Scos din garantie soc mecanic, sau cum ne trateaza un service de telefoane mobile

Scos din garantie soc mecanic, sau cum ne trateaza un service de telefoane mobile – Nu am patit-o pana acum, insa tare mult as vrea sa o patesc si sa vad cine vrea sa ma fraiereasca, asa cum se intampla pesta tot, traim in Romania, cum altfel.

Faza e ca primesc pe mail o gramada de astfel de exemple si chiar imi e jena ca nu stiu ce sa le raspund celor ce ma intreaba, ei sunt oameni de buna credinta care au lasat probabil si un salariu pe un telefon mobil, clienti care vor sa beneficieze de un servive REAL si de o garantie REALA, nu numai pe hartie.

Cunosc cazuri in care clientii primesc telefonul exact asa cum l-au dus la service, adica nereparat sau chiar mai rau, adica il duci cu o buba si iese cu 5, ca in spitalele de mai noi. Asta daca nu cumva iese din service cu celebra scuza “soc mecanic”, am vazut ca asa se poarta pe acum.

Articolul continua dupa reclama:

Am citit pe softpedia mult si in general pe internet, se pare ca fruntasii si campionii sunt cei de la Allview si Quickmobile, asta pe podium ca mai departe cine stie ce se intampla, practic in Romania nu exista garantie si nu ai certitudinea ca hartiuta respectiva te ajuta la ceva, eventual o poti folosi la toaleta in anumite cazuri.

CITESTE SI:  Ziua copilului sarbatorita cu promotii si de gearbest.com

Oricum, daca ati patit, daca aveti vreo problema concreta, imi puteti scrie un mail sau va puteti povesti intamplarea aici, in zona comentariilor, articolul asta va ramane pe internet pe vecie. Asta pentru ca aici nu e mobilissimo sau ceva de ganul asta, adica cei ce stiu numai sa mangaie si sa toarca ca o pisica, asta de frica sa nu cumva sa nu mai primeasca telefoane de la parteneri, banu conteaza pana la urma stiti cum e…

Din fericire, androidro.ro e un nume mare in domeniu si o spun fara modestie, dar asa e! Si fiind un site cu mii de vizitatori in fiecare zi, prioritatea sunt cititorii, astfel incat va puteti spune problemele legate de service aici si poate terminam pentru vecie cu “scos din garantie soc mecanic” .

Sigur te intereseaza si:

More from Cosmin

QUANTUM 400 Noul Android De La Goclever

QUANTUM 400 Noul Android De La Goclever Compania cu sediul in Polonia,...
Citeste tot

50 Comentarii

  • O singură dată am avut treaba cu service-ul.Tasta de “Back” nu mai funcționa și cu toate că ecranul era zgâriat (tel. a fost scăpat pe jos de vreo 3 ori) cei de la LG l-au schimbat fără să comenteze (tastele erau cu ecran cu tot), așa că nu am de spus decât RESPECT pentru ei. Tel. a fost luat de la Germanos care s-a ocupat de tot (trimitere, etc).

  • Scuze, dar cu ei nu m-am încurcat, nici cu ALW nici cu QM. “Sunt prea sărac sa-mi cumpăr lucruri ieftine” ?

  • Cu eboda am patit, dar inainte de 2 ani am tot trimis in service -ul lor de 4-5 ori si pana la urma sau saturat sa nu poata repara si au dat proces de negatie si am luat alt telefon prin Emag… si am nimerit un Philips care tot asa inainte de 2 ani a intimpinat probleme pierdea semnal si ramanea blocat fara semnal.. in fine dupa ce am trimis de 4 ori in service -ul lor adica direct la COrdon Groups pana la urma am facut o sesizare prin Emag si am mai trimis a 5 oara prin ei dar tot la Cordon sa nimerit sa trimita si pana la urma din nou proces de negatie.. dar greu lau dat… dar se poate .. Multumesc service-ului Eboda si Emag ..Cordon probabil sau saturat sa tot trimit dar daca avea probleme… la Cordon din pacate nu sunt foarte profesionisti… au schimbat placa de baza etc.. dar problema exista… si o data au trimis telefonul asamblat gresit nu se inchidea capacul.. nu stiu nu au vazut ? nu verifica? sunt orbi? am trimis inapoi … 2 luni sa plimbat telefonul.. asta e…Deci daca va luati un telefon recomand Emag…

  • Eu am avut un samsung acum cativa ani cu garantie la germanos … se inegrise jumatate de ecran fara sa ii fac nimic ..nu a stat in umezeala sau sa fie scapat pe jos …il duc la garantie , doamna de acolo foarte draguta imi spune ca poate dura pana la 2 saptamani MAXIM…. trece o luna jumatate si telefonul vine inapoi la fel cum a plecat …probabil nici nu a fost desfacut (nu am verificat atunci ) pe motiv ca a suferit un soc mecanic … o luna jumate sa primesc un raspuns negativ fiind in garantie si inca sub contract cu ei

  • Eu am patit asa cu un x2 soul style ,cel aparut in noiembrie, este un telefon de 5 inch, s-a crapat capacul din spate, si au spus ca e soc mecanic, cand eu stiu ca nu l-am pus nici intr-un buzunar de la pantaloni barem sa imi cada sau altceva,si a trebuit sa il repar pe bani. Ne furam unii pe altii ,asta e Romania.

