Connect with us

Stiri despre telefoane

UE da inapoi in legatura cu interzicerea masinilor cu motoare pe ardere interna

Published

on

UE da inapoi in legatura cu interzicerea masinilor cu motoare pe ardere interna, adica benzina si motorina. Daca initial ni s-a spuns ca incepand cu anul 2035 nu vor mai putea fi vandute astfel de autoturisme (nu ca nu vom mai putea circula, asa cum au inteles unii), astazi, aflam ca la presiunea Germaniei, Uniunea Europeana face un pas in spate.

Si probabil sa nu fie singurul, mai este destul timp pana in anul 2035. Chiar daca au cedat putin, vin cei de la Greenpeace si critica noile masuri. Astfel, varianta noua a regulamentului permite vanzarea autoturismelor non electrice, doar daca funcționeaza pe combustibili sintetici, adica “e-fuel” sau daca vreti, combustibili ecologici.

Vicepresedintele European Green Deal: “Am ajuns la un acord cu Germania privind utilizarea viitoare a combustibililor sintetici in automobile. Vom lucra la adoptarea reglementarii privind standardele de CO2 pentru automobile cat mai curand posibil, iar Comisia va urma rapid cu pașii legali necesari pentru a implementa amendamentului.”

Advertisement

interzicerea masinilor

Uniunea Europeana a anuntat recent un plan ambitios prin care intentioneaza sa interzica vanzarea de masini noi cu motoare cu combustie interna incepand cu 2035. Acest plan face parte din strategia UE de reducere a emisiilor de gaze cu efect de sera si de combatere a schimbarilor climatice.

2035 diesel interzis

Prin interzicerea masinilor cu motoare cu combustie interna in forma actuala, UE doreste sa stimuleze cresterea adoptiei vehiculelor electrice, care sunt considerate o alternativa mai ecologica si mai durabila. Masinile electrice produc emisii reduse sau zero si pot contribui semnificativ la reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera si la combaterea schimbarilor climatice.

Combustibilul sintetic este un tip de combustibil produs prin intermediul unor procese chimice care implica transformarea de resurse regenerabile sau neregenerabile într-un combustibil lichid sau gazoas. Acest combustibil poate fi produs din mai multe materiale, inclusiv biomasa, carbune, gaz natural sau hidrogen. Combustibilul sintetic este considerat o alternativa mai ecologica deoarece emite mai puțin dioxid de carbon și alte gaze cu efect de sera, reducand astfel impactul asupra mediului.

Advertisement

Mulțumesc pentru vizită! Scriu cu plăcere pe acest site și o fac de peste 10 ani. Telefonul meu de zi cu zi este acum un Samsung Galaxy S22 Ultra.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citite des