Acasă Tutoriale telefon Pareri despre Wish, o alta platforma de cumparaturi online

Pareri despre Wish, o alta platforma de cumparaturi online

48

Pareri despre Wish, o alta platforma de cumparaturi online, sau inca o alternativa la Gearbest, JOOM, Aliexpress, Ebay si cate or mai fi. Am observat ca magazinul Wish este destul de popular la noi in tara, exista si grupuri pe Facebook, discutii pe forumuri, treaba serioasa.

Desi nu am comandat niciodata de aici, am intrat putin sa vad oferta lor si platforma si cred ca pot exprima cateva pareri despre Wish. Din pacate si din cat am reusit sa ma documentez, nici acest magazin nu este ferit de situatii neplacute. De cele mai multe ori, clientii se plang de faptul ca nu au primit produsele comandate, aceasta pare a fi principala problema.

Insa, nu stiu in ce masura este strict problema celor de la Wish. Personal, am primit o comanda de pe eBay la aproximativ 6 luni dupa ce am plasat-o, au fost si cazuri in care nu am mai primit deloc produsele comandate. Erau niste chestii destul de ieftine si nu avea rost sa-mi bat capul prea mult.

Daca intrebi vanzatorul, iti va spune ca el a trimis si cu asta, “se spala pe maini”. Daca te duci la Posta Romana, ti se cere un tracking number. Cum nu ti se da asa ceva in cazul produselor mai ieftine, nu prea ai ce sa faci. Te consolezi.

O solutie ar fi sa apelezi la DHL (sau alt curier international). Insa, nu toti vanzatorii au acest serviciu si oricum, nimeni nu trimite prin DHL pentru produsele mai accesibile. Cu cei de la Gearbest nu am avut niciodata probleme, indiferent de produsul pe care l-am comandat din China. Dar, am primit mereu tracking number. Asta nu inseamna ca nu pot aparea probleme si in cazul lor.

Wish este o companie infiintata in anul 2010 si are sediul in San Francisco, U.S.A. Nu primim produsele de acolo. Majoritatea vanzatorilor, au depozitele in China. Este si normal, totul este mai ieftin in China.

Pot spune ca interfata magazinului nu-mi inspira prea multa incredere. Putine informatii referitoare la produs, nu poti afla multe detalii despre cel ce vinde si nu prea gasesti detalii legate de securizarea platilor. Apropo de plati, poti folosi PayPal sau cardul bancar. Lumea inca mai intreaba de posibilitatea de a plati ramburs…lucru exclus, indiferent de magazinul de unde comanzi (China).

Apoi, preturile nu mi se par extrem de atragatoare. Sunt unele oferte bune, dar nici nu prea gasesti articole de calitate. Preturile sunt exprimate in lei si atentie, nu contin TVA.

La intamplare, am selectat un produs. Este vorba despre un UmiDigi One PRO. Indiferent de versiunea vanduta, acest telefon nu a costat niciodata 2097lei. Acesta pare a fi pretul initial, insa magazinul a facut o reducere de pret si astfel, s-a ajuns la 772 lei. Desigur, discutam despre o reducere falsa.

Gasesti si gadgeturi la preturi mici. Spre exemplu, acest 2DIN (foto jos) care costa numai 139 lei, pret fara TVA. Este de cea mai slaba calitate dar pretul mic poate fi tentant pentru multa lume.

Un alt pret tentant. Un telefon cu Android ce costa numai 193 lei. Iti si vine sa-l adaugi in cos si sa finalizezi repede comanda. Insa, nu ni se specifica de cine este fabricat! Apoi, este un telefon 3G ce ruleaza Android 6.0. Adica extrem de vechi. Daca te uiti cu atentie la toate detaliile, te convingi ca nu merita sa dai banii pe asa ceva.

Sa spunem ca totusi il vrei si il adaugi in cos. Asa stau lucrurile in pagina de comanda. Se mai adauga inca 12USD, tot fara TVA.

Aflam ca este redus de la 463USD!!! Ni se comunica si un termen de livrare, observam modalitatile de plata:

Daca facem cateva “sapaturi” (sitejabber.com) mai amanuntite, putem vedea si ce feedback are acest magazin. 2067 au acordat 1 stea si 1610 au acordat 5 stele.