  • Deci acum 10 zile am trimis la Esd Rom un Lg G4 cumparat de mine in luna Februarie de la Altex . Telefonul a fost tinut numai in husa de silicon nu a fost scapat niciodata era telefonul meu personal . Sincer va zic am strans banii pentru el nu i.am avut pe toti odata . 2000 ron . Acum doua saptamani a inceput s.a isi dea restart singur nu putea porni ca se restarta . Ok am intrat pe softpedia am cautat problema mea si vad acolo ca o parte foarte mare din lg g4 au o problema mare la placa de baza si fac un boot loop . Lg a luat hotararea ca toate telefoanele lg g4 cu problema asta s.a vina in service pentru a le schimba placa de baza . Asta e valabil in toata lumea . Bun , atunci pus mana pe telefon si sun la Esd rom ca acolo aveam garantia . Ei trimit curierul vine ridica telefonul si dupa 7 zile ma suna o cucoana si imi zice ca telefonul a suferit un soc mecanic si daca vreau il pot repara cu 850 ron . Mai exact era dusa placa de la soc . Ok ma cert cu ea nu am fost de acord cu suma ii zic s.a imi trimita telefonul inapoi . I.am explicat cum a fost tinut tel. Etc. La un moment dat a zis ca nu mai poate vorbi si ca imi va trimite tel. Vine curierul il iau , garantia este anulata si undeva in dreapta in coltul tel. Are o ciupitura foarte mica pe care nu o avea cu siguranta. Imi si inaginez cand au primit telefonul cum acel inginer a izbit telefonul de masa in coltul din dreapta. A anulat garantia si a scris soc mecanic . Au sunat prostul i.au dat vestea si cam asta a fost . Am ramas cu buza umflata si mai sarac cu 2000 ron . Multumesc Lg Romania , multumesc Esd Rom . Am jurat ca Lg nu mai cumpar in viata mea si ca atunci cand trimit un telefon la garntie il filmez cu trei martori ii fac 15 poze , il filmez si pe curier cand il ridica dar si cand il primesc.

  • Salut ,eu am luat acum ceva timp in urma cam 2-3 ani de la ….. Germanos ,doua telefoane zte grand x in ,pe atunci lucrau co Cosmote alias Telecom ,in fine unul din ele sa defectat si l-am dus la garantie ,a venit innapou cu garantia anulata pe motiv de soc mecanic si umezeala .Am verificat sigiliul din fabrica nici macar nu fusese desfacut .Am vb atunci si cu cei de la cosmote niste nesimtiti au zis ca nu raspund ei ei au doar servicii ,am fost si la protectia consumatorului au zis canu au ce face.Asa ca am renuntat la serviciile Cosmote far sa-i mai platesc .Niste ….. notorii.NU CUMPARATI DE LA GERMANOS ,LUPUL SCHIMBA BLANA DAR NARAVUL BA!!!!!

  • Eu am pățit asta la Allview. Dar le-am făcut o sesizare pe legislație și, deși îmi scoseseră telefonul din garanție, după sesizare mi l-au înlocuit cu unul nou. Le-am spus că îi mănânc pe civil dacă nu se comportă cum trebuie, așa că s-au resemnat. ?

  • Mafia ,,Negaranțiilor,, Electronicelor : Chiar nu poate nimeni să-i lovească pe acești excroci jegoși . Probabil sunt în relații bune cu ,,politicul,, de nu le este frică de nimeni . Dar nici o autoritate nu se autosesizează . Aloooooo ! ! ! : DNA ; Avocatul Poporului ; Parlamentarii ; Protecția Cumpărătorului ; Jurnaliștii ; TV – urile etc . QuicMobile (Baia Mare ) , aceștia nici nu au spre vânzare ,,desigilate,, .

