Acasă Stiri despre telefoane Scos din garantie soc mecanic, sau cum ne trateaza un service de...

Scos din garantie soc mecanic, sau cum ne trateaza un service de telefoane mobile

74

Scos din garantie soc mecanic, sau cum ne trateaza un service de telefoane mobile – Nu am patit-o pana acum, insa tare mult as vrea sa o patesc si sa vad cine vrea sa ma fraiereasca, asa cum se intampla pesta tot, traim in Romania, cum altfel.

Faza e ca primesc pe mail o gramada de astfel de exemple si chiar imi e jena ca nu stiu ce sa le raspund celor ce ma intreaba, ei sunt oameni de buna credinta care au lasat probabil si un salariu pe un telefon mobil, clienti care vor sa beneficieze de un servive REAL si de o garantie REALA, nu numai pe hartie.

Cunosc cazuri in care clientii primesc telefonul exact asa cum l-au dus la service, adica nereparat sau chiar mai rau, adica il duci cu o buba si iese cu 5, ca in spitalele de mai noi. Asta daca nu cumva iese din service cu celebra scuza “soc mecanic”, am vazut ca asa se poarta pe acum.

Am citit pe softpedia mult si in general pe internet, se pare ca fruntasii si campionii sunt cei de la Allview si Quickmobile, asta pe podium ca mai departe cine stie ce se intampla, practic in Romania nu exista garantie si nu ai certitudinea ca hartiuta respectiva te ajuta la ceva, eventual o poti folosi la toaleta in anumite cazuri.

Oricum, daca ati patit, daca aveti vreo problema concreta, imi puteti scrie un mail sau va puteti povesti intamplarea aici, in zona comentariilor, articolul asta va ramane pe internet pe vecie. Asta pentru ca aici nu e mobilissimo sau ceva de ganul asta, adica cei ce stiu numai sa mangaie si sa toarca ca o pisica, asta de frica sa nu cumva sa nu mai primeasca telefoane de la parteneri, banu conteaza pana la urma stiti cum e…

Din fericire, androidro.ro e un nume mare in domeniu si o spun fara modestie, dar asa e! Si fiind un site cu mii de vizitatori in fiecare zi, prioritatea sunt cititorii, astfel incat va puteti spune problemele legate de service aici si poate terminam pentru vecie cu “scos din garantie soc mecanic” .

Scriu cu placere pe acest site ;) Telefonul meu de zi cu zi, este un OnePlus 7 PRO. Lectura placuta!

74 COMENTARII

  1. O singură dată am avut treaba cu service-ul.Tasta de “Back” nu mai funcționa și cu toate că ecranul era zgâriat (tel. a fost scăpat pe jos de vreo 3 ori) cei de la LG l-au schimbat fără să comenteze (tastele erau cu ecran cu tot), așa că nu am de spus decât RESPECT pentru ei. Tel. a fost luat de la Germanos care s-a ocupat de tot (trimitere, etc).

  2. Cu eboda am patit, dar inainte de 2 ani am tot trimis in service -ul lor de 4-5 ori si pana la urma sau saturat sa nu poata repara si au dat proces de negatie si am luat alt telefon prin Emag… si am nimerit un Philips care tot asa inainte de 2 ani a intimpinat probleme pierdea semnal si ramanea blocat fara semnal.. in fine dupa ce am trimis de 4 ori in service -ul lor adica direct la COrdon Groups pana la urma am facut o sesizare prin Emag si am mai trimis a 5 oara prin ei dar tot la Cordon sa nimerit sa trimita si pana la urma din nou proces de negatie.. dar greu lau dat… dar se poate .. Multumesc service-ului Eboda si Emag ..Cordon probabil sau saturat sa tot trimit dar daca avea probleme… la Cordon din pacate nu sunt foarte profesionisti… au schimbat placa de baza etc.. dar problema exista… si o data au trimis telefonul asamblat gresit nu se inchidea capacul.. nu stiu nu au vazut ? nu verifica? sunt orbi? am trimis inapoi … 2 luni sa plimbat telefonul.. asta e…Deci daca va luati un telefon recomand Emag…

  3. Eu am avut un samsung acum cativa ani cu garantie la germanos … se inegrise jumatate de ecran fara sa ii fac nimic ..nu a stat in umezeala sau sa fie scapat pe jos …il duc la garantie , doamna de acolo foarte draguta imi spune ca poate dura pana la 2 saptamani MAXIM…. trece o luna jumatate si telefonul vine inapoi la fel cum a plecat …probabil nici nu a fost desfacut (nu am verificat atunci ) pe motiv ca a suferit un soc mecanic … o luna jumate sa primesc un raspuns negativ fiind in garantie si inca sub contract cu ei

  4. Eu am patit asa cu un x2 soul style ,cel aparut in noiembrie, este un telefon de 5 inch, s-a crapat capacul din spate, si au spus ca e soc mecanic, cand eu stiu ca nu l-am pus nici intr-un buzunar de la pantaloni barem sa imi cada sau altceva,si a trebuit sa il repar pe bani. Ne furam unii pe altii ,asta e Romania.

  5. Deci acum 10 zile am trimis la Esd Rom un Lg G4 cumparat de mine in luna Februarie de la Altex . Telefonul a fost tinut numai in husa de silicon nu a fost scapat niciodata era telefonul meu personal . Sincer va zic am strans banii pentru el nu i.am avut pe toti odata . 2000 ron . Acum doua saptamani a inceput s.a isi dea restart singur nu putea porni ca se restarta . Ok am intrat pe softpedia am cautat problema mea si vad acolo ca o parte foarte mare din lg g4 au o problema mare la placa de baza si fac un boot loop . Lg a luat hotararea ca toate telefoanele lg g4 cu problema asta s.a vina in service pentru a le schimba placa de baza . Asta e valabil in toata lumea . Bun , atunci pus mana pe telefon si sun la Esd rom ca acolo aveam garantia . Ei trimit curierul vine ridica telefonul si dupa 7 zile ma suna o cucoana si imi zice ca telefonul a suferit un soc mecanic si daca vreau il pot repara cu 850 ron . Mai exact era dusa placa de la soc . Ok ma cert cu ea nu am fost de acord cu suma ii zic s.a imi trimita telefonul inapoi . I.am explicat cum a fost tinut tel. Etc. La un moment dat a zis ca nu mai poate vorbi si ca imi va trimite tel. Vine curierul il iau , garantia este anulata si undeva in dreapta in coltul tel. Are o ciupitura foarte mica pe care nu o avea cu siguranta. Imi si inaginez cand au primit telefonul cum acel inginer a izbit telefonul de masa in coltul din dreapta. A anulat garantia si a scris soc mecanic . Au sunat prostul i.au dat vestea si cam asta a fost . Am ramas cu buza umflata si mai sarac cu 2000 ron . Multumesc Lg Romania , multumesc Esd Rom . Am jurat ca Lg nu mai cumpar in viata mea si ca atunci cand trimit un telefon la garntie il filmez cu trei martori ii fac 15 poze , il filmez si pe curier cand il ridica dar si cand il primesc.

