usor cam mare. Aveam nevoie de un anumit produs, nu ma puteam deplasa (mai ales ca Altex este departe de domiciliul meu) si am decis sa incerc, sa-l am la cateva ore dupa ce am dat comanda.
Produsul costa peste 700 lei, nu m-am mai uitat la transport, cei 25 lei…La ora 13:30 am dat comanda si la ora 17, aveam produsul.
Daca vrei sa apelezi la acest serviciu, trebuie sa apesi pe “Rezerva in magazin”. Mai departe, astepti sa te sune cineva de la Altex, confirmi comanda, dai adresa si cam atat. Nu este ca o comanda clasica, pe site nu trebuie sa introduci datele personale si nici sa platesti. Plata se va face in momentul in care ti se aduce coletul, poti achita si cu card.
Produsul nu este trimis printr-un curier (Cargus, FAN, etc), chiar un angajat al magazinului se deplaseaza cu o masina mica, cel putin asa a  fost in cazul meu, in Brasov.
Unde este minciunica de care aminteam in articol? Chiar daca in reclama de la TV sau de pe net ni se spune clar si chiar de mai multe ori ca “Ti-l aducem pana la usa ta”, la telefon mi s-a spus clar “stiti, cred ca va trebui sa coborati dvs, colegul nu va urca”…;))
Deci, pana la usa ta = nu chiar pana la usa ta. Este un amanunt neesential, dar avand in vedere ca in reclama se repeta de mai multe ori, fix acest aspect mi-a atras atentia. In rest, este un serviciu bun, poate va continua si dupa ce scapam de pandemie.
Si nici nu as fi vrut sa urce pana la usa apartamentului, a fost mai ok sa ne vedem jos. Ar fi totusi ok ca Altex sa ne spuna mai bine despre ce este vorba!

15 COMENTARII

  1. Poate in reclamă este vorba despre ușa de la intrarea in scara blocului.
    Dacă nu se specifică punctual care ușă, sunt acoperiți ?

    • Nu cred ca este asa greu sa cobori câteva etaje sa ridici un produs.. Gândește-te la angajații care intra în contact cu tot felul de clienți, zilnic, în magazin. Mi se pare de bun simt sa iesi pana la usa scării sa îți iei produsul, ca să protejezi și tu angajatul.
      PS: exista în declarație punctul 2. Dacă îl bifezi și scrii la locul deplasări, Altex, te asigur ca politia nu îți face absolut nimic.

      • Exact asta am scris in articol. Sigur ai inteles gresit. Legat de declaratie, nu ti dau dreptate. Drumul la Altex nu se justifica, nu imi pot cumpara de acolo ceva de stricta necesitate. Adica ; paine, lapte, cartofi sau carne. Daca intalnesti un politist care s a trezit mai suparat, sigur te taxeaza.

  2. Bine că ți-au livrat. Eu am încercat de cinci ori la mai multe magazine din București și niciodată nu am fost sunat. Și era un produs destul de scump.

  3. Este o caracteristică obisnuita Altex cu minciunica. La fel procedeaza si la reclama cu returul in 15 zile dar cred ca angajatii sunt instruiti sa nu prea faca asta. Am intampinat ceva probleme de curand cu un produs pe motiv ca avea ambalajul deteriorat. Intr-adevar in conditiile lor zice a se “inerca pe cat posibil” mentinerea ambalajului in stare ok deci nu obligatoriu!
    In plus nici nu aveam cum sa scot respectivul produs din ambalaj fara a-l rupe.Era imposibil!
    Am mai patit-o si alta data cu un produs luat defect din magazin si implicit retur dar cu ceva bube…
    Asa ca Altex mai usor cu minciunica !

    • deci e practica curenta! platit produse in valoare de 2000 lei, primit produsul mai ieftin (130 lei) in 3 zile si apoi o mare liniste… telefoane, mailuri, si nimic. Doar povesti – ba ca am refuzat produsul la livrare pt ca era lovit (!), ba ca produsul nu a mai ajuns la mine dar ca nu pot sa trimita altul pana nu vine “primul inapoi”… dupa amenintari ca banca mea (nu o banca din romania) o sa anuleze tranzactia si o sa ii notifice ca “site fraudulos” le-am cerut sa imi ramburseze imediat banii si in 3 zile am avut banii inapoi – la o luna dupa ce am plasat comanda!