Mai jos, este si statistica celor de la gearbest.com, una net superioara:

In mediul online, gasesti pareri despre Wish, acestea sunt impartite. Sunt clienti multumiti, clienti care nici macar nu si-au primit produsele:

Putem trage cu usurinta o concluzie si despre acest magazin/platforma. Intotdeauna, ganditi-va de doua ori inainte de a comanda. Cititi descrierea produsului, cautati informatii despre el si asigurati-va ca pretul este bun. Nu va lasati influentati de reducerile de pret, unele par a fi chiar de nerefuzat.

Daca este posibil, incercati sa contactati vanzatorul si sa cereti un tracking number. Este foarte important. Astfel, veti putea urmari cu usurinta traseul coletului. Un lucru foarte dubios pe care l-am observat in cazul Wish, a fost acela ca pur si simplu, nu ai posibilitatea de a contacta direct vanzatorul! Retineti ca este forba despre o platforma, acolo sunt mai multi vanzatori.

Apoi, nu-i poti contacta in mod direct nici macar pe cei de la Wish. Nu am gasit un chat online sau o modalitate de a comunica rapid, exista numai un nr. de telefon din U.S.A! In rest, numai de bine si spor la cumparaturi.

48 COMENTARII

    • Dacă nu ai comandat niciodată de ce dai cu parerea.eu chiar am comandat de mult mai multe ori și am primit ceea ce am comandat nu toate dar cele mai multe.dat fiind că unele produse sunt chiar gratis trebuie să plătești numai transportul este chiar o oportunitate foarte buna.

  1. În toate situațiile în care nu am primit produsele comandate, Aliexpress mi-a returnat și ultimul cent plătit,iar potrivit mesajelor primite, nu au cerut acordul vânzătorilor. Astfel de situații au fost 3 până acum. Nu m-am bucurat foarte mult, îmi doream produsele…

  2. Hai ca scriu si eu un mic review, in ceea ce priveste WISH.
    Asa cum ai descris in articol, multe preturi par mici, dar este doar o impresie, doar pentru ca la absolut toate produsele se plateste transportul, care nu il gasesti mai ieftin de 13 lei. In general, pentru produse ieftine, transportul costa intre 21 si 40 lei.
    Totusi, chiar exista si oferte si dau doua exemple personale: un incarcator usb cu 4 porturi (3,1 A maxim) care m-a costat doar 2 LEI (!!!) cu transport inclus si un adaptor caddy HDD pt laptop care m-a costat doar transportul, adica ~12,5 lei (4$). Ambele isi fac treaba cu brio. Concluzie: daca ai rabdare poti gasi oferte reale dar destul de rar.
    Nu am comandat produse mai scumpe pentru ca, asa cum ai descris, nici mie nu mi-au inspirat mare incredere. Totusi, am mai comandat un cablu care nu a mai ajuns si pot spune ca procesul de refund s-a desfasurat mult mai rapid si mai curat decat la varul Ali. Pe scurt, este un sistem automat care nu implica nicio negociere. Esti intrebat despre motiv, daca a ajuns sau nu coletul si daca vrei sau nu sa mai astepti. Daca ai bifat ca nu vrei sa mai astepti, procesul se inchide si in cateva zile (5-7 in cazul meu) iti primesti banii inapoi. Repet: intrebarile apareau in mod automat, tu trebuie doar sa bifezi ce crezi ca e mai bine. Personal, ma plictisesc chinezii de pe ali care tot incearca sa iti dea 1/2, sa mai astepti un pic sau mai stiu eu ce vor ei sa negocieze.
    Dupa acel refund, am mai comandat niste maruntisuri pt. ca la produse mai scumpe inca nu am vazut oferte reale, din cauza transportului care mareste semnificativ pretul platit.
    Mare atentie la descrierea produselor. De exemplu, la unele telefoane sau tablete am gasit trecut un model de procesor quad-core pe care ei il prezentau drept octa-core. E bine, totusi, ca dadeau numele procesorului. 😀
    Sper sa fie util ce am scris. Nu de alta dar ma plictiseam si am zis sa fac ceva folositor. 😀

