Acasă Tutoriale telefon Pareri despre Wish, o alta platforma de cumparaturi online

Pareri despre Wish, o alta platforma de cumparaturi online

22
nofollow

Pareri despre Wish, o alta platforma de cumparaturi online, sau inca o alternativa la Gearbest, JOOM, Aliexpress, Ebay si cate or mai fi. Am observat ca magazinul Wish este destul de popular la noi in tara, exista si grupuri pe Facebook, discutii pe forumuri, treaba serioasa.

Desi nu am comandat niciodata de aici, am intrat putin sa vad oferta lor si platforma si cred ca pot exprima cateva pareri despre Wish. Din pacate si din cat am reusit sa ma documentez, nici acest magazin nu este ferit de situatii neplacute. De cele mai multe ori, clientii se plang de faptul ca nu au primit produsele comandate, aceasta pare a fi principala problema.

Insa, nu stiu in ce masura este strict problema celor de la Wish. Personal, am primit o comanda de pe eBay la aproximativ 6 luni dupa ce am plasat-o, au fost si cazuri in care nu am mai primit deloc produsele comandate. Erau niste chestii destul de ieftine si nu avea rost sa-mi bat capul prea mult.

Daca intrebi vanzatorul, iti va spune ca el a trimis si cu asta, “se spala pe maini”. Daca te duci la Posta Romana, ti se cere un tracking number. Cum nu ti se da asa ceva in cazul produselor mai ieftine, nu prea ai ce sa faci. Te consolezi.

O solutie ar fi sa apelezi la DHL (sau alt curier international). Insa, nu toti vanzatorii au acest serviciu si oricum, nimeni nu trimite prin DHL pentru produsele mai accesibile. Cu cei de la Gearbest nu am avut niciodata probleme, indiferent de produsul pe care l-am comandat din China. Dar, am primit mereu tracking number. Asta nu inseamna ca nu pot aparea probleme si in cazul lor.

Wish este o companie infiintata in anul 2010 si are sediul in San Francisco, U.S.A. Nu primim produsele de acolo. Majoritatea vanzatorilor, au depozitele in China. Este si normal, totul este mai ieftin in China.

Pot spune ca interfata magazinului nu-mi inspira prea multa incredere. Putine informatii referitoare la produs, nu poti afla multe detalii despre cel ce vinde si nu prea gasesti detalii legate de securizarea platilor. Apropo de plati, poti folosi PayPal sau cardul bancar. Lumea inca mai intreaba de posibilitatea de a plati ramburs…lucru exclus, indiferent de magazinul de unde comanzi (China).

pareri despre wish

Apoi, preturile nu mi se par extrem de atragatoare. Sunt unele oferte bune, dar nici nu prea gasesti articole de calitate. Preturile sunt exprimate in lei si atentie, nu contin TVA.

La intamplare, am selectat un produs. Este vorba despre un UmiDigi One PRO. Indiferent de versiunea vanduta, acest telefon nu a costat niciodata 2097lei. Acesta pare a fi pretul initial, insa magazinul a facut o reducere de pret si astfel, s-a ajuns la 772 lei. Desigur, discutam despre o reducere falsa.

pareri despre wish

Gasesti si gadgeturi la preturi mici. Spre exemplu, acest 2DIN (foto jos) care costa numai 139 lei, pret fara TVA. Este de cea mai slaba calitate dar pretul mic poate fi tentant pentru multa lume.

pareri despre wish

Un alt pret tentant. Un telefon cu Android ce costa numai 193 lei. Iti si vine sa-l adaugi in cos si sa finalizezi repede comanda. Insa, nu ni se specifica de cine este fabricat! Apoi, este un telefon 3G ce ruleaza Android 6.0. Adica extrem de vechi. Daca te uiti cu atentie la toate detaliile, te convingi ca nu merita sa dai banii pe asa ceva.

pareri despre wish

Sa spunem ca totusi il vrei si il adaugi in cos. Asa stau lucrurile in pagina de comanda. Se mai adauga inca 12USD, tot fara TVA.

pareri despre wish

Aflam ca este redus de la 463USD!!! Ni se comunica si un termen de livrare, observam modalitatile de plata:

pareri despre wish

Daca facem cateva “sapaturi” (sitejabber.com) mai amanuntite, putem vedea si ce feedback are acest magazin. 2067 au acordat 1 stea si 1610 au acordat 5 stele.

pareri despre wish

Mai jos, este si statistica celor de la gearbest.com, una net superioara:

pareri despre wish

In mediul online, gasesti pareri despre Wish, acestea sunt impartite. Sunt clienti multumiti, clienti care nici macar nu si-au primit produsele:

pareri despre wish

pareri despre wish

Putem trage cu usurinta o concluzie si despre acest magazin/platforma. Intotdeauna, ganditi-va de doua ori inainte de a comanda. Cititi descrierea produsului, cautati informatii despre el si asigurati-va ca pretul este bun. Nu va lasati influentati de reducerile de pret, unele par a fi chiar de nerefuzat.