  • Evolio onix. Cumparat de la ei de pe site. luat si extragarantie de inca 2 ani. bani aruncati pe fereastra. Dupa circa un an bateria murea si se oprea instant chiar si la 40%. Dus in service la ei. surpriza: soc mecanic. Ba mai mult, mi-au anulat si garantia. Niste nemernici. Nu mai cumpar produse evolio de ar fi singura firma producatoare de astfel de produse. Hai sa facem ceva sa scoatem aceasta porcarie de pe piata

  • Hai sa va zic si una buna cu +! Zilele trecute mi-am luat un Redmi Note2 de la…….Producton. Mi-a venit telefonul cu curierul, iar cind l-am desigilat si desfacut, dupa ce i-am introdus bateria si l-am pornit am constatat ca facea dungi vericale pe display in dreptul pictogramelor. Am inlemnit! Apoi totul s-a desfasurat cu viteza luminii. Am sunat la firma, am explicat cazul si mi-au spus sa trimit o poza pe mail cu display-ul dungat, ceea ce am si facut. Apoi…..in urmatoarele 2 ore a venit curierul la locatia mea si i-am predat telefonul spre a fi dus inapoi. In ziua urmatoare a plecat spre mine un nou aparat sigilat in cutie, pe care am avut placerea sa-l pornesc in ziua urmatoare precedentei. Nu pot decit sa-mi exprim multumirile mele sincere fata de firma in cauza, caci mai repede si mai corect de atit nu se putea. Felicitari!! (Cum spunea Adidas Torsion: Daca vrei, poti!)

  • Vad ca actorii sunt cam aceeasi: Allview, Germanos… Eu am patit cu amandoi. La Germanos, am ajuns cu un telefon Digi, nu as fi cumparat in veci de la un asa jeg de magazin, mi-a venit telefonul inapoi pe motiv ca este umed, in graba de a-l inchide idiotul de la service, a uitat iesita din carcasa o bucata de banda (film) si a aplicat sigiliul Germanos pe desupra. Germanos = jegos.
    La Allview vechea poveste: mufa de la alimentare dezlipita. Ok, hai sa zicem ca e si vina utilizatorului, dar de ce doar la Allview se intampla defectul asta? Nu am auzit la alte marci. Si de ce sa iti pierzi garantia pentru intreg produsul? Cauta orice motiv sa iti anuleze garantia.

  • Eu am cumpărat o tabletă Allview de la eMag. Vreo 3 luni și-a făcut treaba,după care bateria a început să dea rateuri; nu se mai invarca total si in 1/2 de oră se închidea. Mers cu tableta la magazinul eMag de unde o achiziționate și data pentru verificare. Chemat după vreo 10 zile să o ridic. Fericit nevoie mare mă duc la ei. Intr-adevar băieții din service umblasera la ea, atât de bine încât lăsaseră pe afară niște “mate”. Meseriași, ce mai?! I-am arătat și tipului de la garantie, un băiat mai inteligent decât cei de la service si care mi-a propus să platesc o extra garanție de vreo 80 de lei, după care pot renunța la produs fara nici o problema. Am preferat să mai dau acei 80 de lei dar sa scap de tigaia aia de tabletă. Părerea mea este să faceți achiziția printr-un magazin care se respectă și oferă garanții serioase. Nu laud magazinul de mai sus, dar de câte ori am avut vreun necaz cu un produs luat de la ei, mi-au rezolvat problema fara nici o țigănie.

  • Am patit si eu cu un Allview V1 Viper de 16gb. L-am trimis la garantie pentru ca , de fiecare data cand dadeam reboot la telefon ecranul palpaia(nu era de la soft si nici nu l-am scapat pe jos niciodata). Inainte sa il trimit tin sa mentionez ca avea folie de sticla , l-am trimis , a durat in jur de 4-5 saptamani pana sa-l primesc inapoi si cand l-am primit inapoi l-am primit fara folie si cu alta problema(problema cu palpaitul fiind rezolvata) si anume ca se apasa touch-ul singur. Nu l-am mai trimis a doua oara deoarece cine stie ce problema o sa mai apara plus ca problema cu apasarea touch-ului nu este foarte enervanta si este cam rara.
    Telefonul inca il mai am , l-am cumparat in 2014 si inafara de aceasta problema mai sus mentionata sunt multumit de telefon , inca merge foarte bine.

  • Incorect, zic eu! Samsung s2 şi Germanos. O pată gri apărea pe toate pozele şi filmările facute cu galaxy s2. Am observat asta la maxim 2 luni de la achiziționare. Trimis în service, prin Germanos evident. Mai mult de o săptămână a durat până l-au trimsis inapoi. In magazin, băieții de acolo, şi-au cerut scuze spunându-mi că telefonul nu a fost reparat pe motiv că, ghiciți…”ŞOC MECANIC”. Nu era căzut ori spart

  • Probleme cu un Nivo de la Orange, nu se mai incarca – cica a fost fortat mecanic si s-a despins de pe PCB, in conditiile in care mufa era amplasata necentrat pe o “muchie” rotunjita (defect de concept)). Pasul 2 am reziliat abonamentul.

  • Telefonul meu Allview V2 Viper I, ramane blocat la logo-ul Allview fara sa intre in meniu.
    Cum as putea face rost de un rom pentru Allview V2 Viper I?
    Macar un backup ceva…
    Multumesc anticipat!

  • HTC trimis in garantie. S-a facut doar un factory reset (pe care oricum l-am facut si eu inainte de a-l trimite), confirmat ulterior. Garantia la noi este o mare minciuna.