  6. Salut ,eu am luat acum ceva timp in urma cam 2-3 ani de la ….. Germanos ,doua telefoane zte grand x in ,pe atunci lucrau co Cosmote alias Telecom ,in fine unul din ele sa defectat si l-am dus la garantie ,a venit innapou cu garantia anulata pe motiv de soc mecanic si umezeala .Am verificat sigiliul din fabrica nici macar nu fusese desfacut .Am vb atunci si cu cei de la cosmote niste nesimtiti au zis ca nu raspund ei ei au doar servicii ,am fost si la protectia consumatorului au zis canu au ce face.Asa ca am renuntat la serviciile Cosmote far sa-i mai platesc .Niste ….. notorii.NU CUMPARATI DE LA GERMANOS ,LUPUL SCHIMBA BLANA DAR NARAVUL BA!!!!!

  7. Eu am pățit asta la Allview. Dar le-am făcut o sesizare pe legislație și, deși îmi scoseseră telefonul din garanție, după sesizare mi l-au înlocuit cu unul nou. Le-am spus că îi mănânc pe civil dacă nu se comportă cum trebuie, așa că s-au resemnat. ?

    • Buna ziua,

      am citit din intamplare com dvs si as vrea va rog sa mi spuneti cum ati facut dvs sesizarea. Eu am patit acelasi lucru cu un ceas de copii de la Vonino (luat prin abonament de la cei de la Orange). l am achizitionat in Aprilie dupa o luna l am dus la reparat ca nu mai avea semnal , dupa alte doua luni l am dus din nou ca nu se mai incarca si a treia ora a iesit fum din el si ceasul era pe mana copilului. L am dus din nou la service la Orange cei de acolo dupa o sapt m au sunat sa ma duc sa l au iar cand am aj la magazin sa ridic ceasul mi sa spus ca a fost anulata garantia pe motiv ca ceasul a luat contact cu lichide. Am ramas oripilata, nu mi a venit sa cred ca cei de la service au gasit motivul acesta pentru a mi anula garantia desi ceasul nu luase contact cu lichide. Nu stiu ce as putea face pentru a mi rezolva problema pentru ca ei ma obliga in continuare sa platesc abonament.nu stiu daca e o solutie sa sun la Protectia Consumatorului . Multumesc!

  8. Mafia ,,Negaranțiilor,, Electronicelor : Chiar nu poate nimeni să-i lovească pe acești excroci jegoși . Probabil sunt în relații bune cu ,,politicul,, de nu le este frică de nimeni . Dar nici o autoritate nu se autosesizează . Aloooooo ! ! ! : DNA ; Avocatul Poporului ; Parlamentarii ; Protecția Cumpărătorului ; Jurnaliștii ; TV – urile etc . QuicMobile (Baia Mare ) , aceștia nici nu au spre vânzare ,,desigilate,, .

  9. Evolio onix. Cumparat de la ei de pe site. luat si extragarantie de inca 2 ani. bani aruncati pe fereastra. Dupa circa un an bateria murea si se oprea instant chiar si la 40%. Dus in service la ei. surpriza: soc mecanic. Ba mai mult, mi-au anulat si garantia. Niste nemernici. Nu mai cumpar produse evolio de ar fi singura firma producatoare de astfel de produse. Hai sa facem ceva sa scoatem aceasta porcarie de pe piata

  10. Hai sa va zic si una buna cu +! Zilele trecute mi-am luat un Redmi Note2 de la…….Producton. Mi-a venit telefonul cu curierul, iar cind l-am desigilat si desfacut, dupa ce i-am introdus bateria si l-am pornit am constatat ca facea dungi vericale pe display in dreptul pictogramelor. Am inlemnit! Apoi totul s-a desfasurat cu viteza luminii. Am sunat la firma, am explicat cazul si mi-au spus sa trimit o poza pe mail cu display-ul dungat, ceea ce am si facut. Apoi…..in urmatoarele 2 ore a venit curierul la locatia mea si i-am predat telefonul spre a fi dus inapoi. In ziua urmatoare a plecat spre mine un nou aparat sigilat in cutie, pe care am avut placerea sa-l pornesc in ziua urmatoare precedentei. Nu pot decit sa-mi exprim multumirile mele sincere fata de firma in cauza, caci mai repede si mai corect de atit nu se putea. Felicitari!! (Cum spunea Adidas Torsion: Daca vrei, poti!)

  11. Vad ca actorii sunt cam aceeasi: Allview, Germanos… Eu am patit cu amandoi. La Germanos, am ajuns cu un telefon Digi, nu as fi cumparat in veci de la un asa jeg de magazin, mi-a venit telefonul inapoi pe motiv ca este umed, in graba de a-l inchide idiotul de la service, a uitat iesita din carcasa o bucata de banda (film) si a aplicat sigiliul Germanos pe desupra. Germanos = jegos.
    La Allview vechea poveste: mufa de la alimentare dezlipita. Ok, hai sa zicem ca e si vina utilizatorului, dar de ce doar la Allview se intampla defectul asta? Nu am auzit la alte marci. Si de ce sa iti pierzi garantia pentru intreg produsul? Cauta orice motiv sa iti anuleze garantia.

  12. Eu am cumpărat o tabletă Allview de la eMag. Vreo 3 luni și-a făcut treaba,după care bateria a început să dea rateuri; nu se mai invarca total si in 1/2 de oră se închidea. Mers cu tableta la magazinul eMag de unde o achiziționate și data pentru verificare. Chemat după vreo 10 zile să o ridic. Fericit nevoie mare mă duc la ei. Intr-adevar băieții din service umblasera la ea, atât de bine încât lăsaseră pe afară niște “mate”. Meseriași, ce mai?! I-am arătat și tipului de la garantie, un băiat mai inteligent decât cei de la service si care mi-a propus să platesc o extra garanție de vreo 80 de lei, după care pot renunța la produs fara nici o problema. Am preferat să mai dau acei 80 de lei dar sa scap de tigaia aia de tabletă. Părerea mea este să faceți achiziția printr-un magazin care se respectă și oferă garanții serioase. Nu laud magazinul de mai sus, dar de câte ori am avut vreun necaz cu un produs luat de la ei, mi-au rezolvat problema fara nici o țigănie.

  13. Am patit si eu cu un Allview V1 Viper de 16gb. L-am trimis la garantie pentru ca , de fiecare data cand dadeam reboot la telefon ecranul palpaia(nu era de la soft si nici nu l-am scapat pe jos niciodata). Inainte sa il trimit tin sa mentionez ca avea folie de sticla , l-am trimis , a durat in jur de 4-5 saptamani pana sa-l primesc inapoi si cand l-am primit inapoi l-am primit fara folie si cu alta problema(problema cu palpaitul fiind rezolvata) si anume ca se apasa touch-ul singur. Nu l-am mai trimis a doua oara deoarece cine stie ce problema o sa mai apara plus ca problema cu apasarea touch-ului nu este foarte enervanta si este cam rara.
    Telefonul inca il mai am , l-am cumparat in 2014 si inafara de aceasta problema mai sus mentionata sunt multumit de telefon , inca merge foarte bine.

