Stiri despre telefoane
Atentie la facturile DIGI! Sunt trimise mesaje false catre abonati
Recent, utilizatorii retelei Digi au fost tinta unor atacuri cibernetice prin intermediul email-urilor. Conform expertilor in securitate, este important ca utilizatorii sa fie extrem de atenti in privinta mesajelor primite si sa fie atenti la indicii care ii pot ajuta sa evite astfel de neplaceri.
Si abia discutasem despre ceva asemanator, dar la mijloc fiind implicata Posta Romana. Ceva asemanator se intampla acum si cu Digi, sunt trimise mesaje false in numele companiei.
Compania este folosita ca instrument intr-un atac cibernetic in masa, prin care utilizatorii sunt incurajati sa faca clic pe un link, care ii redirectioneaza apoi catre o pagina clonata.
Potrivit expertilor, odata ce datele de card sunt introduse, hackerii pot efectua tranzactii folosind banii din conturile bancare ale abonatilor.
Este important sa se acorde atentie la protectia datelor personale si la securitatea online pentru a evita astfel de situatii neplacute.
Acest tip de atac poate pune in pericol datele personale si informatiile confidentiale ale utilizatorilor, motiv pentru care este important sa se acorde o atentie sporita la securitatea online.
“Este o tentativa noua de frauda, noua, in sensul in care targeteaza subiectul, de data aceasta Digi, si clientii companiei Digi, impersonand societatea, folosindu-se de imaginea vizuala si transmit notificari de plata.
Astfel, cloneaza site-ul companiei si solicita clientilor sa faca tranzactii sau sa introduca datele de card, in vederea achitarii serviciilor de care beneficiaza.
Trebuie sa fim atenti la sursa mesajului, de unde provine, sa ne asiguram ca este legitim, sa ne asiguram ca link-urile catre care se redirectioneaza sunt cele legitime.
Bineinteles, greselile gramaticale pot atrage atentia, atacatorii nefiind, neaparat, de origine romana. Detaliile care pot fi generice, doar care sa cloneze si care sa dea impresia de legitimitate a unui mesaj, sa nu fie un cod de client invalid. Suma sa nu coincida, o diferenta de imagine, vizuala, pozitionare.” declara Mihai Ion Aurelian, specialist.