  • Si la Akai e tot la fel nu numai la Allview. Nu numai la noi in Romania e asta, Mi-e mi s-a dus displayul de la camera din cauza umezelii am mers cu el ls flanco de unde o luasem sii baiatul rrespectiv a zis ca daca e din vina proprie nu o face, dar le-a zis ca a venit cu displayul defect :)))))))))))), a venit inapoi, functioneaza perfect numai ca am o’patamica’, ma rog in zona reespectiva se vede mai greu dct fiind ecranul acoloo stricat dar scoate poze bine isi face treaba. Acelaasi lucru cu soocul mecanic il stiuu de la prieteni din SUA, Norvegia, depinde de service

  • Salutare oameni buni…am citit si eu toata partea asta… mi-am luat si eu un Allwiev Viper V1 versiunea 16 GB din 2016… pentru prima data dupa 1 an si 2 luni … mai am garantia pana-n 12 decembrie 2016 am zis ba hai sa profit si eu de okazie ca tot am garantia … ce credeti dupa 1 an si jumatate.. apare un defect minor .. touch-ul luase razna uneori se apasa singur nu facea unele comenzi corespunzator, tasta singur cand vroiam sa scriu ceva de ex daca apasam litera M deja inca vreo 5 literere in acelasi timp erau deja tastate..ok ..l-am lasat asa .. poate nah isi revine i-am dat update de soft oficial , i-am dat un reset .. ma nimik am zis sa-l mai las asa .. daca am vazut ca nu ma inteleg cu el ..clar direct in garantie l-am dus … m-am dus la altex ca de acolo l-am luat .. deci l-am dus telefonul nou nout .. eu fiind fata nu imi place sa intretin lucrul meu in jeg si alte chestii .. protejat cu husa folie etc.. va dati seama ca tin la lucrul meu ..faza cu defectul le-am aratat si lor de la altex ca facusem un print screen cum luase razna tastaura .. am facut proces verbal .. am dat produsul cu cutia originala … deci sa sper ca nu voi avea surpriza sa mi-l aduca cu 10 defecte fizic cat si interior…sau cu SOC MECANIC ca inebunesc deci eu l-am dus numai pentru problema cu touch-ul ca luase razna si mai ales ca e pentru prima oara-n viata mea cand duc un lucru la garantie .. deci deja sunt in 2-a sapt decand tel meu e in service iar sapt viitoare intru in 3-a sapt deci fix 15 zile calendaristice si astept sa ma sune cei de la altex sa ridic produsul … cand o sa primesc telefonul revin cu un update aici . o seara buna.

  • Salutare .. am revenit cu un update… deci se pare ca baieti de la Altex cat si service-ul au fost de exceptie .. am ajuns in ziua in care s-au facut deja 2 sapt fix zilele lucratoare am primit un sms de la altex precum ca ma duc sa-l ridic… am desfacut cutia deci cum am dus asa l-am si primit .. touch nou pus cu tot cu folie + un resoft de toata frumusetea deci ..bravo s-au miscat impecabil… a venit foarte bine atat estetic fizic cat si interior 🙂 n-am intimpinat suruburi lipse si alte chestii care se vad…. speram sa nu mai fie probleme pe viitor….deci ma consider una norokoasa .

  • Bună ziua. Am făcut acum 6 luni un abonament la Orange pt un Samsung s 5 neo, și plătesc pt el 40 e pe luna timp de 2 ani, asta pe lângă celelalte 9 abonamente făcute la ei, acum 2 luni am cumpărat tot de la Orange o husa originala zice ei care se da capacul din spate al telefonului și se prinde de husa, de când am luat husa am observat ca baterie începe sa se împingă înăuntru, și pe urma am observat in partea stanga a telefonului ca sa ridicat ecranul, am dus telefonul la Orange sa îl trimită la reparat, astăzi am primit telefonul înapoi exact cum l.am trimis și cu garanția anulata pe motiv ca este torsionat și cu soc mecanic,.deși se vede foarte clar ca totul a pornit de la husa, telefonul este perfect fără nici o zgârieturi, și merge perfect..doar ecranul este ridicat în partea stanga, ce pot face in aceasta situație? Atâta timp cât le plătesc 40 e pe luna

  • Allview si diangi

    Am trimis telefonul in 25.08.2016 si conform AWB ei l-au preluat in 26.08.2016. Am sunat la ei in data de 08.09.2016 sa vad care e situatia telefonului, iar ei mi-au spus ca nu a ajuns pe masa unui specialist si sa revin urmatoarea zi. Am revenit cu un telefon in 09.09.2016, dar raspunsul a fost acelasi. In aceeasi zi le-am trimis mail in care am precizat ca nu s-au incadrat in termenul legal si ca doresc restituirea contravalorii lui.

