Black Friday sau Vinerea Neagră a fost asimilată și de unele mari lanțuri de magazine din România. Cu acest prilej marile magazine se întrec în a oferi prețuri (doar de 1 zi) și reduceri cât mai avantajoase, astfel încât să atragă clienți cât mai mulți și implicit să obțină profituri considerabile prin amploarea desfacerii.
Anul acesta, in Romania, Black Friday cade pe 29 noiembrie (ultima vineri din noiembrie) zi care ar trebui sa aduca marilor magazine online venituri substantiale .In 2013 ne asteptam ca cele mai renumite magazine ce-si desfasoara activitatea pe internet sa aiba reduceri de preturi da pana la 80 % la telefoanele mobile si tabletele din oferta.
Cateva dintre magazinele participante la Black Friday 2013: eMag, Evomag, ClickShop, Flanco, Altex, Cel.ro, Oktal, Domo, PC Garage, PC Fun, Koyos, Sigmanet, etc.
Anul trecut, romanii au cheltuit cu ocazia celei mai asteptate zile de oferte promotionale aprox. 45 milioane de euro pe produse electronice, electrocasnice si IT. Unele magazine au inregistrat vanzari si de 30 de ori mai mari fata de o zi obisnuita, site-urile lor inregistrand date record de trafic chiar daca de cele mai multe ori acestea sunt blocate datorita numeroaselor solicitari.
Cel mai mare magazin online, eMag a avut anul trecut doar in intervalul orar 08-12 peste 70.000 comenzi, peste 100.000 produse cumparate, 1.2 milioane vizitatori online si un trafic de 3 ori mai mare fata de anul precedent.
Si anul acesta ne asteptam ca ofertele dar si vanzarile sa creasca fiind cel mai bun prilej din an de a achizitiona produsele de care ai nevoie.