Stiri despre telefoane
Mai putine reclame pe Netflix daca vezi mai multe episoade la rand
A trecut un an de zile de cand Netflix a introdus pe piata varianta serviciului sau de streaming ce include si reclame, un demers care a marcat o schimbare semnificativa in strategia companiei si unul care a facut ceva “valuri” printre utilizatori sau in mediul online.
Aceasta miscare a fost urmarita indeaproape de industria publicitara si de consumatorii de conținut digital, iar acum, la aniversarea de un an, Netflix face un bilant al progreselor realizate si priveste catre viitor. Iata despre ce este vorba si la ce sa ne asteptam pe viitor.
Prin colaborarea cu Microsoft Advertising si alti parteneri, Netflix aimbunatatit oferta sa pentru clienti.. A introdus noi formate de reclame, precum cele de 10, 20 si 60 de secunde, pe langa cele deja existente de 15 si 30 de secunde, raspunzand astfel la cererea de diversitate.
Mai putine reclame pe Netflix daca vezi mai multe episoade la rand – noua propunere!
Mai mult, a extins categoriile de reclame pentru a cuprinde mai multe industrii, de la servicii financiare la farmaceutice. Pe langa partea de publicitate, Netflix a continuat sa imbunatateasca si experienta abonatilor.
Cei cei au abonamentul cu reclame, probabil au observat ca a fost introdusa calitatea video 1080p, o imbunatatire fata de 720p (adica numai HD) oferit initial, si posibilitatea de a urmari conținutul pe doua ecrane simultan, plus optiunea de a descarca conținutul pentru vizionare offline, aceasta fiind si o premiera pentru serviciile de streaming suportate de reclame.
Netflix a anuntat ca incepand cu primul trimestru al anului 2024, va introduce un nou format de reclame care se aliniaza cu comportamentul utilizatorilor de a viziona mai multe episoade consecutive. Dupa vizionarea a trei episoade la rand, telespectatorii vor putea sa urmareasca un al patrulea episod fara reclame. Planurile mai includ si introducerea codurilor QR in reclame.
De precizat si ca gigantul de streaming se pregateste sa colaboreze cu furnizori terti pentru a implementa si mai multe instrumente de verificare a campaniilor publicitare la nivel global in 2024.