  14. Incorect, zic eu! Samsung s2 şi Germanos. O pată gri apărea pe toate pozele şi filmările facute cu galaxy s2. Am observat asta la maxim 2 luni de la achiziționare. Trimis în service, prin Germanos evident. Mai mult de o săptămână a durat până l-au trimsis inapoi. In magazin, băieții de acolo, şi-au cerut scuze spunându-mi că telefonul nu a fost reparat pe motiv că, ghiciți…”ŞOC MECANIC”. Nu era căzut ori spart

  15. Probleme cu un Nivo de la Orange, nu se mai incarca – cica a fost fortat mecanic si s-a despins de pe PCB, in conditiile in care mufa era amplasata necentrat pe o “muchie” rotunjita (defect de concept)). Pasul 2 am reziliat abonamentul.

  16. Telefonul meu Allview V2 Viper I, ramane blocat la logo-ul Allview fara sa intre in meniu.
    Cum as putea face rost de un rom pentru Allview V2 Viper I?
    Macar un backup ceva…
    Multumesc anticipat!

  17. HTC trimis in garantie. S-a facut doar un factory reset (pe care oricum l-am facut si eu inainte de a-l trimite), confirmat ulterior. Garantia la noi este o mare minciuna.

  18. Si la Akai e tot la fel nu numai la Allview. Nu numai la noi in Romania e asta, Mi-e mi s-a dus displayul de la camera din cauza umezelii am mers cu el ls flanco de unde o luasem sii baiatul rrespectiv a zis ca daca e din vina proprie nu o face, dar le-a zis ca a venit cu displayul defect :)))))))))))), a venit inapoi, functioneaza perfect numai ca am o’patamica’, ma rog in zona reespectiva se vede mai greu dct fiind ecranul acoloo stricat dar scoate poze bine isi face treaba. Acelaasi lucru cu soocul mecanic il stiuu de la prieteni din SUA, Norvegia, depinde de service

  19. Salutare oameni buni…am citit si eu toata partea asta… mi-am luat si eu un Allwiev Viper V1 versiunea 16 GB din 2016… pentru prima data dupa 1 an si 2 luni … mai am garantia pana-n 12 decembrie 2016 am zis ba hai sa profit si eu de okazie ca tot am garantia … ce credeti dupa 1 an si jumatate.. apare un defect minor .. touch-ul luase razna uneori se apasa singur nu facea unele comenzi corespunzator, tasta singur cand vroiam sa scriu ceva de ex daca apasam litera M deja inca vreo 5 literere in acelasi timp erau deja tastate..ok ..l-am lasat asa .. poate nah isi revine i-am dat update de soft oficial , i-am dat un reset .. ma nimik am zis sa-l mai las asa .. daca am vazut ca nu ma inteleg cu el ..clar direct in garantie l-am dus … m-am dus la altex ca de acolo l-am luat .. deci l-am dus telefonul nou nout .. eu fiind fata nu imi place sa intretin lucrul meu in jeg si alte chestii .. protejat cu husa folie etc.. va dati seama ca tin la lucrul meu ..faza cu defectul le-am aratat si lor de la altex ca facusem un print screen cum luase razna tastaura .. am facut proces verbal .. am dat produsul cu cutia originala … deci sa sper ca nu voi avea surpriza sa mi-l aduca cu 10 defecte fizic cat si interior…sau cu SOC MECANIC ca inebunesc deci eu l-am dus numai pentru problema cu touch-ul ca luase razna si mai ales ca e pentru prima oara-n viata mea cand duc un lucru la garantie .. deci deja sunt in 2-a sapt decand tel meu e in service iar sapt viitoare intru in 3-a sapt deci fix 15 zile calendaristice si astept sa ma sune cei de la altex sa ridic produsul … cand o sa primesc telefonul revin cu un update aici . o seara buna.

  20. Salutare .. am revenit cu un update… deci se pare ca baieti de la Altex cat si service-ul au fost de exceptie .. am ajuns in ziua in care s-au facut deja 2 sapt fix zilele lucratoare am primit un sms de la altex precum ca ma duc sa-l ridic… am desfacut cutia deci cum am dus asa l-am si primit .. touch nou pus cu tot cu folie + un resoft de toata frumusetea deci ..bravo s-au miscat impecabil… a venit foarte bine atat estetic fizic cat si interior 🙂 n-am intimpinat suruburi lipse si alte chestii care se vad…. speram sa nu mai fie probleme pe viitor….deci ma consider una norokoasa .

  21. Bună ziua. Am făcut acum 6 luni un abonament la Orange pt un Samsung s 5 neo, și plătesc pt el 40 e pe luna timp de 2 ani, asta pe lângă celelalte 9 abonamente făcute la ei, acum 2 luni am cumpărat tot de la Orange o husa originala zice ei care se da capacul din spate al telefonului și se prinde de husa, de când am luat husa am observat ca baterie începe sa se împingă înăuntru, și pe urma am observat in partea stanga a telefonului ca sa ridicat ecranul, am dus telefonul la Orange sa îl trimită la reparat, astăzi am primit telefonul înapoi exact cum l.am trimis și cu garanția anulata pe motiv ca este torsionat și cu soc mecanic,.deși se vede foarte clar ca totul a pornit de la husa, telefonul este perfect fără nici o zgârieturi, și merge perfect..doar ecranul este ridicat în partea stanga, ce pot face in aceasta situație? Atâta timp cât le plătesc 40 e pe luna

  22. Allview si diangi

    Am trimis telefonul in 25.08.2016 si conform AWB ei l-au preluat in 26.08.2016. Am sunat la ei in data de 08.09.2016 sa vad care e situatia telefonului, iar ei mi-au spus ca nu a ajuns pe masa unui specialist si sa revin urmatoarea zi. Am revenit cu un telefon in 09.09.2016, dar raspunsul a fost acelasi. In aceeasi zi le-am trimis mail in care am precizat ca nu s-au incadrat in termenul legal si ca doresc restituirea contravalorii lui.

    Raspunsul lor:

    ” Un membru al Departamentului de Suport si Service a raspuns solicitarii dumneavoastra cu numarul si cu urmatorul mesaj:

    Stimate client,

    Am transmis cererea dumneavoastra catre reprezentantii service-ului.
    Va aducem la cunostinta ca astazi este ultima zi in care produsul poate iesi din service in termenul legal.
    Va multumim!

    Am trimis un alt email in care am precizat ca legea spune altceva.

    Raspunsul lor:

    “Stimate domn,
    Termenii legali se refera la perioada de reparatie. In aceste conditii produsul poate fi expediat catre client si in a 15-a zi de servisare.
    Va multumim pentru intelegere!”

    Binenteles ca legea spune asa ” Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.” Legea nr. 449/2003 actualizata

    Concluzie: telefonul a fost trimis decatre ei in data de 12.09.2016 ajuns la mine in 14.09.2016 si binenteles am refuzat preluarea coletului.(nu stiu in ce stare mi-au trimis telefonul, daca l-au reparat sau nu…!!!???).
    Intre timp am facut sesizare la ANPC Brasov si astept cu nerabdare rezolutia acestora care, din punctul meu de vedere e foarte clara.

    Voi reveni cu amanunte

    O seara faina.