  4. Parerea mea este ca sunt cei mai mari din Romania si pintre cei mai ,in primul rand mint din 5 in 5 minunte cu reclama cei mai ieftini din Romania nu i nimic adevarat nu cred c au fost de 2 ori pe an cei mai ieftini peste 99 la suta din produselor lor sunt mai scumpe decat cea mai mica oferta din Romania am testat aceasta mmai mereu ,chiar i am intrebat si pe ei si o dadea din colt in colt plus politica de garantie este ciudata rau incearca sa te intimideze chiar inpunator daca esti un pic mai prost si nu te ei cu ei la harta risti sa nu ti mai schimbi produsul cumparat ,eu de doua ori am ajuns la protectia cumparatorului cu ei . Dar cea mai urata faza care am patit o cu ei a fost acum 2 ani de back fr. ,am cumparat un fier de calcat online ,l am achitat cu cardul, am specificat sa fie trimis la fica mea in Bucuresti atentie in Bucuresti eu sunt din Galati si a ajuns in 37 de zile si asta cu scandal mare am fost si am vb cu ei de nenumarate ori degeaba ma faceau prost pe mine ei ziceau ca ei l au trimis la cargus urgent si nu este vina lor sa vb cu cei de la cargus parca le am platit lor. I am sunat pe cei de la cargus si mi au spus ca sunt depasiti de situatie si sa astept ca o sa l primesc intr un final .Dupa 25 de zile am facut o plangere la protectia consumatorului iar dupa 12 zile m a sunat directorul de la Altex Romania si a cerut scuze , mi a spus ca a intervenit el personal si o sa fie trimis azi coletul deci l am cumparat pe 11 decembrie si l am primit undeva pe 17-18 decembrie . Personal eu cred ca daca cumpar ceva de la x el este direct raspunzator sa primesc coletul acasa pentru ca lui i am platit ,nu sa de a vina pe y ,degeaba le am cerut bani inapoi pe motiv ca n am primit coletul mi au spus ca pana nu primesc ceva concret din partea celor de la urgent cargus nu ma pot ajuta cu nimic i am sunat cred ca de vre o 10 ori si-am fost dus cu presul mai mereu imi spune au sa fiu rabdator ca acum este o perioada foarte aglomerata si toate coletele au intarzierii ,eu inteleg intarzie 15-20 de zile dar nu 37. Din acest motiv nu mai cumpar never nimic de la Altex poata sa aiba si ultimul telefon cu un leu ….nu vreau nu mi mai trebuie aceasta firma pentru toata viata intre timp credeti ma am cumparat de la alte firme chiar am comparat preturile mai mereu am iesit mai ieftin sau chiar la fel asa ca nu mi pare rau. Nu stiu de ce dar cand vad aceasta firma in fata ochilor sau aud discuti despre ei sau vad o reclama la televizor mi se face rau si ma enervez, si sotia mea imi spune mai lasa i au trecut 2 ani si tu si-acum ai ciuda pe eii mai iarta si tu nu vezi ca suntem plini de pacate……. taci ca te-njur pe tine tu nu intelegi ca nu pot ,mai bine imi fura bani decat sa si bata totii joc de mine.

  5. Salut,ieri 2 Mai am facut o comanda cu livrare la usa in aceeiasi zi dupa cum fac ei reclama,era cam ora 16,am sunat la magazin si mi sa spus ca livrarea se va face in ziua urmatoare pt ca curierii au plecat.Am intrebat de ce?pt ca reclama zice ca pt rezervarile pana in ora 18 livrarile se fac in acceiasi zi si am primit un nr de telefon de la sediu unde robotul anunta ca sunt in vacanta.Am fost nevoit sa merg in magazin sa ridic produsul.

  6. Am comndat de la altex si frigider si masina de spalat,stau la etajul 4, mi le.au urcat pana la usa pe amandoua,plus ca au ridicat tot ei si produsul vechi(buyback) in cazul tau daca aveai o cutiuta mica puteai cobori si tu, dar probabil a fost o intamplare cu asta,ar fi trebuit sa specifici si ce ai comandat,

  7. Nu cred ca este asa greu sa cobori câteva etaje sa ridici un produs.. Gândește-te la angajații care intra în contact cu tot felul de clienți, zilnic, în magazin. Mi se pare de bun simt sa iesi pana la usa scării sa îți iei produsul, ca să protejezi și tu angajatul.
    PS: exista în declarație punctul 2. Dacă îl bifezi și scrii la locul deplasări, Altex, te asigur ca politia nu îți face absolut nimic.

  8. asta i minciunica? dar mastile pe care le au vandut “fara adaos comercial” si care, in realitate, aveau 30% adaos comercial? so…

      • cosmin, dovezi scrise nu am nici eu. dar am prieteni. trust me. este normal sa iti acoperi costurile dar nu te lauda ca nu pui adaos comercial. si nu vb doar de altex. probabil ca si emag a facut fix acelasi lucru. parerea mea, nu calci pe cadavre in aceste momente.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here