    Raspunsul lor:

    ” Un membru al Departamentului de Suport si Service a raspuns solicitarii dumneavoastra cu numarul si cu urmatorul mesaj:

    Stimate client,

    Am transmis cererea dumneavoastra catre reprezentantii service-ului.
    Va aducem la cunostinta ca astazi este ultima zi in care produsul poate iesi din service in termenul legal.
    Va multumim!

    Am trimis un alt email in care am precizat ca legea spune altceva.

    Raspunsul lor:

    “Stimate domn,
    Termenii legali se refera la perioada de reparatie. In aceste conditii produsul poate fi expediat catre client si in a 15-a zi de servisare.
    Va multumim pentru intelegere!”

    Binenteles ca legea spune asa ” Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.” Legea nr. 449/2003 actualizata

    Concluzie: telefonul a fost trimis decatre ei in data de 12.09.2016 ajuns la mine in 14.09.2016 si binenteles am refuzat preluarea coletului.(nu stiu in ce stare mi-au trimis telefonul, daca l-au reparat sau nu…!!!???).
    Intre timp am facut sesizare la ANPC Brasov si astept cu nerabdare rezolutia acestora care, din punctul meu de vedere e foarte clara.

    Voi reveni cu amanunte

    O seara faina.

  • Am un htc one luat de la gmb constanta, cu 2 saptamani inainte de expirarea garantiei s-a stricat senzorul giroscopic, l-am dus la magazin pentru garantie, ei la randul lor l-au trimis in service la bucuresti. Luni am primit un mail de la gmb cu raspunsul celor de la service – luni a fost a 15 zi de cand l-am predat – garantie anulata: carcasa deformata + socuri mecanice. Pe fisa de garantie la predare scrie clar: urme normale de uzura, si nu carcasa deformata si alte magarii. O sa fac reclamatie la anpc si voi solicita returnarea banilor, au depasit si termenul maxim legal, iar hartia de la predare pentru garantie atesta clar ca nu avea carcasa deformata. Only in romania …

  • Buna ziua,

    am citit din intamplare com dvs si as vrea va rog sa mi spuneti cum ati facut dvs sesizarea. Eu am patit acelasi lucru cu un ceas de copii de la Vonino (luat prin abonament de la cei de la Orange). l am achizitionat in Aprilie dupa o luna l am dus la reparat ca nu mai avea semnal , dupa alte doua luni l am dus din nou ca nu se mai incarca si a treia ora a iesit fum din el si ceasul era pe mana copilului. L am dus din nou la service la Orange cei de acolo dupa o sapt m au sunat sa ma duc sa l au iar cand am aj la magazin sa ridic ceasul mi sa spus ca a fost anulata garantia pe motiv ca ceasul a luat contact cu lichide. Am ramas oripilata, nu mi a venit sa cred ca cei de la service au gasit motivul acesta pentru a mi anula garantia desi ceasul nu luase contact cu lichide. Nu stiu ce as putea face pentru a mi rezolva problema pentru ca ei ma obliga in continuare sa platesc abonament.nu stiu daca e o solutie sa sun la Protectia Consumatorului . Multumesc!

  • Germanos – niciodata!

    LG G4 – cumparat cu 2.700 de lei. Experienta de cumparaturi online ca acum 10 ani. Nici macar la mailuri nu raspund.

    Germanos? Niciodata!

  • Am cumpărat de pe Evomag telefonul LG G4 care bineînțeles ca are probleme cu placa de baza, răspunsul a fost scurt și intuitiv “soc mecanic”, este inacceptabil o asemenea bătaie de joc. Am făcut sesizare la ANPC dar din câte vad pe aici e cam puțin probabil sa se rezolve ceva. Concluzia : nu luați nimic de la Evomag sunt niște hoți care vând chinezării de doi bani care în România nu au garanție, garanția de oferta în tara de origine. Mi-au lovit intenționat telefonul ca să îl scoată din garanție. O rușine de magazin, niște hoți ordinari!!!!

  • Din cate știam eu un produs electronic, înainte de a fi primit în garanție, este verificat daca prezinta urme de lovituri. Dacă da nu îl primește și ti se spune că garanția nu mai este valabila. Odată ce a fost intrat in service nu exista faza cu socul mecanic. Dacă acum are urme de lovituri de ce l-au mai primit în garanție? Sper că nu ai ridicat telefonul din service. Dacă da, e nasol, nu ai cum sa demonstrezi că l-ai adus întreg in service. Să îți arate unde este socul mecanic…Și dacă este vizibil spune-le că ei l-au lovit. Pe undeva prin fișa de service trebuie sa scrie că ai adus produsul întreg. Cert este că dacă produsul a fost acceptat in service el clar era întreg. Vb. cu managerul magazinului și explică această problemă, dar repet nu trebuie sa ridici produsul lovit de la ei din service. Să ne ti la curent. Spor la treaba

