Aplicatii telefoane Android
Record pentru aplicatia TikTok: utilizatorii au cheltuit 10 miliarde de USD in aplicatie
TikTok, apartinand de ByteDance, a devenit prima aplicatie care a depasit 10 miliarde de dolari (9,14 miliarde de euro) in cheltuielile cumulative ale consumatorilor, marcand un nou nivel in vanzarile de aplicatii mobile intr-un an in care veniturile din jocuri au scazut, conform ultimului raport anual al data.ai.
Platformele de streaming video, precum TikTok si Disney+, au contribuit la o crestere de 11% a vanzarilor de aplicatii pentru consumatori in 2023, aratand o cerere rezistenta in timp ce industria jocurilor se confrunta cu o scadere a vanzarilor cu doua cifre in China, ceea ce a dus la o scadere globala de 2%.
Utilizatorii au bagat bani seriosi in TikToK
Achizitiile in aplicatia TikTok a creditelor care pot fi folosite pentru a recompensa creatorii favoriti si pentru a transmite live au reprezentat cea mai mare parte a veniturilor sale si au “dezvaluit secretul monetizarii pe mobil”, potrivit cercetatorilor de piata, ale caror servicii sunt folosite de multe dintre cele mai mari marci din lume pentru a urmari performanta aplicatiilor si a reclamelor lor mobile.
“Aplicatiile sociale si economia creatorilor au deschis noi cai de monetizare in afara publicitatii”, a spus Lexi Sydow, director de marketing si insight-uri corporative la data.ai. TikTok a pregatit terenul prin mecanismul sau de recompensare a creatorilor de continut. Aplicatia este pe val (inca) si in Romania.

Record pentru aplicatia TikTok
Shein si Temu au luat avant serios anul trecut
“In 2024, monetizarea directa a consumatorilor in aplicatiile sociale prin achizitii in aplicatie este programata sa creasca cu 150%, ajungand la 1,3 miliarde de dolari (1,19 miliarde de euro), pe masura ce concurenta se intensifica”.
Cheltuielile in aplicatii, in loc de jocuri, au crescut pe masura ce consumatorii au cheltuit mai mult pe servicii de streaming, continut generat de utilizatori si aplicatii de intalniri. Principalul motor de venit a ramas publicitatea, care a crescut cu 8% in 2023, ajungand la 362 de miliarde de dolari (330,8 miliarde de euro) si a reprezentat doua treimi din vanzarile mobile.
Industria jocurilor se confrunta cu o scadere a vanzarilor
Lupta pentru atragerea si retinerea atentiei utilizatorilor se va intensifica, deoarece data.ai estimeaza ca in 2024 vor fi cheltuiti 402 miliarde de dolari (367,3 miliarde de euro) in publicitatea mobila la nivel global.
Consumatorii au crescut din nou timpul petrecut in compania telefoanelor mobile, Indonezia a ocupat primul loc cu peste sase ore pe zi pe persoana. Media in randul celor mai mari 10 piete a atins cinci ore de utilizare zilnica a aplicatiilor, iar cheltuielile in aplicatii au crescut cu 3% in 2023.
Shein si Temu de la PDD Holdings Inc, au urcat in clasamentele de descarcari, crescand cu 140%, cu Temu conducand descarcarile in 125 de piete.

- Stiri despre telefoane3 luni ago
Tot ce trebuie să știi despre Samsung Galaxy S25 Ultra – pareri pro si contra
- Stiri despre telefoane3 luni ago
Stiai care este deosebirea intre 4G si 4G+?
- Tutoriale telefon2 săptămâni ago
Cum să faci poze artistice de tip personaj cu ajutorul ChatGPT – rapid, creativ și gratuit