Connect with us

Stiri despre telefoane

Raspuns final de la OnePlus. Imi repara telefonul pe garantie?

Published

on

Asa cum deja ati aflat, am trimis telefonul OnePlus 7 PRO in Polonia, pentru a fi reparat pe garantie. Ecranul are efectul neplacut de “burn in”, asta inseamna ca permanent, pe display sunt afisate sub forma de umbra cateva iconite. Efectul acesta este destul de deranjant in anumite situatii.

Foarte multumit de modul in care am comunicat cu ei si de rapiditatea cu care au trimis curierul (UPS) pentru a ridica telefonul si timpul in care a ajuns in service-ul CTDI din Polonia. Cererea am facut-o in data de 3 martie 2021 si deja in 5 martie, telefonul era in service.

Insa, aspectele placute se opresc aici. Mi-au respins solicitarea pe motiv ca telefonul nu mai este in garantie. Mai exact, garantia internationala este de 1 an, cea din Romania este de 2 ani. Deci, trebuie sa apelez la magazinul care mi l-a vandut, asta si voi face.

Advertisement

Ce este ciudat aici? Pai in momentul in care faci cererea de service, trebuie sa introduci IMEI-ul telefonului. Asta am si facut, totul a fost ok si mi-au acceptat cererea. Cred ca puteau sa-si dea seama de la inceput ca nu mai este in garantie la ei si sa ma refuze politicos.

Cost mai putin pentru ei (suporta transport dus/intors) si eu as fi ramas cu telefonul si in perioada pe care am pierdut-o, puteam sa trimit deja telefonul in service-ul din Romania. Nu cred ca era necesar sa trimit telefonul in Polonia pentru ca OnePlus sa-si dea seama ca nu mai are garantie internationala…

Mi-au oferit si o alternativa. Adica sa platesc pentru reparatie si sa-mi schimbe ecranul. Pretul ar fi fost de 207 euro, un cost mai mic in comparatie ceea ce am gasit in Romania. Sub 1000 de lei manopera si display, la noi acesta este pretul numai pentru display. Daca telefonul nu avea garantie la noi in tara, probabil ca as fi acceptat.

Deci, per total o experianta ok cu ei, dar pana intr-un anumit moment. Se misca repede, au un chat online la care poti comunica cu cineva si raspund rapid la solicitari. Dar ramane intrebarea de baza.

Advertisement

De ce au mai acceptat sa-l preia si apoi sa constate ca nu mai este in garantie? Asta se verifica pe baza de IMEI, informatie pe care am trimis-o inca din primul moment. Pot pune pariu ca nici nu au scos telefonul din cutia in care a fost transportat pana la ei, nu au avut motiv. Nu trebuie sa pornesti un telefon ca sa-ti dai seama daca mai are sau nu o garantie.

Mulțumesc pentru vizită! Scriu cu plăcere pe acest site și o fac de peste 10 ani. Telefonul meu de zi cu zi este acum un Samsung Galaxy S22 Ultra.

Advertisement
2 Comments

2 Comments

  1. Alin

    martie 8, 2021 at 19:05

    Te-au aburit polonezii pt ca nu le convine sa piarda un display asa aiurea. Garantia aia este tot 2 ani. Uite ceva detalii:

    https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_ro.htm

  2. Ionut

    septembrie 30, 2021 at 10:37

    Cred ca asta e primul aspect pe care trebuia să-i intrebi . Au chat , raspund foarte repede . Consider ca greșeala este a ta . O simplă întrebare te-ar fi scutit de acesta plimbare a telefonului .

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citite des