DISTRIBUIȚI

Allview si Diangi, masuri noi pentru telefoanele din service in garantie, masuri noi si bune pe care le anunta compannia cu sediul in Brasov, probabil ca asta-i va bucura pe cei ce au probleme cu telefoanele aflate sub acest brand. Mai jos, gasiti atasat tot comunicatul de presa trimis chiar de catre companie. Una dintre cele mai bune masuri pe care vad ca au implementat-o este cea care se refera la extinderea garantiei pentru toate componentele si accesoriile aflate in pachetul de vanzare!

O politica mai flexibila in ceea ce priveste garantia produselor, termene de reparatie mai scurte si mai putine reintoarceri in service sunt prioritatile in jurul carora s-au concentrat eforturile de imbunatatire a serviciilor post-vanzare pentru produsele Allview. Impreuna cu partenerul sau autorizat, service-ul Diangi Grup, Allview a implementat incepand cu a doua jumatate a anului trecut mai multe masuri menite sa vina in ajutorul clientilor care solicita asistenta specialistilor din service.

Allview si Diangi

Defectiunile care altadata ar fi dus la scoaterea produsului din garantie pot fi in prezent remediate fara anularea garantiei dispozitivului. In aceasta categorie sunt incluse chiar si socurile mecanice, display-ul spart fiind problema cel mai des intalnita. Produsele defecte sunt evaluate in prealabil, iar daca deteriorarea nu afecteaza si alte componente, clientul poate opta pentru efectuarea reparatiei contra-cost, iar garantia va ramane in continuare valabila.

Articolul continua dupa reclama:

Efectele acestei flexibilitati se reflecta in scaderea cu peste 40 de procente a numarului de garantii anulate in ultimele luni. Mai mult decat atat, o treime dintre clientii ale caror terminale nu se mai incadreaza in criteriile de garantie opteaza pentru plata reparatiilor si decid astfel continuarea perioadei in care device-ul este acoperit de garantie”, a declarat Dan Georgescu, Managing Director Diangi Group.

CITESTE SI:  Evolio X-Fit Pro, inca o bratara fitness lansata oficial

Printre beneficiile nou-introduse pentru clientii Allview se numara si garantia de 2 ani acordata nu doar pentru terminalul in sine, ci pentru toate componentele si accesoriile incluse in pachetele de comercializare, inclusiv bateria detasabila, cablul de date, alimentator, etc.
Cifrele inregistrate in ultimele luni releva o scadere constanta a timpului petrecut in service de catre produsele Allview, in medie pentru o reparatie fiind necesare 6 zile de la intrarea in service. In scadere este si numarul dispozitivelor care se reintorc pentru reparatii, dar si numarul apelurilor inregistrate in call center de catre clientii Allview.

10 COMENTARII

  1. În sfârșit un pas în direcția bună! Părerea generală legată de garanția allview nu e una prea bună

  2. Pana isi va sterge imaginea de produse nefiabile, cu garantie inexistenta Allview mai are multi pasi de facut. Declaratii din acestea de presa au mai fost fara sa se schimbe ceva. Principala problema a produselor Allview este dezlipirea mufei de alimentare de pe placa de baza care ducea automat la mitocania numita “pierderea garantiei pentru tot produsul”. Cu o protectie a consumatorului corupta cum este cea din Romania, cheltuielile cu repararea produselor in garantie era zero, deoarece restul defectelor erau invariabil “soc mecanic” sau “a intrat apa”. Un mitocan de la service mi-a explicat odata ca “poate sa intre apa” si daca tii telefonul in buzunar si transpiri. Halal garantie.

  3. Sigur ca da.. Am telefonul la reparat de 9 zile, tot pt mufa aia amarata pentru care iti anulează garantia!! Trecând peste fatul ca toata lumea ma cearta ca mi.am luat Allview in conditiile in care la 800 de lei putem sa.mi iau un Samaung care intr.o ora era reparat!! Sa repari un telefon in 15 zile, mi se pare bătaie de joc, eu plătesc abonamentul doua săptămâni degeaba! De minciuni cu timp scurtat si telefon la schimb suntem satui!! De abia astept sa.mi anuleze garantia, promit ca.mi iau concediu sa rezolv problema pe orice cale!!:)))

  4. Am revenit!! Am sunat acum la garantie si foarte sec o doamna mi.a răspuns ca nu au trecut cele 15 zile care sunt trecute in contract!! Asa ca mai bine nu va oboseati cu asemenea declaratii mincinoase!!