  3. Folosesc Wish de peste un an. Unele colete au venit, altele nu. Preturile sint un pic mai mari decit pe aliexpress. Insa daca nu ti-a venit produsul, mai astepti inca 7 zile si dupa 1 minut de tap-uri primesti banii inapoi fara alte comentarii si timp pierdut. La fel si daca demonstrezi ca produsul nu se potriveste cu descrierea. De ceva timp au schimbat regulile in timpul jocului. Astfel nu mai aplica reducerile prin puncte la intreaga valoare a comenzii, ci numai la valoarea produsului fara taxa de transport. Astfel produsele gratis numai cu taxa de transport nu mai sunt atractive. Totodata am constatat si o crestere usoara de preturi. Am inceput cu Joom, sa vedem cum merge. Daca posta romana ar actiona rapid…….

  4. Am patit si eu acelas lucru..astept doua comenzi de la wish de o luna jumate in valoare de 120 de euro.Am incercat sa trimit e-mail nici un raspuns.As putea deja sa imi iau gandul de la produse si de la bani.

  5. Sunt produse la 5 ron, vrei sa finalizeze comanda dar surpriza: pretul respectiv nu are tva si ți se cere un pret de 35 dolari costul transportului și se ajunge la peste 200 ron. Nu recomand.

  6. M-A PUS DRACU SA COMAND SI EU LA EI O PERECHE DE PANTOFI KAKI SI NUMAR 43,AM PRIMIT MARO SI NUMAR 8,5 SUA(42 LA NOi).
    ASA CA, NU RECOMAND ,PENTRU CA NU SUNT SOLUTII DE INLOCUIRE SAU ALTCEVA.

  7. Am comandat cateva produse 2 luni care nu au venit si pe care le-am plătit .O mațe țeapă din cate comentari am citit.Nu recomand. O să-mi șterg aplicația.

  8. Am comandat si eu :un pulovar,o rochie si o bluza totul in valoare de 300lei.Dupa trei zile am primit un comunica cu urmatorul continut:
    _Serviciul de ridicare nu este inca disponibil in zona ta.
    _Inca nu avemmagazine de ridicare disponibile in zona.
    Varog sa comunicati la nr telefon 0724 504036 explicatii la cele doua precizari.
    Am mai comandat si produse de la alte firme si au ajuns la adresa specificata pe comanda mentionez ca ,banii au fost extrasi din cont.Astept cit mai urgent explicarea precizarilor.Va multumesc.
    RASPUNS.

  9. Buna ziua,
    Eu am comandat pe WISH, toate produsele au venit, problema este ca nu vin in Romania. Din fericire pentru mine, pot comanda la o proetena in Anglia, unde toate produsele ajung. In Romania am comandat 3 produse si nu au ajuns din cauza Postei Romane. Banuiala mea este ca undeva la Posta Romana cineva se hotaraste ca sunt produse de care au ei nevoie si le opresc ei. Si atunci cand incerci sa rezolvi problema, raspunsul primit de la WISH este cel real (ca au ajuns la tine in tara) iar raspunsul Postei Romane este ca nu a ajuns nimic.
    Aceeasi problema am avut-o si cu Aliexpress si cu Ebay, problema a fost aici in Romania. In afara tarii toate produsele pe care le-am comandat vreodata au ajuns, si scumpe si ieftine. Si niciodata nu am asteptat mai mult de 1 luna.
    Din pacate, pana cand nu se va rezolva problema cu Posta Romana, nu se merita sa comandati in tara noastra.

    • Am comandat la whis două produse care au sosit în țară în două săptămâni , dar de când au intrat în țară și până acum au mai trecut încă două săptămâni și produsele tot la prelucrat sunt ; Ce o fi însemnând asta , nu stiu ?

    • Ai dreptate,nu se merita sa comanzi in tara….Eu am luat multe lucruri de pe ebay afara si le-am primit la usa fara probleme. Am auzit ca si in UE se aduce la usa,numai la noi nu!

