Connect with us

Stiri despre telefoane

De cand nu vom mai sta cu orele la telefon pentru a fi preluati

Published

on

Apelul dvs. este foarte important pentru noi si facem tot posibilul pentru a va prelua cat mai repede posibil, va rugam sa nu inchideti. De cate ori ai auzit fraza asta? Probabil ca de foarte multe ori, dar totul este pe cale sa se schimbe. Si daca apelul nostru este foarte important pentru ei, ar trebui sa nu mai stam zeci de minute sau chiar ore pana cand intram in legatura cu un operator.

Ca sa nu mai spun de adevaratul labirint prin care trecem pana sa ajungem exact la optiunea care ne permite sa intram in legatura cu un consultant! Trebuie sa apasam tasta 1, apoi 2, apoi iar 1, mai departe 4, sa elgem 7, apoi 8 si daca suntem norocosi, sa alegem 9 si sa raspunda cineva, dupa 20 de minute de asteptare.

Furnizorii de servicii ar putea fi constransi sa raspunda la apelurile clientilor in maximum cinci minute dupa ce au fost initiate. Acest lucru este prevazut intr-un proiect de lege depus in Parlament. Initiatorul intentioneaza sa puna punct asteptarilor prelungite ale clientilor pentru a obtine informatiile necesare de la operatorii economici. Conform proiectului, societatile care nu se conformeaza acestei reguli ar putea fi sanctionate cu amenzi de pana la 50.000 de lei.

Advertisement

Clientii care asteapta mai mult se pot adresa ulterior reprezentantilor ANPC, care vor verifica in cat timp a fost preluat clientul.

Acești prestatori de servicii să fie obligați că în urmă unui apel, al unui cetățean să răspundă un om, nu un robot, nu o melodie, în maximum 5 minute de la efectuarea apelului. În caz contrar – amendă de la 50.000 la 100.000 de lei. – Senator USR.

Pe de alta parte, companiile spun ca asa ceva ar implica o serie de imbunatatiri, cresterea numarului de operatori din call center, probabil si marirea capacitatii call centerului. Sa fie mai intai si o consultare si cu principalii furnizori din domeniu, pentru a fi convinsi ca e o chestiune rezonabila.

Advertisement

Mulțumesc pentru vizită! Scriu cu plăcere pe acest site și o fac de peste 10 ani. Telefonul meu de zi cu zi este acum un Samsung Galaxy S22 Ultra.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citite des