  23. Am un htc one luat de la gmb constanta, cu 2 saptamani inainte de expirarea garantiei s-a stricat senzorul giroscopic, l-am dus la magazin pentru garantie, ei la randul lor l-au trimis in service la bucuresti. Luni am primit un mail de la gmb cu raspunsul celor de la service – luni a fost a 15 zi de cand l-am predat – garantie anulata: carcasa deformata + socuri mecanice. Pe fisa de garantie la predare scrie clar: urme normale de uzura, si nu carcasa deformata si alte magarii. O sa fac reclamatie la anpc si voi solicita returnarea banilor, au depasit si termenul maxim legal, iar hartia de la predare pentru garantie atesta clar ca nu avea carcasa deformata. Only in romania …

  24. Germanos – niciodata!

    LG G4 – cumparat cu 2.700 de lei. Experienta de cumparaturi online ca acum 10 ani. Nici macar la mailuri nu raspund.

    Germanos? Niciodata!

  25. Am cumpărat de pe Evomag telefonul LG G4 care bineînțeles ca are probleme cu placa de baza, răspunsul a fost scurt și intuitiv “soc mecanic”, este inacceptabil o asemenea bătaie de joc. Am făcut sesizare la ANPC dar din câte vad pe aici e cam puțin probabil sa se rezolve ceva. Concluzia : nu luați nimic de la Evomag sunt niște hoți care vând chinezării de doi bani care în România nu au garanție, garanția de oferta în tara de origine. Mi-au lovit intenționat telefonul ca să îl scoată din garanție. O rușine de magazin, niște hoți ordinari!!!!

  26. Din cate știam eu un produs electronic, înainte de a fi primit în garanție, este verificat daca prezinta urme de lovituri. Dacă da nu îl primește și ti se spune că garanția nu mai este valabila. Odată ce a fost intrat in service nu exista faza cu socul mecanic. Dacă acum are urme de lovituri de ce l-au mai primit în garanție? Sper că nu ai ridicat telefonul din service. Dacă da, e nasol, nu ai cum sa demonstrezi că l-ai adus întreg in service. Să îți arate unde este socul mecanic…Și dacă este vizibil spune-le că ei l-au lovit. Pe undeva prin fișa de service trebuie sa scrie că ai adus produsul întreg. Cert este că dacă produsul a fost acceptat in service el clar era întreg. Vb. cu managerul magazinului și explică această problemă, dar repet nu trebuie sa ridici produsul lovit de la ei din service. Să ne ti la curent. Spor la treaba

  27. Din cate știam eu un produs electronic, înainte de a fi primit în garanție, este verificat daca prezinta urme de lovituri. Dacă da nu îl primește și ti se spune că garanția nu mai este valabila. Odată ce a fost intrat in service nu exista faza cu socul mecanic. Dacă acum are urme de lovituri de ce l-au mai primit în garanție? Sper că nu ai ridicat telefonul din service. Dacă da, e nasol, nu ai cum sa demonstrezi că l-ai adus întreg in service. Să îți arate unde este socul mecanic…Și dacă este vizibil spune-le că ei l-au lovit. Pe undeva prin fișa de service trebuie sa scrie că ai adus produsul întreg. Cert este că dacă produsul a fost acceptat in service el clar era întreg. Vb. cu managerul magazinului și explică această problemă, dar repet nu trebuie sa ridici produsul lovit de la ei din service. Să ne ti la curent. Spor la treaba.
    PS: nu stiu daca este valabil și alte firme de telefoane dar sigur este valabil pentru LG: când cumpărați un telefon LG asigurati-va că aveți în cutie și garanția originala de la LG și dacă nu este completată să o completeze vânzătorul chiar daca aceste spune că vi se da o hârtie de la magazin. Dacă aveți acea garanție LG completată vă puteți duce personal la reprezentanta. Nexus 5 luat de la RDS (garanția era doar hârtia de la RDS și bonul), sunat la LG și au spus că pot să vin cu telefonul la ei dacă am avea garanție conpletata. Garanția LG o aveam dar nu era completată. Răspuns: va duceți cu el la RDS. Concluzie: cine știe pe unde ajunge telefonul dacă nu îl predai direct la reprezenta. Cei de la LG au spus că mai sunt firme care aduc telefoane LG din afara dar garanția nu este la ei..A
    u firmele lor de reparatie

  28. Salut! Am cumparat de la Germanos, anul trecut, un Samsung A3 model 2015, toate bune si frumoase timp de 2 luni cand la un moment dat intr-o dimineata nu mai aveam semnal…am incercat de n ori sa apelez pe cineva, imi arata ”neinregistrat in retea”.Am luat telefonu, l-am dus la Germanos, am spus problema si mi s-a zis ca in 15zile se rezolva!
    Dupa 2 saptamani mi-a venit telefonul…practic la fel, teoretic au scris in garantie ca au fost schimbate niste ”chestii” prin el!
    L-am probat in magazin, avea aceeasi problema!
    L-am trimis inapoi direct din magazin, dupa cateva zile ma suna cei din service si imi spun ca a suferit un SOC MECANIC! Le-am zis ca sunt buni de plata pentru ca, dupa prima interventie, eu nu am facut decat sa probez telefonul de fata cu cei de la Germanos, deci in concluzie ei au provocat socul mecanic, asta daca nu e doar un pretext sa mi-l scoata din garantie!
    Am sunat la OPC si mi-au zis ca nu au ce sa imi faca pentru ca nu am nicio dovada care sa demonstreze ca am dreptate (vizavi de socul mecanic)!
    Concluzie: OCOLITI GERMANOS!!!!

  29. Buna seara. Cand eram cu cititul pe la primele comentarii eram f revoltata fiindca ceva similar am patit si eu cu un telefon.
    Am trimis un telefon cu o problema software, nu se mai vedea nimic pe ecran. Am mai avut problema aceasta cu telefonul insa dupa o resetare si-a revenit. A doua oara, luna trecuta, nu a mai mers resetarea. Am mers intr-o reprezentanta sa il resetez ca deh, poate ca nu stiu eu toate siretlicurile si altii stiu ca se pricep. Nu au reusit nici cei de acolo si am sunat la Diangi, ca sa trimit telefonul in service. Telefonul mai avea putin si implinea 1 an de cand era in mainile mele. Husa tot timpul, grija cu el si toate asemenea. Pun frumos coletul, in cutia originala, cu toate bonurile si facturile aferente si predau curierului. Ce asigurarea marfii? Nimic de genul, ca sa nu mai vorbim de verificarea acesteia. Eu daca ma stiam in regula nici nu mi-am pus problema sa fac poze si sa am dovezi si altele. Nu imi imaginam ce avea sa urmeze. Telefonul a ajuns la cei de la Diangi si dupa o saptamana primesc raspunsul SOC MECANIC, display spart, scos din garantie. Am atatia martori ca era ok telefonul incat daca ar fi fost stricat mi-ar fi fost rusine sa mint.
    In fine, telefoane peste telefoane la fancurier si la diangi si nu am rezolvat nimic. Am depus plangere la ANPC si tot nu am rezolvat nimic. Sunt resemnata. Am dat 17 mil celor de la Diangi…de ce nu? Ecranul telefonului e spart pe interior, nu stiu cum naiba as fi putut sa fac asa ceva. Am avut cateva telefoane si le-am schimbat fiindca se invechea tehnologia si erau depasite nicidecum ca ar fi fost stricate. Observ ca nemernicii astia nu sunt singurii care au concluzia soc mecanic…idioti…