  10. Salut,
    Sunt un vechi cumpărător pe Alibaba și Aliexpress.Nu voi lua ceva de pe Wish dintr-un simply motiv.
    Wish nu oferă plata de tip escrow…Pentru cine nu știe,la acest tip de plate banii stau la o a treia persoana,până ce cumpărătorul confirmă că a primer produsul si acesta e conform cu descrierea.
    Chiar acu câteva zile am primit banii înapoi pe un pandas de brățară Pandora.Comandasem 2 ,dar golanul de vânzător mi-a trimis doar unu știind că eu nu pot demonstra ca e hoț.Dar ghinion pentru el am reușit sa lamuresc biroul clienti ca am dreptate.
    Nu erau bani mulți,vreo 4$ ,dar mă enerva gândul că javra rânjește victorios.Hotărâsem deja să anulez disputa,să confirm primirea produselor,dar la feedback să scriu: Păstrați distanța,ticălosul asta e hoț,amcu părat 2 produse si mi-a trimis doar 1….si bineânțeles 1 la Cele trei aprecieri,shipping,communicate,calitate.Culmea,operatorul de la serviciul clienti,era Mai supărată decât mine.Nuuuu,să nu renunți,nu e corect,mi-a zis ea.
    Am avut și câteva momente în care am cerut disputa si banii inapoi,termen depășit,dar la câteva zile am primit produsele.Mă rugam efectiv de vânzator sa simulăm o cumpăratura,fara expediere,doar să-și recupereze banii.
    Unul a acceptat,altul a zis nu, e vina mea, a recunoscut el.Am făcut și print screen și poza respectiva am trimis-o ,prin chat, la serviciul clienti.
    Deși cunoscuții mei spuneau ca sunt un idiot prost,am făcut totuși aceste demersuri.

  11. Întotdeauna am ştiut că atunci când “comerciantul” (în cazul acesta WISH) îţi cere banii înainte, prin card, atunci te poţi aştepta la tot felul de surprize neplăcute, ca: întârzierea nejustificată a coletului sau chiar dispariţia lui, lucruri de proastă calitate pe care le vezi doar atunci când este deja prea târziu. Corect şi cinstit ar fi ca atunci când primeşti coletul să rambursezi banii sau dacă constaţi că nu este ceea ce ai comandat sau ceea ce ai dorit, să-l returnezi imediat. Politica lor de returnare este aşa de complicată, încât te laşi păgubaş şi nu mai repeţi niciodată o astfel de experienţă traumatizantă. Cine are nervii tari, poate să încerce. Eu nu am şi nu vă sfătuiesc să vă complicaţi existenţa cu această firmă de cumpărături online. La prima vedere, preţurile sunt foarte atractive dar acest lucru naşte şi un semn mare de întrebare: Oare nu o fi, cumva, o ţeapă? DA, ESTE!

  12. Da se pare ca și eu am luat plasă :(. Am comandat 2 telefoane la preț de 171,60$ și nici nu am primit email de confirmare și nici în istoricul comenzilor cu îmi apare comanda. Banii mi ia luat, oare ce mai pot face, am extrasul de la banca și un mic scrrenshot cu, comanda.?

  13. Buna seara!
    Am comandat și eu !
    Dar am o problema nu mai pot intra pe e email!
    Peosusele cum se expediază ?
    Îți vine acasa (adresa specificată )curierul?

  14. Am facut mai multe comenzi pe wish. Unele mi-au venit, bineinteles de proasta calitate toate. Unele au venit cu intarziere de o luna, altele deloc. Mi-au dat un alt termen de o luna de zile si pt ca nu am intrat la timp nu imi restituie nici banii. Am sters contul, am sters si aplicatia. Nu mai cumpar nimic online. Mai bine platesc mai mult si imi iau din magazin cu garantie si posibilitatea de retur.

  15. Pentru toti cei care au comandat in dec 2019/ian-feb 2020: sunt suspendate pe termen nedeterminat transporturile din/catre China. Coletele sunt blocate la posta/vama chineza (cele care vin din china). Cand vor sosi? Cand se va termina urgenta cu coronavirusul si se va da drumul la circulatia coletelor.