Daca este posibil, incercati sa contactati vanzatorul si sa cereti un tracking number. Este foarte important. Astfel, veti putea urmari cu usurinta traseul coletului. Un lucru foarte dubios pe care l-am observat in cazul Wish, a fost acela ca pur si simplu, nu ai posibilitatea de a contacta direct vanzatorul! Retineti ca este forba despre o platforma, acolo sunt mai multi vanzatori.

Apoi, nu-i poti contacta in mod direct nici macar pe cei de la Wish. Nu am gasit un chat online sau o modalitate de a comunica rapid, exista numai un nr. de telefon din U.S.A! In rest, numai de bine si spor la cumparaturi.

REVEDEȚI PREZENTAREA
Rating
Am folosit si testat multe telefoane cu Android, practic am luat la rand toti producatorii. Mereu m-am intors la Samsung. Acum, folosesc un Note 9 si pana in 2020, nu vad motiv pentru care sa renunt la el. Daca vreau o camera mai buna, pun mana pe DSLR. Update ;) Intre timp, am renuntat la Samsung si folosesc un OnePlus 7 PRO! Sa vedem cu ce o sa-l schimb si mai ales, cand!

22 COMENTARII

  1. În toate situațiile în care nu am primit produsele comandate, Aliexpress mi-a returnat și ultimul cent plătit,iar potrivit mesajelor primite, nu au cerut acordul vânzătorilor. Astfel de situații au fost 3 până acum. Nu m-am bucurat foarte mult, îmi doream produsele…

  2. Hai ca scriu si eu un mic review, in ceea ce priveste WISH.
    Asa cum ai descris in articol, multe preturi par mici, dar este doar o impresie, doar pentru ca la absolut toate produsele se plateste transportul, care nu il gasesti mai ieftin de 13 lei. In general, pentru produse ieftine, transportul costa intre 21 si 40 lei.
    Totusi, chiar exista si oferte si dau doua exemple personale: un incarcator usb cu 4 porturi (3,1 A maxim) care m-a costat doar 2 LEI (!!!) cu transport inclus si un adaptor caddy HDD pt laptop care m-a costat doar transportul, adica ~12,5 lei (4$). Ambele isi fac treaba cu brio. Concluzie: daca ai rabdare poti gasi oferte reale dar destul de rar.
    Nu am comandat produse mai scumpe pentru ca, asa cum ai descris, nici mie nu mi-au inspirat mare incredere. Totusi, am mai comandat un cablu care nu a mai ajuns si pot spune ca procesul de refund s-a desfasurat mult mai rapid si mai curat decat la varul Ali. Pe scurt, este un sistem automat care nu implica nicio negociere. Esti intrebat despre motiv, daca a ajuns sau nu coletul si daca vrei sau nu sa mai astepti. Daca ai bifat ca nu vrei sa mai astepti, procesul se inchide si in cateva zile (5-7 in cazul meu) iti primesti banii inapoi. Repet: intrebarile apareau in mod automat, tu trebuie doar sa bifezi ce crezi ca e mai bine. Personal, ma plictisesc chinezii de pe ali care tot incearca sa iti dea 1/2, sa mai astepti un pic sau mai stiu eu ce vor ei sa negocieze.
    Dupa acel refund, am mai comandat niste maruntisuri pt. ca la produse mai scumpe inca nu am vazut oferte reale, din cauza transportului care mareste semnificativ pretul platit.
    Mare atentie la descrierea produselor. De exemplu, la unele telefoane sau tablete am gasit trecut un model de procesor quad-core pe care ei il prezentau drept octa-core. E bine, totusi, ca dadeau numele procesorului. 😀
    Sper sa fie util ce am scris. Nu de alta dar ma plictiseam si am zis sa fac ceva folositor. 😀

  3. Folosesc Wish de peste un an. Unele colete au venit, altele nu. Preturile sint un pic mai mari decit pe aliexpress. Insa daca nu ti-a venit produsul, mai astepti inca 7 zile si dupa 1 minut de tap-uri primesti banii inapoi fara alte comentarii si timp pierdut. La fel si daca demonstrezi ca produsul nu se potriveste cu descrierea. De ceva timp au schimbat regulile in timpul jocului. Astfel nu mai aplica reducerile prin puncte la intreaga valoare a comenzii, ci numai la valoarea produsului fara taxa de transport. Astfel produsele gratis numai cu taxa de transport nu mai sunt atractive. Totodata am constatat si o crestere usoara de preturi. Am inceput cu Joom, sa vedem cum merge. Daca posta romana ar actiona rapid…….

    • Buna ziua, am primit un mesaj sec in care sunt anuntata ca mi-a venit coletul la posta si intervalul orar de unde se poate ridica. Nu e specificat OP si nici nu am primit instiintare scrisa. Stie cineva de unde se ridica comenzile????

