Posta Romana isi cere scuze printr-un comunicat, care este realitatea?

Posta Romana isi cere scuze printr-un comunicat, care este realitatea? Multi s-au plans in 2017 de intarzierile cu care Posta Romana a procesat coletele. Am auzit voci care au sustinut lucruri si mai grave, colete neajunse.

Conform celor de la hotnews.ro, “Posta Romana a anuntat vineri ca, de la 1 ianuarie 2018, a introdus o aplicatie prin care scaneaza toate coletele venite din spatiul extracomunitar in Biroul  de Schimb International (BSI), ceea ce a redus timpii mari de asteptare. Anterior, toate datele care insoteau coletul (expeditor, destinatar, adrese, valoare, continut si altele) erau introduse manual. Noua conducere a Postei afirma ca, in octombrie 2017 a gasit solduri (colete) restante in acest birou inca din lunile de vara si ca in prezent intarzierile nu sunt anterioare lunii decembrie 2017, motive pentru care isi cere scuze.

posta romana isi cere scuze printr-un comunicat, care este realitatea?

Posta Romana anunta ca, incepand cu 1 ianuarie 2018, a implementat aplicatia CDS (Customs Declaration System), dezvoltata de UPU (Universal Post Union), prin care toate coletele sunt procesate instant in sistem, prin scanarea codului de bare si ca accesul la datele de expeditie este rapid si pentru lucratorii vamali. ”

  • “Dorim ca publicul si clientii nostri sa stie ca, in octombrie 2017, managementul companiei a gasit solduri (colete) restante in Biroul de Schimb International, inca din lunile de vara. In prezent, intarzierile nu sunt anterioare lunii decembrie 2017. Cauza principala a intarzierilor prezente este fluxul major din perioada sarbatorilor de iarna. Solutiile imediate au fost suplimentarea numarului de persoane care lucreaza la procesarea coletelor in BSI, dar si marirea programului de lucru la oficiile vamale din Bucuresti.
  • Ne recunoastem problemele si suntem, in permanenta, atenti la solutii care pot ridica Posta Romana la inaltimea asteptarilor clientilor nostri. Suntem in plin proces de revitalizare. Inclusiv prin implementarea solutiilor tehnologice, intentionam – si credem ca ne indreptam in directia corecta – sa reducem timpii de asteptare si sa imbunatatim cu atat mai mult relatia cu clientii. (..)
  • Folosim si aceasta ocazie pentru a ne prezenta scuzele noastre fata de clientii care au asteptat nepermis de mult pentru coletele lor

Asa sa fie? Iata un exemplu care dovedeste ca nu este chiar asa!

CITESTE SI:  Telefon cu 10GB RAM? Sa fie chiar Vivo Xplay7?

2018 – 12 zile din momentul intrarii in tara si pana in momentul in care coletul este avizat

10.01.2018 12:57 Sosit in Romania – BSI Bucuresti 11.01.2018 03:57 In prelucrare – BSI Bucuresti 12.01.2018 20:34 Primit de la expeditor – BSI Bucuresti 12.01.2018 20:35 In prelucrare – BSI Bucuresti 17.01.2018 17:03 In prelucrare – BSI Bucuresti 17.01.2018 17:06 In prelucrare – BSI Bucuresti 22.01.2018 09:45 Programat pentru predare incepand cu aceasta data – Bucuresti 5 – Ghiseu 4

Atentie insa! Conform sistemului de tracking international, coletul a ajuns in tara inca din data de 11 decembrie 2017!

Origin Country : Singapore – Tracking consuming: 561 ms

Arrival at Destination Post (Country: RO)

 

Despatched to overseas (Country code: RO)
Cam pe unde este imbunatatirea din 2018?

15 COMMENTS

  1. Ăștia fură colete, garantat! Am comandat 2 telefoane Xiaomi anul trecut, un Redmi 4X și un Redmi 4x Note, Redmi 4x a ajuns fără probleme și când am verificat awb-ul online apărea că Note-ul e ajuns la BSI, a stat 1 săptămână în procesare, apoi a dispărut de pe tracking ca și cum nu ar fi intrat în țară, peste încă o săptămînă tot așa, apoi am sunat și am făcut reclamație, mi-a zis că nu e intrat în țară, deși a stat 1 săptămână în prelucrare la ei. După telefonul de reclamație, a ajuns în 3 zile la Cluj, deși a zis că nu a sosit în țară.

  2. pachetul tau Cosmin a intrat pe 11 decembrie, prin urmare nu a prins noul sistem. Corect este sa astepti o comanda dupa 1 ianuarie . Haide, da o sansa si tu oamenilor, esti extrem de critic cu ei.

  3. Probabil au sistemul in probe , nu fi supărat că nu ești singurul . Am făcut o comanda de 6 $ , deci un plic , care a făcut 7 zile din HK in Ro , apoi a dispărut în neant vreo 25 zile , că să apară în final la posta de cartier .
    Așa că orice ar implementa , răbdare și tutun sunt necesare .