  30. Buna ziua. Ma numesc Ivanov Cosmin, domiciliat in Judetul Braila, Municipiul Braila. Am acizitionat pe data de 12.01.2017 un telefon Samsung Galaxy S7 din ALTEX Mall Braila. In ultima luna, in urma update-ului la Android 7.0, au inceput sa-mi apara probleme cu sunetul smarthphone-ului, respectiv : in momentul cand sunt apelat, primesc un mesaj sau o notificare pe acesta, sunetul lipseste cu desavarsire, asta tinand cont ca telefonul se afla in mod SUNET, cu volumul la maxim. Acum o luna l-am trimis prin intermediul celor de la ALTEX Braila la ESD Service pentru rezolvarea acestor probleme. Rezolvarea lor a fost aceea de a-mi reinstala softul. Dupa o perioada de aproximativ o saptamana, aceeasi problema a revenit, ba mai mult ecranul telefonului devenea negru in anumite aplicatii si necesita resetare. Rezolvarea lor a fost inlocuirea placii de baza si a difuzorului din ce mi-au spus cei de la ALTEX Braila. Din nou aceeasi poveste : telefonul a mers aproximativ o saptamana, dupa care in seara datei de 31.05.2017, problema a revenit observand acest lucru in momentul cand eram apelat de cineva sau primeam o notficare. Precizez ca aceasta problema nu este constanta si dispare, ori in urma resetarii telefonului, ori dupa o perioada de cateva ore. Nu am umblat la acesta pana a doua zi pentru a vedea si cei de la ALTEX Braila ca nu mint si acesta chiar are probleme. Bineinteles, odata ajuns la acestia, telefonul isi revenise, dupa o perioada de cca. 12 ore, fara a mai umbla la acesta, cu speranta ca pot demonstra defectul. Am ajuns la cei de la ALTEX Braila si le-am cerut, pe un ton politicos, sa rezolvam aceasta problema si sa nu mai fiu plimbat in fiecare saptamana cu telefonul. Precizez ca in ultimele 30 de zile am reusit sa ma folosesc de acesta mai putin de jumatate. Intrebandu-l pe directorul magazinului care este rezolvarea si daca imi pot schimba produsul sau sa-mi primesc suma de bani inapoi, acesta mi-a spus ca trebuie sa primeasca NEGATIE din partea service-ului. Informandu-ma pe internet despre legile care imi dau dreptul de a solicita acest lucru, am gasit faptul ca : “Daca produsul se afla in primele 6 luni de garantie si se intampina o problema la acesta, se considera viciu ascuns sau defect din fabrica si pot solicita schimbarea produsului sau rambursul sumei platite.” Deasemenea, am gasit un articol in care se precizeaza ca : “Produsul trebuie sa stea mai mult de 15 zile in service sau o perioada de 10% din perioada garantiei cumulata, pentru a putea solicita schimbarea produsului sau rambursarea sumei platite.” . Revenind la situatia creata la ALTEX Braila, in urma intrebarii mele la adresa directorului : “Eu ce fac daca stau cu telefonul numai in garantie ? Exista riscul sa raman si fara telefon si fara bani ?” , acesta imi raspunde ironic ca : “ASTA E !”. Le-am solicitat celor de la ESD Service prin mail-urile trimise ca eu doresc schimbarea produsului cu unul similar sau sa mi se ofere banii inapoi.. Consider ca un defect, care se repeta de 3 ori intr-un interval de cca. 1 luna de zile, reprezinta faptul ca telefonul are o problema ascunsa, care, se pare, nu are rezolvare.Am filmari cu aceasta problema, filmari facute imediat dupa ce am observat defectul. As dori sa fiu indreptatit si sa nu traiesc cu ideea ca am platit suma de 2600 de lei pe un telefon cu probleme si ca exista riscul, cum mi-a spus si cel de la ALTEX, sa raman si fara bani si fara telefon. Eu voi refuza acest telefon daca imi vine iar ca “REPARAT” si il voi trimite la ei cat va fi nevoie pentru a ma putea bucura de un produs nou si functional, deoarece eu asta am platit si asta imi doresc.Am formulat si o plangere la cei de la ANPC : Numarul de inregistrare al reclamatiei este 1013 BRAILA din 01.06.2017.Va rog frumos sa ma ajutati, macar cu un sfat, ce pot face sa mi se ofere negatie de cei de la ESD Service. Am citit de ei pe internet numai “de bine”. Ma pot adresa direct Samsung Romania ? Am vre-o sansa de rezolvare ? pot cere ajutorul celor din media pentru a-mi gasi dreptatea ? Va multumesc frumos pentru ascultare si intelegere si mi-as dori sa primesc un raspuns din partea dvs.​

  31. Pai ai procedat corect din cate am citit eu, ai discutat cu toate persoanele implicate, inclusiv plangere ANPC. Avand in vedere ca numai ei (ANPC) iti pot da dreptate (sau nu), te sfatuiesc sa astepti raspunsul lor si da, poti cere si sfatul celor de la Samsung Romania, le poti trimite un mail sau sa le dai un telefon si sa urmezi pasii pe care ei ii spun.

  32. Sa speram ca Samsung Romania e in primul rand Samsung si dupa aceea Romania. Cei de la Altex sunt legati de maini, service-ul poate sa iti dea sau nu negatie – esti la mila lor. De la ANPC sa nu-ti faci prea multe sperante, din proprie experienta stiu ca intervin doar cand le pica (personal) ceva si daca le pica sa nu te rezolve, nu te rezolva. Daca erai la service la Allview sau Germanos, iti radeau in fata si faceau si misto de tine, sa speram ca Samsung e altceva. Sa ne scrii ce ai rezolvat. In ultimii ani am cumparat telefoene direct din China cu aceeasi garantie ca in Romania: zero, acum ma batea gandul sa imi cumpar un Samsung mai de top.

  33. … acum am citit si eu pe net la ce te referi prin “Am citit de ei pe internet numai “de bine”” Parca era vorba ca Samsung Romania au service-ul lor, ce cine au, pe ESD care repara si pentru Allview? Ti-au zis ca au schimbat placa de baza – mint, au revenit la setările din fabrica si ti-au dat telefonul înapoi. Daca schimbau placa de baza nu aveai cum sa ai aceleași probleme.
    Concluzie: abordați cu încredere piața din China, dacă știi unde sa cauți găsești produse mai de calitate decât Allview sau rebuturile pe care le aduc Samsung in Romania unde știu ca garanția este inexistenta.
    Bafta cu ANPC-ul. Sa dai 2700 lei si sa primesti un gunoi, rusine Samsung Romania.

