
Cautati mai bine butonul skip pentru reclamele YouTube
Cautati mai bine butonul skip pentru reclamele YouTube, eventual folositi o lupa! Si asta deoarece platforma intentioneaza sa ascunda cat mai bine aceasta modalitate de a evita vizionarea completa a unui set de reclame la inceputul, finalul sau pe parcursul unui material video!
Youtube pregateste si alte surprize utilizatorilor care nu au un plan Premium, ei vor decide cat sunt de placuta (sau nu). Deja platim mai mult daca vrem 1080p la un bitrate mai mare, abonamentele se pare ca se vor scumpi si ele iar daca folositi un ad-block, player-ul video va fi blocat dupa ce vizionati 3 clipuri folosind aceasta metoda de a bloca publicitatea.
Un reprezentant YouTube a confirmat pentru Search Engine Land ca se testeaza o modificare a aspectului butonului “Omite Reclamele” pe toate platformele si sistemele de operare. Asta inseamna ca masura se va aplica telefoanelor Android, iOS, televizoarelor cu diverse sisteme, etc.
Butonul vechi pentru a omite reclamele dupa o anumita perioada era un patrat care iesea in evidenta foarte usor. Noul buton are un fundal rotund, elimina majusculele, este vizibil mai mic si mai transparent. Altfel spus, e mai dificil de apasat si se integreaza mai bine in design.
Purtatorul de cuvant a continuat sa explice ca “Scopul nostru este de a oferi o experienta de utilizare mai consecventa, in conformitate cu aspectul si designul actualizat YouTube, cel pe care le-am anuntat anul trecut.”
Modificarea aceasta ar putea avea ca efect un impact asupra ratei de vizualizare si a costurilor campaniilor, ceea ce ar putea conduce, cel mai probabil, la o majorare a veniturilor obtinute din reclamele afisate pe populara platforma.
Ne amintim ca platforma a eliminat Vanced, aplicatia alternativa ce venea cu extra optiuni, unele foarte populare printre utilizatori, dar si ca restul alternativelor de acest gen sunt luate la “puricat”, probabil ca in curand nu vor mai putea fi accesate.