  • Din cate știam eu un produs electronic, înainte de a fi primit în garanție, este verificat daca prezinta urme de lovituri. Dacă da nu îl primește și ti se spune că garanția nu mai este valabila. Odată ce a fost intrat in service nu exista faza cu socul mecanic. Dacă acum are urme de lovituri de ce l-au mai primit în garanție? Sper că nu ai ridicat telefonul din service. Dacă da, e nasol, nu ai cum sa demonstrezi că l-ai adus întreg in service. Să îți arate unde este socul mecanic…Și dacă este vizibil spune-le că ei l-au lovit. Pe undeva prin fișa de service trebuie sa scrie că ai adus produsul întreg. Cert este că dacă produsul a fost acceptat in service el clar era întreg. Vb. cu managerul magazinului și explică această problemă, dar repet nu trebuie sa ridici produsul lovit de la ei din service. Să ne ti la curent. Spor la treaba.
    PS: nu stiu daca este valabil și alte firme de telefoane dar sigur este valabil pentru LG: când cumpărați un telefon LG asigurati-va că aveți în cutie și garanția originala de la LG și dacă nu este completată să o completeze vânzătorul chiar daca aceste spune că vi se da o hârtie de la magazin. Dacă aveți acea garanție LG completată vă puteți duce personal la reprezentanta. Nexus 5 luat de la RDS (garanția era doar hârtia de la RDS și bonul), sunat la LG și au spus că pot să vin cu telefonul la ei dacă am avea garanție conpletata. Garanția LG o aveam dar nu era completată. Răspuns: va duceți cu el la RDS. Concluzie: cine știe pe unde ajunge telefonul dacă nu îl predai direct la reprezenta. Cei de la LG au spus că mai sunt firme care aduc telefoane LG din afara dar garanția nu este la ei..A
    u firmele lor de reparatie

  • Salut! Am cumparat de la Germanos, anul trecut, un Samsung A3 model 2015, toate bune si frumoase timp de 2 luni cand la un moment dat intr-o dimineata nu mai aveam semnal…am incercat de n ori sa apelez pe cineva, imi arata ”neinregistrat in retea”.Am luat telefonu, l-am dus la Germanos, am spus problema si mi s-a zis ca in 15zile se rezolva!
    Dupa 2 saptamani mi-a venit telefonul…practic la fel, teoretic au scris in garantie ca au fost schimbate niste ”chestii” prin el!
    L-am probat in magazin, avea aceeasi problema!
    L-am trimis inapoi direct din magazin, dupa cateva zile ma suna cei din service si imi spun ca a suferit un SOC MECANIC! Le-am zis ca sunt buni de plata pentru ca, dupa prima interventie, eu nu am facut decat sa probez telefonul de fata cu cei de la Germanos, deci in concluzie ei au provocat socul mecanic, asta daca nu e doar un pretext sa mi-l scoata din garantie!
    Am sunat la OPC si mi-au zis ca nu au ce sa imi faca pentru ca nu am nicio dovada care sa demonstreze ca am dreptate (vizavi de socul mecanic)!
    Concluzie: OCOLITI GERMANOS!!!!

  • Buna seara. Cand eram cu cititul pe la primele comentarii eram f revoltata fiindca ceva similar am patit si eu cu un telefon.
    Am trimis un telefon cu o problema software, nu se mai vedea nimic pe ecran. Am mai avut problema aceasta cu telefonul insa dupa o resetare si-a revenit. A doua oara, luna trecuta, nu a mai mers resetarea. Am mers intr-o reprezentanta sa il resetez ca deh, poate ca nu stiu eu toate siretlicurile si altii stiu ca se pricep. Nu au reusit nici cei de acolo si am sunat la Diangi, ca sa trimit telefonul in service. Telefonul mai avea putin si implinea 1 an de cand era in mainile mele. Husa tot timpul, grija cu el si toate asemenea. Pun frumos coletul, in cutia originala, cu toate bonurile si facturile aferente si predau curierului. Ce asigurarea marfii? Nimic de genul, ca sa nu mai vorbim de verificarea acesteia. Eu daca ma stiam in regula nici nu mi-am pus problema sa fac poze si sa am dovezi si altele. Nu imi imaginam ce avea sa urmeze. Telefonul a ajuns la cei de la Diangi si dupa o saptamana primesc raspunsul SOC MECANIC, display spart, scos din garantie. Am atatia martori ca era ok telefonul incat daca ar fi fost stricat mi-ar fi fost rusine sa mint.
    In fine, telefoane peste telefoane la fancurier si la diangi si nu am rezolvat nimic. Am depus plangere la ANPC si tot nu am rezolvat nimic. Sunt resemnata. Am dat 17 mil celor de la Diangi…de ce nu? Ecranul telefonului e spart pe interior, nu stiu cum naiba as fi putut sa fac asa ceva. Am avut cateva telefoane si le-am schimbat fiindca se invechea tehnologia si erau depasite nicidecum ca ar fi fost stricate. Observ ca nemernicii astia nu sunt singurii care au concluzia soc mecanic…idioti…