  34. Buna seara. Va multumesc tuturor pentru sustinerea oferita. Azi, dupa ce am observat pe site-ul acestora ca produsul a intrat iar in “REPARATIE”, am luat legatura cu cei de la ESD Service (apeluri cam din jumatate in jumatate de ora, cu precizarea ca eu nu mai vreau un telefon reparat), plus apeluri la Samsung Romania care si-au cerut scuze politicos si mi-au spus ca vor lua toate masurile posibile verificarii telefonului. Intr-un final dupa aceste presiuni si amenintari cu ANPC si deschiderea unui proces fata de firma lor (am vorbit chiar cu doi prieteni avocati din orasul meu) … am observat pe site-ul ESD Service raspunsul : “S-a solicitat la producator inlocuirea telefonului tau”. Acum vine urmatoarea intrebare si totodata dorinta unui sfat din partea dvs. …. Asta inseamna ca cei de la Samsung imi vor trimite un produs nou, sigilat ? Vre-un rebut “REPARAT”, bine sigilat si prezentat ca nou sau NEGATIA mult asteptata pentru a-mi putea alege alt telefon de suma respectiva ? Am fost la cei de la ALTEX in seara asta si i-am intrebat ce inseamna acest lucru …. Acestia mi-au spus ca exista varianta sa-mi trimita un produs nou si sigilat … dar in cele mai multe cazuri se ofera aceea negatie care imi permite sa-mi aleg alt produs de valoarea respectiva. Sincer eu mi-as dori sa imi achizitionez alt model de telefon de la alt brand … oricat de sigilat ar fi acel S7, mi-e frica de modelul acesta ca dracu de tamaie. Voi incerca sa le mai trimit celor de la Samsung un mail in care sa precizez ca doresc aceea negatie si nu un produs trimis de ei …. Multumesc inca o data si sper sa revin cu noutati. Mi-as dori ca acest caz al meu sa fie exemplu pentru toti si sa nu mai fim luati de prosti de firmele acestea.

  35. Greu de spus cum se va solutiona, daca vei primi telefonul sau banii. Din cate stiu, ti se restituie contravaloarea in astfel de cazuri dar nu cunosc bine legea si nu vreau sa ma pronunt. Daca vei primi alt telefon, chiar tu ai spus ca nu ai de unde sa stii pana la urma daca este resigilat sau frumos cosmetizat 😉
    Ramane sa astepti si sa ne informezi si pe noi 😉

  36. Incerc sa le mai formulez celor de la ESD si celor de la Samsung un mail in care le solicit negatia si nu un produs “NOU” … cu promisiunea ca imi voi retrage plangerile facute. Multumesc

  37. Azi am primit telefon de la service cu raspunsul ca mi s-a oferit negatie de service. Se pare ca se poate … asta dupa ce se ajunge la sesizari si amenintari. Acum vin cu urmatoarea intrebare …. ce telefon sa-mi mai iau si de unde ??? Precizez ca dispun de 2500- 2700 lei. Ma gandesc la Huawei 🙂 Multumesc

  38. Salut! Aceeasi problema o am si eu, dar cu o tableta de la Vonino. Pe garantie scrie “soc mecanic” si anularea garantiei. Pe certificatul de predare al tabletei scrie ca nu are niciun defect fizic. E ilogic. Cum pot sparge display-ul la interior, fara a il sparge la exterior. Doar nu am capatat puteri naturale…plus de asta, imi cer pe display-ul tabletei, undeva la 80% din suma de achizitie a acesteia.

  39. Salut. Vin si eu cu una noua. Am achizitionat in noiembrie anul trecut, un telefon UMI SUPER de pe Dual Store Baia Mare. Toate bune si frumoase, pana in iunie, cand a inceput sa imi faca figuri touch-screenul, cititorul de amprenta si bluetooth-ul. Am facut sesizare, au venit, l-au luat, iar acum m-au instiintat ca cica defectele ar fi pe motivul uzurii, zgariat la capete(in conditiile in care a avut husa), precum si butonul de volum putin indoit(fiind un aluminiu foarte sensibil). Mi se pare o absurditate si cu siguranta voi merge mai departe si bine inteles ca nu voi mai cumpara niciodata de la Dual Store.

  40. Buna ziua.Am achizitionat pe data de 24/11/2017 de pe emag un Samsung Galaxy J7 Pro 2017,vandut de o firma Mobi Store din Brasov.Un super telefon care a functionat doar o luna de zile(27/12/2017) dupa care s-a stins dintr-o data si nu s-a mai aprins.Am luat legatura cu cei de la service-ul de garanti,am trimis la ei telefonul(03/01/2018),dupa 14 zile primesc un mesaj pe telefonul precum ca telefonul meu nu indeplineste conditiile de garantie.Sun la ei si imi spun ca telefonul are o zgarietura pe partea laterala din dreapta carcasei,fiind produsa prin “soc mecanic” cauzand deteriorarea placii de baza a telefonului.Telefonul meu nu a stat o zi fara husa tip flip si folie de sticla pe ecran.Acum mi se pare absurd ca pentru o simpla zgarietura sa mi se anuleze garantia telefonului.Am sa sezisez ANPC-ul in legatura cu aceasta problema,deoarece nu mi se pare normala decizia luata de cei de a service.Inca ceva:NU RECOMAND MAGAZINUL Mobi Store din Brasov.Cumparati de oriunde altundeva,trateaza oamenii cu mare indiferenta,raspuns greu la telefoane si cei de la magazin cat si cei de la service si tot asa.

  41. Buna ziua.

    Incep prin a afirma cu dovezi (poze, martori etc) ca “prestatorul” de garantii Service Return SRL sunt niste tepari in cel mai pur sens al cuvantului.

    Deci, cumparat Xiaomi Redmi Note 4x, dupa cam 5 luni incepe ecranul sa functioneze cand dorea el, ok, trimit la garantie, fac poze cu telul inainte, fac si video, cu 10 minute inainte de a fi ridicat efectiv de curier. Evident, telefonul e in stare impecabila vizual, nici o zgarietura, dar absolut nimic, ca nou, si mentionez ca e singurl telefon care nu l-am scapat.

    Ok, dupa 3 zile imi vine mesaj de la teparii de la Service Return, cica zgarieturi, lovituri, deci soc mecanic. Eu sa imi plezneasca venele prin cap, zic bun, ia luati de aici baieti poze si film cu starea telefonului cand a fost trimis spre voi. Evident ca in afara de texte copy paste nimic de la ei.

    Deci facut plangere la ANPC, cu poze, cu film, cu martori. Sunt curios care e raspunsul.

    Oricum, ce fac stimabilii de la Service Return din punctul meu de vedere e inselatorie pe fata, si observ ca nimeni nu ii trage la raspundere, nici pe ei, nici pe altii de teapa lor.