  16. Buna ziua nu stiu ce sa spun sunt nou pe wish.
    Am văzut produse care au fost la pretul de 100 de euro și acum e la 2 euro. Pretul de 2 euro o fi real?? Sau mai trebuie platit ceva,gen transport sau alte costuri?
    Multumesc

  17. Nu folositi DHL , dupa ce va prind cu produsul la ei va impun sa i faceti declaranti vamali cu o groaza de bani , altfel nu va dau produsul si percep taxa de magazinaj mai mare ca valoarea coletului .

  18. Salutare la toti,
    Nu va recomand sa comandati ceva,de pe situri ,,noname” de ex.pe Wish am avut 2 comenzi neonorate..una pt. un incarcator telefon si alta pt.masti cu filtru antiCovid.Chinezi mi-am ,,incurcat ” adresa de livrare,dand ,,vina ” pe Posta Romana,ca nu mi -a livrat..de fapt ei la inscrierea pe site i -ti sugereaza posibilitatea,sa dai 2 adrese,una principala si una optionala,ei bine puslamalele asiatice au facut un mix,trecand o strada fara numar si apoi un bloc si apartament ,de la domiciliul meu,apoi codul postal de la prima adresa.. !Astfel ei se ,,scuza “ca asta e adresa indicata de mine,desi la cca 12 ore de primirea comenzii,desi nu fusese expediata,au spus ca nu au ce sa mai faca…Dupa un lung sir de mailuri cu ei m -am lamurit,e o mare EXCROCHERIE..aveti grija,daca va incumetati de la piete asiatica,numai pe ALIEXPRESS sau GEEKBUIYNG comandati si cu livrarea prin DHS,altfel va pierdeti,timp,nervi,bani etc !

  19. A comandat tata un telefon de pe Wish si vreau sa spun ca e un rahat complet.
    200 lei a costat, si din descriere ti se pare a fi un telefon chiar bun. Ei bine, lucrurile stau diferit.
    Telefonul se misca sacadat, UI-ul e foarte prost, nu are limba romana (desi pe site spune CLAR ca are), ecranul raspunde greu la atingeri… un cacat de telefon.
    Acum ca m-am informat mai mult despre Wish asta, nici nu stiu daca va putea returna telefonul.
    Ce-i drept, vanzatorul avea un rating de 3 stele. Degeaba are telefonul 4, daca vanzatorul are 3… Plus ca la asa pret (reducere de 92%, ba ej nebon…) sunt sanse foarte mari sa fie teapa; si in cazul nostru, a fost.
    Problema si mai mare este ca am gasit un telefon mult mai de calitate decat chinezaria aia pe emag, dar tata nici sa n-auda. “Nu dau eu banii pe emag”, desi telefonul costa 680 lei si chiar poti avea incredere in vanzator ca iti trimite produsul pe care l-ai comandat.

    Concluzie: nu cumparati de pe Wish. Absolut deloc. Va rog. Daca nu vreti sa ramaneti cu sperantele in omenire distruse si portofelul gol, atunci va rog sa stati cat mai departe de acest site.

  20. Eu nu am comandat nimic în ultima perioada totuși în 2 zile am 3 comenzi în lista mea banii sunt retrași din cont și aștept să-mi anuleze comenzile. Menționez ca nici măcar aplicația nu o mai aveam instalata în telefon.

  21. Am două comenzi , mi-ați tras banii din cont imediat acum o lună jumătate Dinu am primit nimic nu ci produse nici banii înapoi în cont , am să facreclamatie la protecția consumatorului !!!

  22. Cei de la wish sunt niste e. Un articol avea termen de livrare 30 aprilie si pentru ca nu am primit produsul au prelungit termenul pana pe 15 mai. La alta comanda plasata pe 14 martie 2020 aveam termen de livrare 15 mai dar mi-au prelungit termenul pana pe 28 mai. Mai mult, mi-au restricționat dreptul la intrebari scoțând din grila “AM O ALTA INTREBARE ref.articol”. Niste e ordinari. AM GRESIT CA AM CUMOARAT DE LA EI…RECOMAND SA-I OCOLITI…!!!

  23. Nu comandati !!!! E mare teapa! Eu “am furat-o” ! M-au jecmanit de 100 de Euro. Am platit comanda dar produsele erau tot in cos. Am contactat serviciul clienti si am primit un raspuns sec ca nu e problema lor. Sa contactez Klarna. NU RECOMAND !

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here