baterie

Posta Romana isi cere scuze printr-un comunicat, care este realitatea?

Posta Romana isi cere scuze printr-un comunicat, care este realitatea?

Posta Romana isi cere scuze printr-un comunicat, care este realitatea? Multi s-au plans in 2017 de intarzierile cu care Posta Romana a procesat coletele. Am auzit voci care au sustinut lucruri si mai grave, colete neajunse.

Conform celor de la hotnews.ro, “Posta Romana a anuntat vineri ca, de la 1 ianuarie 2018, a introdus o aplicatie prin care scaneaza toate coletele venite din spatiul extracomunitar in Biroul  de Schimb International (BSI), ceea ce a redus timpii mari de asteptare. Anterior, toate datele care insoteau coletul (expeditor, destinatar, adrese, valoare, continut si altele) erau introduse manual. Noua conducere a Postei afirma ca, in octombrie 2017 a gasit solduri (colete) restante in acest birou inca din lunile de vara si ca in prezent intarzierile nu sunt anterioare lunii decembrie 2017, motive pentru care isi cere scuze.

Posta Romana isi cere scuze printr-un comunicat, care este realitatea?

Posta Romana anunta ca, incepand cu 1 ianuarie 2018, a implementat aplicatia CDS (Customs Declaration System), dezvoltata de UPU (Universal Post Union), prin care toate coletele sunt procesate instant in sistem, prin scanarea codului de bare si ca accesul la datele de expeditie este rapid si pentru lucratorii vamali. ”

  • “Dorim ca publicul si clientii nostri sa stie ca, in octombrie 2017, managementul companiei a gasit solduri (colete) restante in Biroul de Schimb International, inca din lunile de vara. In prezent, intarzierile nu sunt anterioare lunii decembrie 2017. Cauza principala a intarzierilor prezente este fluxul major din perioada sarbatorilor de iarna. Solutiile imediate au fost suplimentarea numarului de persoane care lucreaza la procesarea coletelor in BSI, dar si marirea programului de lucru la oficiile vamale din Bucuresti.
  • Ne recunoastem problemele si suntem, in permanenta, atenti la solutii care pot ridica Posta Romana la inaltimea asteptarilor clientilor nostri. Suntem in plin proces de revitalizare. Inclusiv prin implementarea solutiilor tehnologice, intentionam – si credem ca ne indreptam in directia corecta – sa reducem timpii de asteptare si sa imbunatatim cu atat mai mult relatia cu clientii. (..)
  • Folosim si aceasta ocazie pentru a ne prezenta scuzele noastre fata de clientii care au asteptat nepermis de mult pentru coletele lor

Asa sa fie? Iata un exemplu care dovedeste ca nu este chiar asa!

2018 – 12 zile din momentul intrarii in tara si pana in momentul in care coletul este avizat

10.01.2018 12:57 Sosit in Romania – BSI Bucuresti 11.01.2018 03:57 In prelucrare – BSI Bucuresti 12.01.2018 20:34 Primit de la expeditor – BSI Bucuresti 12.01.2018 20:35 In prelucrare – BSI Bucuresti 17.01.2018 17:03 In prelucrare – BSI Bucuresti 17.01.2018 17:06 In prelucrare – BSI Bucuresti 22.01.2018 09:45 Programat pentru predare incepand cu aceasta data – Bucuresti 5 – Ghiseu 4

Atentie insa! Conform sistemului de tracking international, coletul a ajuns in tara inca din data de 11 decembrie 2017!

Origin Country : Singapore – Tracking consuming: 561 ms

Arrival at Destination Post (Country: RO)

 

Despatched to overseas (Country code: RO)
Cam pe unde este imbunatatirea din 2018?