  42. Daca ANPC nu va rezolva problema va repar eu produsele electronice pret mic 10 lei daca reusesc necesita prezenta fizica
    Daca il fac ofer garantie 1 an am echipament specific gsm complet va spun numai cateva:
    Cyclone
    Nspro box
    Kit EMMC Tool работа с Easy Jtag ATF Box RIFF Box
    Adresa …..
    Numele meu e vata costin silviu
    De telefonul tau se ocupa PROFESIONISTII
    CALITATE-SERIOZITATE-PROFESIONALISM -SIGURANTA -CORECTITUDINE -GARANTIE
    9 ANI DE ACTIVITATE NEINTRERUPTA
    ani de activitate datorita clientilor care au avut si au incredere in noi ani in care oamenii s-au convins ca suntem seriosi si corecti ani de activitate datorita clientiilor multumiti de serviciile oferite ani in care cateva mii de telefoane pe an au fost reparate in service-ul nostru ani in care constatarile informatiile complete si corecte

  43. Tocmai am patit si eu acelasi lucru, mi-au anulat garantia pentru ca au constatat existenta unor zgarieturi ,bla bla la carcasa, pentru care eu am solicitat inlocuire contra cost. La garantie am apelat pentru ca pe display se manifesta cunoscutul fenomen burn in :))) AM primit oferta de reparare contra cost, cu garantie 90 de zile -inlocuire touch+display+placa de baza in limita stocului partenerului de service autorizat:)))) Faimosii Service Return/Quick Mobile

  44. Am cumparat un smartphone Sony Xperia Z3 de la Evomag cu 1500 de lei. Dupa vre-o 9 luni a aparut o dunga maro in dreapta ecranului. L-am trimis in service (Service Return) care mi-a propus sa mi-l inlocuiasca cu un Sony Xperia XA1, mai ieftin cu vre-o 500 de lei. Am acceptat pentru amiabilitate. Pe acesta din urma l-am mai trimis o data la reparat pentru aceeasi problema. Dupa vre-o 3 luni displayul nu mai raspundea la comenzi si l-am trimis din nou. Cand s-a intors din reperatie am constatat ca displayul raspunde la comenzi dar are o pata alba mai deschisa vizibila doar pe alb pe ecran (cred ca mi-au schimbat displayul defect cu unul mai putin defect). mentionez ca nu l-am utilizat deloc, l-am facut pachet si l-am trimis din nou in service. Raspunsul lor a fost ca defectiunile au aparut din cauza faptului ca aparatul „a fost supus unor presiuni exagerate a ecranului ca urmare a utilizarii sau pastrarii necorespunzatoare, recomandate de producator”. Nu am gasit in specificatiile producatorului detalii cu privire la presiunea maxima admisa asupra ecranului, iar telefonul il port in buzunarul din stanga fata al pantalonului. Mi-au trimis niste fotografii ale telefonului care in afara de urme de uzura – justificate, cred eu, dupa aproape doi ani de utilizare (scazand perioadele in care a fost in service). Mi-au propus, cu neobrazare, repararea telefonului in post garantie la un pret mai mare decat daca l-as cumpara maine, nou, de pe emag. Ca urmare am luat hotararea de a ma adresa Oficiului pentru protectia consumatorului.

  45. Salut. Am patit-o si eu cu Quickmobile / Service-return. Sunt din Bucuresti si de black friday mi-am luat un SAMSUNG GALAXY NOTE 8 de la Quickmobile. Dupa 4 zile de folosire in conditii optime (tinut in husa flip, purtat ca un bibelou) am observat ca nu se conecteaza la GPS (si intr-o zi s-a restartat de 5-6 ori)asa ca i-am sunat. Mi-au sugerat sa inapoiez produsul prin service-return (singurul service agreat de ei, in fapt aceeasi firma, acelasi sediu, acelasi server de pagina web). Am urmat pasii ceruti de ei, ambalat corespunzator si trimis la ei in Baia-Mare. dupa o zi primesc e-mail cu urmatorul continut:
    Buna ziua,
    Va multumim ca ati apelat la Service-Return, cel mai mare Centru de Receptii Service si Retur din Europa!
    Produsul dumneavoastra Samsung Galaxy Note 8 Dual Sim 64GB LTE 4G Gri 6GB RAM orchid gray inregistrat cu fisa TIE-14220 a fost verificat de catre personalul nostru specializat de la departamentul retur, iar acesta nu se afla in starea de la vanzare, prezinta carcasa deformata si display zgariat.
    In atasament gasiti pozele care atesta starea produsului dumneavoastra.
    Costul de diminuare in vederea aprobarii cererii dumneavoastra de retur este de: 1.200 RON.
    Asteptam raspunsul dumneavoastra cu privire la acceptul costului de diminuare, in caz contrar produsul urmeaza sa fie returnat catre expeditor.
    Cu drag,
    Echipa Service-Return!
    Mi-a cazut fata… cred ca daca le cer sa mi-l repare (s-a dus visul de a primi alt produs conform) vor spune ca produsul iese din garantie in urma celor constatate si ca trebuie sa achit acea suma pentru a mi-l repara.
    Le-am trimis o droaie de mailuri, inclusiv filmulete de pe youtube cu unul care da cu ciocanul in display si nu se zgarie… niciun raspuns. Problema mare este ca telefonul este luat pe firma – deci nu pot apela la ANPC, asadar singurul mod de a-mi face dreptate este in justitie dar sunt mai mult ca sigur ca nu voi castiga, la cat de infecti sunt. Acum cativa ani au reusit sa anuleze in instanta o amenda de 10.000 lei primita de la ANPC, asa ca nu-mi fac mari sperante.
    Orice sfat este binevenit.
    ASADAR, FUGIITI DE QUICKMOBILE si de SERVICE-RETURN…

  46. La Pc Garage, imi spun ei ca prezinta socuri mecanice, si butoane deteriorare(s a luat vopseaua de pe ele). Pe scurt: nu folosi telefonul/ produsul respectiv, caci daca se uzeaza nu mai beneficiezi de garantie. -_-

  47. Eu am trimis un Note 9 in service ca pocneste ercanul pe el. Note folosit 8 zile. Impachetat in folii s i carcasa de protectie din secunda 1. Dupa cateva zile constat ca pocneste ecranul la o apasare mai accentuata si trimit telefonul in service. Mi se anuleaza garantia pe motiv ca este stramba carcasa. Cum am reusit eu sa stramb carcasa habar nu am doar ca mi-a cazut fata. Reclamatia la OPC nu merge pentru ca telefonul este pe firma. Doar instanta. Dupa 3 saptamani de chinuri sa aflu in ce stadiu este telefonul meu si la care service in tara am aflat ca mi s-a anulat garantia. Deci sunt fericitul posesor al unui Note 9 cu carcasa indoita si ercan pocnitor. Am sunat la alt service autorizat si mi-au confirmat ca se pot anula garantii pe motive de genul acesta, carcasa indoita, pa garantie. ATENTIE! NU EXISTA POSIBILITATEA DE A DEMONSTRA NICI DE CATRE POSESOR NICI DE CATRE SERVICE DACA A FOST SAU NU DEFECT DE FABRICATIE. Ramai cu paguba si aici se termina povestea. Nu mai zic ca telefonul nu avea nici un firicel de praf, in fine. Incerc sa ma obisnuiesc cu ideea.
    Apropo, vad o postare mai sus legat de service. Telefon cumparat de la Eurogsm, trimis in service de catre ei la SERVICE RETURN. Trageti voi concluziile. Stima.