  5. Nu stiam ca sunt si femei in call center, mie mi-au raspuns mereu doar barbati. Ma rog, nu asta e ideea ci ca am un exemplu pozitiv pentru Allview la capitolul reparatie. Telefoane Allview sunt usor se obtinut prin RCS-RDS daca vrei ceva lowbuget si am luat cam pentru toata familia. Pentru mine am luat un P6 Energy Lite si a fost haos cu erorile de software pana sa lanseze update dar am reusit sa il sparg si am prins momentul sa il trimit in service. Am platit cam 180 lei cu tot cu transport si piesa (ecran). Nu mi-au anulat garantia! Poate pentru ca am cumparat mai multe produse?

  6. Daca din tot ce am scris eu singurul lucru care a atras atenția a fost ca mi.a răspuns o femeie… Suntem pe drumul cel bun:))) Eu nu consider un telefon de 800 de lei lowbudget, si dc valora 100 de lei tot din banii mei munciti era cumpărat!!! Pentru ce am eu nevoie e mai mult decât suficient, nu sunt o snoaba care se plimba cu Iphone-ul in mana prin mall! Si atata timp cat am doi ani garantie , am pretentia sa îmi fie respectate drepturile!! Eu nu am criticat telefonul , am criticat service-ul Diangi si colaborarea dintre Allview si Diangi!!

  7. @Simona, îți înțeleg nemulțumirea dar pare că ești cam stresată și asta nu conduce la nimic productiv. Suntem aici să ne exprimăm opiniile și eventual să ne ajutăm între noi, dacă putem.
    Acum, am avut și eu ceva probleme de soft cu Allview-ul meu dar ce telefoane nu au probleme? Să fim serioși.

    Ți-am citit și povestea. Acum spui 9 zile, acum spui 15 zile. Termenul de reparație (legal) este de cel mult 15 zile calendaristice din momentul predării dispozitivului către firma de curierat. Asta îți pot confirma și ei telefonic, dacă suni la call center. Repet: maxim 15 zile calendaristice. Asta înseamnă că telefonul va fi reparat mult mai repede în realitate.
    Am amici cărora le-au fost reparate telefoanele în 6-7 zile cu tot cu transport. Transportul de cele mai multe ori ține de curier. După părerea mea, telefonul ar trebui să stea în service atâta timp cât este nevoie iar important este ca în final situația să fie rezolvată.

    Eu spun să ai puțină răbdare și cred că va fi în regulă, deși sunt șanse mici ca tu să lași o recenzie pozitivă despre Allview chiar dacă îți vor repara telefonul și nu îl vor scoate din garanție. De obicei oamenii știu doar să comenteze când ceva nu le convine.

    Mult succes!

  8. Draga Paulie, am așteptat să vină seara și să.mi mai dispară stresul.. Sa.ti pot scrie doar ție, liniștită ,fericita și cum mai vrei tu sa fiu.. Dacă îmi citeai cu adevărat “povestea”, ai fi observat că am scris că telefonul e la reparat de nouă zile.. Ca știam teoria cu cele 15 zile din contract.. Am postat aici, pt că, in caz că și titlul l.ai citit pe fuga, suntem anunțați că s.a scurtat timpul de așteptare.. și alte povesti… De postat ceva bun, postez când vreau eu, că am o părere bună despre telefon, e logic, altfel nu.l cumpăram.. Că sa.ti spun “povestea ” mea până la sfarsit, sa știi că am rezolvat trimițând un mail celor de la Allview. Care au fost foarte prompți și a doua zi m.au anunțat că telefonul e reparat. Dar tot mi se par multe 11 zile de reparat un telefon. Că se strica telefoanele, e absolut normal, nu am pretenția ca după cei doi ani de garanție sa mai funcționeze! Închei aici povestea mea cu speranța în suflet că te.am făcut mai fericit!!

  9. Foarte,foarte,foarte neseriosi cei de la Diangi ! Am un P6 Energy Lite si consider ca e cel mai prost telefon pe care l-am avut vreodata.L-am trimis pentru a treia oara in service datorita aceluiasi defect major,si anume probleme de soft. Pur si simplu se opreste din senin si nu se mai deschide.Prima data mi-au scris in certificatul de garantie ca l-au resoftat.A functionat o saptamana,dupa care iar s-a oprit,bateria fiind incarcata in proportie de 50%.Stiti ce mi-au scris in certificatul de garantie? Cablul USB defect.Ce legatura o avea cablul USB de acasa cu telefonul din buzunar,numai ei stiu.Sunt curios ce-o sa mai scria a treia oara.

  10. Am primit telefonul reparat p6pro cu carcasa fisurata și lipsa aproximativ 7mm daca vi-l trimit înapoi în Servis spuneți că a avut soc mecanic și perdelele garanția rezolvați problema.va trimit și poze

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here