baterie

Un OnePlus Nord 2 ar fi explodat in timpul convorbirii, in mana

Un OnePlus Nord 2 ar fi explodat in timpul convorbirii, in mana

Un OnePlus Nord 2 ar fi explodat in timpul convorbirii, in mana – Telefoanele mobile au in interior componente electrice, fire, circuite si un acumulator. O reteta perfecta pentru evenimente mai putin fericite, unele care se pot intampla din cand in cand. Dar si cand se intampla, rezultatele pot fi neplacute si periculoase.

Modelul acesta de smartphone nu ar fi la prima “performanta” de acest gen. Lansat in iulie 2021, este un telefon popular, dar care ar mai luat foc in preajma utilizatorilor. Acum, intr-o postare pe Twitter, un posesor din India povesteste ce anume s-a intamplat.

Un OnePlus Nord 2 ar fi explodat in timpul convorbirii, in mana

Conform celor spuse de Lakshay Verma, telefonul a explodat în mana fratelui sau, în timp ce acesta efectua un apel. Explozia a facut ca anumite fragmente de metal topit sa se lipeasca de palma, dar și de fața utilizatorului. Este parerea victimei.

Intr-o postare ca a fost stearsa ulterior, Lakshay a spus ca a mers impreuna cu fratele sau intr-un centrul de service OnePlus din New Delhi pentru a cere explicatii. Centrul de service i-a spus ca trebuie sa lase cateva zile terminalul in service si ca va fi contactat.

Lakshay a fost sunat si chemat sa ridice dispozitivul ars, deoarece nu mai pot face nimic în acest sens. Si se pare ca nimic mai mult, nicio alta explicatie care sa-l satisfaca pe cel ce a reclamat incidentul si care pare destul de suparat si de agresiv in postarile de pe Twitter. Nu stim care este adevarul, cert este ca in imagini apare un telefon mobil destul de “sifonat”.

Un OnePlus Nord 2 ar fi explodat in timpul convorbirii, in mana

Un OnePlus Nord 2 ar fi explodat in timpul convorbirii, in mana

Sursa relateaza ca ca victima ar fi depus un o reclamatie impotriva celor de la OnePlus, asta dupa ce producatorul nu ar fi avut o pozitie convenabila asupra incidentului. Se pare ca OnePlus ar fi pastrat tacerea in aceasta privința, dupa ce inițial l-a îndrumat pe utilizator sa contacteze compania prin telefon, astfel încat sa poata investiga ceea ce s-a intamplat.