  48. Revin cu alte detalii. Acum s-au clarificat problemele. Salutari.
    Cumparat Note 9 de la Eurogsm, ei de la Quickmobile cel putin la ei a ajuns telefonul meu in service. A inceput sa pocneasca ecranul dupa 8 zile si l-am trimis la Eurogsm, ei la Service-return, Baia Mare adica Quickmobile. Service vestit pentru anularea garantiilor pe cine stie ce motive aberante. De acolo mi se anuleaza garantia cum ca eu as fi indoit carcasa, nu are rost sa spun ca nu am facut asa ceva. Am ajuns ca Eurogsm sa nu mai raspunda la telefon cand ii sunam (ii sunam sa vad in ce service este telefonul, nu este secret de stat) pentru era clar ca ceva nu e ok. Acest service-return la fel, nu telefon nu mail. Mi-am dat seama ca nu e ok ceva. Sun la Samsung unde mi se spune ca telefonul nu este in reteaua lor, ma intrebam de ce. Pana cand un service autorizat Samsung (TSG CLUJ) imi explica cu multa rabdare si bunavointa ca telefonul eu a fost destinat Malayeziei nu Europei de accea aceste telefoane destinate altor regiuni nu intra in circuitul oficial de service la noi in tara. GRIJA GRIJA MARE CE CUMPARATI SI DE UNDE. Aceste telefoane sunt mai ieftine tocmai din cauza asta, ele fiind destinate altor regiuni. De multe ori diferenta de pret la un produs se reflecta tocmai in acest aspect. Eu cel putin am luat-o rau. Voi fi nevoit sa folosesc un telefon scump la care ii pocneste ecranul. Sa ajung sa ma iau cu totii in gura pe banii mei…de fapt nici macar nu am ajuns sa ma iau in gura ca nu mai raspundeau la mailuri sau telefoane. Adica fraiere, stai linistit. Ti-am taiat garantia, sa fii iubit.
    De la Eurogsm nu voi mai cumpara veci, de la quickmobile la fel si am sa spun povestea asta oriunde prind vre-un forum ca lumea sa inteleaga de ce e cum nu ar trebui. Pretul mic sau mai mic inafara de promotii ar putea ascunde ceva negru rau. Cum este si cazul meu. Sa explic si diferenta de pret: Eurogsm 3649.99, Emag 3899. In diferenta asta s-a aflat capcana mea in care am cazut. Reclamatii la ANPC nu pot pentru terminalul este pe persoana juridica iar unica varianta adica cea a instantei…ma mai gandesc.
    Cumparaturi placute!

  49. Salutare,
    Eu am patit asa cu ESD pentru un Huawei P10. Cumparat cu 1.3 ani in urma l-am trimis in garantie pentru probleme de semnal. Unde era semnal 4g putin mai slab se bloca in jur de 5 minutd. Nu puteai suna , nu puteai fi sunat. Neatentul de mine nu am vazut ca ecranul era crapat in zona inferioara pentru ca avea folie de protectie. Cum a crapat , habar nu am. Nu a fost lovit, a fost tinut in husa . Foarte posibil a crapat de proasta sticla ce are pe el. Ajuns la ei ma suna dupa 8 zile. Aveti ecranul crapat, se anuleaza garantia. Daca vreti reparata problema de semnal va trebui sa platiti 200 ron pt schimbarea sticlei de pe ecran apoi facem si semnalul. Am ramas prost. Bai, eu nu vreau sticla noua pe ecran, eu vreau semnal bun la telefon. Nu ma deranjeaza ca e o fisura mica pe ecran. Nu am avut cu cine vorbi. O cucoana intepata imi spune ca asa e garantia si nu poate sa faca semnalul daca e ecranul fisurat. Altfel imi trimite telefonul inapoi si sa fac ce vreau cu el. Nesimtiti la maxim. Astept sa vina prin curier , sa platesc acei 200 lei si sa vedem cum vine inapoi. Reparat la semnal sau la fel de stricat. Va tin la curent.

  50. Salutare din nou,
    Primit telefon cu ecran schimbat si banii luati, dar stiti vorba aia : plecat bou venit vaca. Este la fel de defect ca atunci cand l-am trimis prima oara. La semnal slab 4g se blocheaza complet. Urmeza cearta de rigoare la telefon , trimis din nou si vedem ce urmeaza. Amatori.

  51. Va repar eu telefoanele mobile 25 lei costa veniti cu telefonul/telefonele in judetul mures vanatori numarul 295 nokia atf turbo flasher universal-box mx-key sonyericsson setool universal-box samsung z3x lg lgtool parte din setool furious gold infinity jtag riff ort micro-box motorola smart-clip htc xtc clip lgtool

  52. Samsung galaxy S9 cu tastatura imprimata pe dislay, trimis la service-ul celor de la ESD care constata urme de zgarieturi in coltul ecranului interpretate ca fiind “ciobit”. Garantie anulata pe motivul “soc mecanic”. Niste nemernici cu care nu ai cum sa te intelegi, deoarece tot ce stiu sa spuna la telefon este “Decizia nu poate fi schimbata” ca o moara stricata, de parca ar avea ceva text standard ca sigur nu e prima data cand se intampla asta. Mare bataie de joc, sa speram ca ANPC-ul isi va face treaba.

  53. Am avut si eu o problema cu cei de la ESD. Am un Huawey Y7 2018. A aparut pe ecran efectul Burn.L-am trimis la garantie , m-au sunat cei de la Esd si mi-au spus ca a suferit un soc mecanic. Reparatia ma costa 296 ron. Nu am vrut sa-l repar.Cand l-am primit inapoi, prin cei de la Emag, pe procesul verbal scria Reparat (Schimbat placa de baza, baterie si alte cateva piese, mai putin display-ul) Cei de la eMag nu au vrut să mi-l de-a pentru că inca avea Burns. L-am trimis înapoi la ESD. Deja telefonul meu se plimba de 3 săptămâni prin service. Aștept să văd ce o sa se mai întâmple.

  54. Aceeasi problema cu dualstore. Telefon luat de doua săptămâni, se inchide brusc si nu se mai deschide sau incarca. Trimis in service. Impecabil, înfoliat in bule. Primesc mail ca mi-au anulat garantia , datorita socului mecanic. Si imi trimit poze cu telefonul ciobit!?!!! Incredibil. Era impecabil. Am facut si eu plângere la ANPC…

  55. de pcgarage refuza să înlocuiască o baterie. La început, au zis că e soc mecanic, sa vedem daca un ecran fisurat îți dă voie sa ai garanție. Trimit telefonul, vine neatins, și mințit că a fost testat, după ce scriu din nou soc mecanic. Bateria fiind problema, telefonul nu se mai comercializează în România, fiind și ilegal, fara sistemul de alertă. Am făcut plângere la protecția consumatorului, de o lună fără răspuns. Uite așa pcgarage au dat o și le doresc atâta fericire sa aibă cât sunt de e.aici nu vorbim de vreun service prost, ci de refuz de a verifica marfă și de a înlocui bateria care nu tine și se supraîncălzește, cauzând închidere telefon. Sfatul meu e sa nu mai cumpărați de la , nu o să aveți garanție completa!

  56. Am uitat, m-au pus să plătesc 33 de lei transportul, eu având telefon in garanție, dar ciobit. Și protecția consumatorului nu merge la in control.

  57. Anul 2021, aceleasi magarii, Quickmobile & Service Return. iPhone 12 Pro Max, impecabil, fara nici macar o zgarietura, trimis in service datorita unei probleme cu sunetul si difuzoarele. Am primit poze cu el avand camera sparta si scos din ganatie pe acest motiv. Telefonul nicidecum nu avea camera sparta. Nu mai mentionez costul specificat pentru reparatie… Cand am inceput sa caut situatii asemanatoare am ramas profund dezamagit de aceasta practica.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here