      Multumesc

  4. Am patit si eu acelas lucru..astept doua comenzi de la wish de o luna jumate in valoare de 120 de euro.Am incercat sa trimit e-mail nici un raspuns.As putea deja sa imi iau gandul de la produse si de la bani.

  5. Sunt produse la 5 ron, vrei sa finalizeze comanda dar surpriza: pretul respectiv nu are tva si ți se cere un pret de 35 dolari costul transportului și se ajunge la peste 200 ron. Nu recomand.

  6. M-A PUS DRACU SA COMAND SI EU LA EI O PERECHE DE PANTOFI KAKI SI NUMAR 43,AM PRIMIT MARO SI NUMAR 8,5 SUA(42 LA NOi).
    ASA CA, NU RECOMAND ,PENTRU CA NU SUNT SOLUTII DE INLOCUIRE SAU ALTCEVA.

  7. Am comandat cateva produse 2 luni care nu au venit si pe care le-am plătit .O mațe țeapă din cate comentari am citit.Nu recomand. O să-mi șterg aplicația.

  8. Am comandat si eu :un pulovar,o rochie si o bluza totul in valoare de 300lei.Dupa trei zile am primit un comunica cu urmatorul continut:
    _Serviciul de ridicare nu este inca disponibil in zona ta.
    _Inca nu avemmagazine de ridicare disponibile in zona.
    Varog sa comunicati la nr telefon 0724 504036 explicatii la cele doua precizari.
    Am mai comandat si produse de la alte firme si au ajuns la adresa specificata pe comanda mentionez ca ,banii au fost extrasi din cont.Astept cit mai urgent explicarea precizarilor.Va multumesc.
    RASPUNS.

  9. Buna ziua,
    Eu am comandat pe WISH, toate produsele au venit, problema este ca nu vin in Romania. Din fericire pentru mine, pot comanda la o proetena in Anglia, unde toate produsele ajung. In Romania am comandat 3 produse si nu au ajuns din cauza Postei Romane. Banuiala mea este ca undeva la Posta Romana cineva se hotaraste ca sunt produse de care au ei nevoie si le opresc ei. Si atunci cand incerci sa rezolvi problema, raspunsul primit de la WISH este cel real (ca au ajuns la tine in tara) iar raspunsul Postei Romane este ca nu a ajuns nimic.
    Aceeasi problema am avut-o si cu Aliexpress si cu Ebay, problema a fost aici in Romania. In afara tarii toate produsele pe care le-am comandat vreodata au ajuns, si scumpe si ieftine. Si niciodata nu am asteptat mai mult de 1 luna.
    Din pacate, pana cand nu se va rezolva problema cu Posta Romana, nu se merita sa comandati in tara noastra.

    • Am comandat la whis două produse care au sosit în țară în două săptămâni , dar de când au intrat în țară și până acum au mai trecut încă două săptămâni și produsele tot la prelucrat sunt ; Ce o fi însemnând asta , nu stiu ?

  10. Salut,
    Sunt un vechi cumpărător pe Alibaba și Aliexpress.Nu voi lua ceva de pe Wish dintr-un simply motiv.
    Wish nu oferă plata de tip escrow…Pentru cine nu știe,la acest tip de plate banii stau la o a treia persoana,până ce cumpărătorul confirmă că a primer produsul si acesta e conform cu descrierea.
    Chiar acu câteva zile am primit banii înapoi pe un pandas de brățară Pandora.Comandasem 2 ,dar golanul de vânzător mi-a trimis doar unu știind că eu nu pot demonstra ca e hoț.Dar ghinion pentru el am reușit sa lamuresc biroul clienti ca am dreptate.
    Nu erau bani mulți,vreo 4$ ,dar mă enerva gândul că javra rânjește victorios.Hotărâsem deja să anulez disputa,să confirm primirea produselor,dar la feedback să scriu: Păstrați distanța,ticălosul asta e hoț,amcu părat 2 produse si mi-a trimis doar 1….si bineânțeles 1 la Cele trei aprecieri,shipping,communicate,calitate.Culmea,operatorul de la serviciul clienti,era Mai supărată decât mine.Nuuuu,să nu renunți,nu e corect,mi-a zis ea.
    Am avut și câteva momente în care am cerut disputa si banii inapoi,termen depășit,dar la câteva zile am primit produsele.Mă rugam efectiv de vânzator sa simulăm o cumpăratura,fara expediere,doar să-și recupereze banii.
    Unul a acceptat,altul a zis nu, e vina mea, a recunoscut el.Am făcut și print screen și poza respectiva am trimis-o ,prin chat, la serviciul clienti.
    Deși cunoscuții mei spuneau ca sunt un idiot prost,am făcut totuși aceste demersuri.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here