  4. Asta este opinia lor dupa parerea mea coletele care vin din spatiu non-euro si atentie nu au primit liber de vama stau minim 2 luni in bsi Bucuresti , recent am vizionat un videoclip filmat cu o camera ascunsa in depozitul vama ,accesati acest link https://www.libertatea.ro/ultima-ora/video-exclusiv-de-ce-intarzie-coletele-comandate-din-china-haos-in-depozitele-postei-romane-2108569 . In cea ce priveste furtul coletelor este posibil dar sunt cazuri rare,mai ales la cele cu Tracking e mai greu dar nu imposibil. Incercati sa evitati sa comanda ti de pe aliexpres ei in general trimit prin postele asiatice (SG, CH) si de cele mai multe ori nu primesc liber de vama cei de pe gearbest sunt un pic mai experimentati si trimit prin postele din europa acolo aveti sanse sa-l primiti mai repede si fara vama.

  5. Eu am un colet intrat in tara de pe 14.12.2017 trimis prin Singapore post (RB418505084SG) ,si nici acum nu stiu unde este daca il verific prin aplicatia postei Romane imi spune Tracking inexistent deci este undeva blocat in vama mai am de asteptat cel putin o luna ,am deschis un litigiu ca a expirat perioada de gratie acordata vanzatorului si dept raspuns ei au spus ca este vina noastra ca ei au trimis coletul si sa ma duc la vama sa-l iau, ma cert ca un prost cu ei si asta pe bani mei mi-au marit perioada cu inca o luna ,asta fara sa ma intrebe daca sunt de acord dupa care mai vedem daca pot recupera bani si sunt ceva banuti .

  6. Apropo stie cine daca nu iti ajunge coletul unde poti suna sau depune o plangere pentru rezolvarea cazului si aici ma refer strict la vama postei romane ?

  7. Ce minzerie de oameni mai au curaj sa-si ceara public scuze cand sunt zeci de mii de romani care isi asteapta coletele de mai bine de o luna.Dar ce sa mai spunem asta-i Romania frate nimic nu merge, sa ales praf si pulbere de aceasta tara .

  8. Minune cereasca: Mi-a venit un colet de pe wish dupa……11 zile. Cum spunea Adidas Torsion: daca vrei poti! No comment.

  9. Sunt jalnici. Le-a fost prezentat un sistem identic cu cel din aeroport, cu scanare automata si redistribuire pe benzi de redirectionare pentru containerele judetene si au refuzat pe motiv ca cei care au venit cu solutia nu au fost dispusi sa lase de la ei cei 10% (pretinsi ca fiind parte din negociere). Astfel Posta Romana a ramas in epoca de piatra. Culeg manual fiecare colet din gramezi care ajung uneori si la 4 metri inaltime. Nu intrebati cum ajung coletele la inaltimea aceea ca va ingroziti. La ei nu mai conteaza insemnele de pe colete… cum ar fi cel de FRAGIL, reprezentat de un pahar.

  10. Problema mea este ca trimit bani prin posta electronica ca sa ajunga mai rapid si mã trezesc ca ajung peste, 4,5 zile .La care postasu imi raspunde ca au platit alocatiile la copii si câteodată pensile ,ca nu sunt bani.Caz semnalat frecvent in comuna Greci judetu Mehedinti.

  11. Eu am primit azi un telefon comandat de pe aliexpres pe data de 21.08.2017 ajuns in Romania pe data de 4.09.2017, de atunci pana la data de 19.1.2018 n am stiut nimic de el. La data de 19.1.2018 in timp ce verificam un alt colet pe pagina postei romane am ramas uimit vazand ca coletul meu care oricum mi-am luat gandul de la el figura ca a intrat in tara la data de 15.1.2018 si este in prelucrare la bsi Bucuresti iar astazi la data de 29.01.2018 mi-am luat coletul din fericire. Telefonul este ok vad ca functioneaza dar astazi telefonul pe care l-am cumparat eu tocmai din august 2017 este cu 50 de lei mai ieftin decat l-am cumparat eu ,e si normal a trecut mai bine de 6 luni,in viata mea n-am facut o afacere mai buna ca asta personal m am lecuit si sincer nu-mi mai trebuie comenzi din China pentru nimic in lume poate sa fie si la un sfert de pret nu mai vreau.

  12. Asta este adevarul Cosmin problema este ca am deschis si o disputa pentru a recupera bani si ei mi-a raspuns in felul urmator .Datorita faptului ca comanda dumneavoastra a fost trimisa prin Aliexpres shiping ne rezerva dreptul de a negocia noi direct cu dv. Asa si dupa cateva zile ei mi-au spus ca au verificat si comanda se afla in vama din Romania si eu sunt obligat sa rezolv aceasta problema,apropo mi-au spus sa le trimit probe,….ce probe daca n am primit nimic,de unde sa iau probe , dupa care in mai putin de o saptamana au inchis disputa si nu mi-au dat nici macar un dolar inapoi.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here