  • Buna ziua. Ma numesc Ivanov Cosmin, domiciliat in Judetul Braila, Municipiul Braila. Am acizitionat pe data de 12.01.2017 un telefon Samsung Galaxy S7 din ALTEX Mall Braila. In ultima luna, in urma update-ului la Android 7.0, au inceput sa-mi apara probleme cu sunetul smarthphone-ului, respectiv : in momentul cand sunt apelat, primesc un mesaj sau o notificare pe acesta, sunetul lipseste cu desavarsire, asta tinand cont ca telefonul se afla in mod SUNET, cu volumul la maxim. Acum o luna l-am trimis prin intermediul celor de la ALTEX Braila la ESD Service pentru rezolvarea acestor probleme. Rezolvarea lor a fost aceea de a-mi reinstala softul. Dupa o perioada de aproximativ o saptamana, aceeasi problema a revenit, ba mai mult ecranul telefonului devenea negru in anumite aplicatii si necesita resetare. Rezolvarea lor a fost inlocuirea placii de baza si a difuzorului din ce mi-au spus cei de la ALTEX Braila. Din nou aceeasi poveste : telefonul a mers aproximativ o saptamana, dupa care in seara datei de 31.05.2017, problema a revenit observand acest lucru in momentul cand eram apelat de cineva sau primeam o notficare. Precizez ca aceasta problema nu este constanta si dispare, ori in urma resetarii telefonului, ori dupa o perioada de cateva ore. Nu am umblat la acesta pana a doua zi pentru a vedea si cei de la ALTEX Braila ca nu mint si acesta chiar are probleme. Bineinteles, odata ajuns la acestia, telefonul isi revenise, dupa o perioada de cca. 12 ore, fara a mai umbla la acesta, cu speranta ca pot demonstra defectul. Am ajuns la cei de la ALTEX Braila si le-am cerut, pe un ton politicos, sa rezolvam aceasta problema si sa nu mai fiu plimbat in fiecare saptamana cu telefonul. Precizez ca in ultimele 30 de zile am reusit sa ma folosesc de acesta mai putin de jumatate. Intrebandu-l pe directorul magazinului care este rezolvarea si daca imi pot schimba produsul sau sa-mi primesc suma de bani inapoi, acesta mi-a spus ca trebuie sa primeasca NEGATIE din partea service-ului. Informandu-ma pe internet despre legile care imi dau dreptul de a solicita acest lucru, am gasit faptul ca : “Daca produsul se afla in primele 6 luni de garantie si se intampina o problema la acesta, se considera viciu ascuns sau defect din fabrica si pot solicita schimbarea produsului sau rambursul sumei platite.” Deasemenea, am gasit un articol in care se precizeaza ca : “Produsul trebuie sa stea mai mult de 15 zile in service sau o perioada de 10% din perioada garantiei cumulata, pentru a putea solicita schimbarea produsului sau rambursarea sumei platite.” . Revenind la situatia creata la ALTEX Braila, in urma intrebarii mele la adresa directorului : “Eu ce fac daca stau cu telefonul numai in garantie ? Exista riscul sa raman si fara telefon si fara bani ?” , acesta imi raspunde ironic ca : “ASTA E !”. Le-am solicitat celor de la ESD Service prin mail-urile trimise ca eu doresc schimbarea produsului cu unul similar sau sa mi se ofere banii inapoi.. Consider ca un defect, care se repeta de 3 ori intr-un interval de cca. 1 luna de zile, reprezinta faptul ca telefonul are o problema ascunsa, care, se pare, nu are rezolvare.Am filmari cu aceasta problema, filmari facute imediat dupa ce am observat defectul. As dori sa fiu indreptatit si sa nu traiesc cu ideea ca am platit suma de 2600 de lei pe un telefon cu probleme si ca exista riscul, cum mi-a spus si cel de la ALTEX, sa raman si fara bani si fara telefon. Eu voi refuza acest telefon daca imi vine iar ca “REPARAT” si il voi trimite la ei cat va fi nevoie pentru a ma putea bucura de un produs nou si functional, deoarece eu asta am platit si asta imi doresc.Am formulat si o plangere la cei de la ANPC : Numarul de inregistrare al reclamatiei este 1013 BRAILA din 01.06.2017.Va rog frumos sa ma ajutati, macar cu un sfat, ce pot face sa mi se ofere negatie de cei de la ESD Service. Am citit de ei pe internet numai “de bine”. Ma pot adresa direct Samsung Romania ? Am vre-o sansa de rezolvare ? pot cere ajutorul celor din media pentru a-mi gasi dreptatea ? Va multumesc frumos pentru ascultare si intelegere si mi-as dori sa primesc un raspuns din partea dvs.​

  • Pai ai procedat corect din cate am citit eu, ai discutat cu toate persoanele implicate, inclusiv plangere ANPC. Avand in vedere ca numai ei (ANPC) iti pot da dreptate (sau nu), te sfatuiesc sa astepti raspunsul lor si da, poti cere si sfatul celor de la Samsung Romania, le poti trimite un mail sau sa le dai un telefon si sa urmezi pasii pe care ei ii spun.

