Connect with us

Stiri despre telefoane

Practici inselatoare la Orange, Protectia Consumatorului aplica o amenda

Published

on

Practici inselatoare la Orange, Protectia Consumatorului aplica o amenda

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC) a sanctionat compania Orange Romania cu o amenda de 150.000 de lei. ANPC recomanda oprirea practicii comerciale considerate inselatoare, conform unui anunt oficial.

ANPC a anuntat finalizarea inspectiei efectuate la Orange Romania SA, ca segment al unei initiative la nivel national de examinare a modului in care furnizorii de servicii de telefonie mobila si comunicatii se conformeaza legislatiei curente.

In urma cercetarii documentelor solicitate operatorului economic, respectiv un punct de vedere aferent contractelor incheiate, ofertelor promotionale, asigurarii de bunuri, accesorii si cate 10 contracte semnate de catre consumatori, de furnizare servicii de telefonie mobile semnate incepand cu luna februarie 2023, si a deficientelor constatate, echipele de control au aplicat amenzi contraventionale in valoare de 150.000 lei si au propus, ca masura complementara, incetarea practicii comerciale inselatoare, care a fost dispusa prin Ordinul Presedintelui ANPC nr. 846/1.11.2023“, comunicat, citat de Agerpres.

Advertisement
controale anpc operator de telefonie mobila din romania

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor a aplicat o amenda operatorului de telefonie mobila Orange Romania

Ce nereguli au gasit cei de la ANPC

Prezentarea preturilor catre consumatori fara includerea tuturor taxelor obligatorii, o abatere de la normele legale actuale.

Vanzarea unor accesorii cu plata in rate, unde s-a descoperit ca pretul promovat nu corespundea cu cel din planul de rate.

Firma si-a rezervat dreptul de a limita serviciile de date in roaming in SEE conform articolului 4 din Regulamentul 2016/2286, avand posibilitatea de a impune o suprataxa dupa depasirea limitei fara a informa clar clientii despre cum pot rezolva aceasta problema.

Compania a rezolvat reclamatiile clientilor referitoare la serviciile Prepay intr-un termen de 1.440 ore, depasind limita legala de 30 de zile pentru solutionarea acestor plangeri.

Advertisement

sursa

Mulțumesc pentru vizită! Scriu cu plăcere pe acest site și o fac de peste 10 ani. Telefonul meu de zi cu zi este acum un Samsung Galaxy S22 Ultra.

Citite des