  • Sa speram ca Samsung Romania e in primul rand Samsung si dupa aceea Romania. Cei de la Altex sunt legati de maini, service-ul poate sa iti dea sau nu negatie – esti la mila lor. De la ANPC sa nu-ti faci prea multe sperante, din proprie experienta stiu ca intervin doar cand le pica (personal) ceva si daca le pica sa nu te rezolve, nu te rezolva. Daca erai la service la Allview sau Germanos, iti radeau in fata si faceau si misto de tine, sa speram ca Samsung e altceva. Sa ne scrii ce ai rezolvat. In ultimii ani am cumparat telefoene direct din China cu aceeasi garantie ca in Romania: zero, acum ma batea gandul sa imi cumpar un Samsung mai de top.

  • … acum am citit si eu pe net la ce te referi prin “Am citit de ei pe internet numai “de bine”” Parca era vorba ca Samsung Romania au service-ul lor, ce cine au, pe ESD care repara si pentru Allview? Ti-au zis ca au schimbat placa de baza – mint, au revenit la setările din fabrica si ti-au dat telefonul înapoi. Daca schimbau placa de baza nu aveai cum sa ai aceleași probleme.
    Concluzie: abordați cu încredere piața din China, dacă știi unde sa cauți găsești produse mai de calitate decât Allview sau rebuturile pe care le aduc Samsung in Romania unde știu ca garanția este inexistenta.
    Bafta cu ANPC-ul. Sa dai 2700 lei si sa primesti un gunoi, rusine Samsung Romania.

  • Buna seara. Va multumesc tuturor pentru sustinerea oferita. Azi, dupa ce am observat pe site-ul acestora ca produsul a intrat iar in “REPARATIE”, am luat legatura cu cei de la ESD Service (apeluri cam din jumatate in jumatate de ora, cu precizarea ca eu nu mai vreau un telefon reparat), plus apeluri la Samsung Romania care si-au cerut scuze politicos si mi-au spus ca vor lua toate masurile posibile verificarii telefonului. Intr-un final dupa aceste presiuni si amenintari cu ANPC si deschiderea unui proces fata de firma lor (am vorbit chiar cu doi prieteni avocati din orasul meu) … am observat pe site-ul ESD Service raspunsul : “S-a solicitat la producator inlocuirea telefonului tau”. Acum vine urmatoarea intrebare si totodata dorinta unui sfat din partea dvs. …. Asta inseamna ca cei de la Samsung imi vor trimite un produs nou, sigilat ? Vre-un rebut “REPARAT”, bine sigilat si prezentat ca nou sau NEGATIA mult asteptata pentru a-mi putea alege alt telefon de suma respectiva ? Am fost la cei de la ALTEX in seara asta si i-am intrebat ce inseamna acest lucru …. Acestia mi-au spus ca exista varianta sa-mi trimita un produs nou si sigilat … dar in cele mai multe cazuri se ofera aceea negatie care imi permite sa-mi aleg alt produs de valoarea respectiva. Sincer eu mi-as dori sa imi achizitionez alt model de telefon de la alt brand … oricat de sigilat ar fi acel S7, mi-e frica de modelul acesta ca dracu de tamaie. Voi incerca sa le mai trimit celor de la Samsung un mail in care sa precizez ca doresc aceea negatie si nu un produs trimis de ei …. Multumesc inca o data si sper sa revin cu noutati. Mi-as dori ca acest caz al meu sa fie exemplu pentru toti si sa nu mai fim luati de prosti de firmele acestea.

  • Greu de spus cum se va solutiona, daca vei primi telefonul sau banii. Din cate stiu, ti se restituie contravaloarea in astfel de cazuri dar nu cunosc bine legea si nu vreau sa ma pronunt. Daca vei primi alt telefon, chiar tu ai spus ca nu ai de unde sa stii pana la urma daca este resigilat sau frumos cosmetizat 😉
    Ramane sa astepti si sa ne informezi si pe noi 😉

  • Incerc sa le mai formulez celor de la ESD si celor de la Samsung un mail in care le solicit negatia si nu un produs “NOU” … cu promisiunea ca imi voi retrage plangerile facute. Multumesc

  • Azi am primit telefon de la service cu raspunsul ca mi s-a oferit negatie de service. Se pare ca se poate … asta dupa ce se ajunge la sesizari si amenintari. Acum vin cu urmatoarea intrebare …. ce telefon sa-mi mai iau si de unde ??? Precizez ca dispun de 2500- 2700 lei. Ma gandesc la Huawei 🙂 Multumesc

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *