Aparent, telefoanele din China au si garantie oferita de magazin

Aparent, telefoanele din China au si garantie oferita de magazin – Garantia unui telefon din China cred ca este principalul impediment in achizitionarea lui, multi potentiali cumparatori se sperie de lipsa acestui certificat de garantie.

Insa, se pare ca aparent aceste produse cumparate din China au parte si de garantie, 30 de zile banii inapoi daca nu esti multumit de produs si 3 luni garantie, returul se face pe banii magazinului, aceste informatii apar pe pagina everbuying.net foarte clar scrise!

Am tradus ceea ce scrie in pagina legata de garantii de pe everbuying.net:

30 de zile banii inapoi;

1. Dacă nu sunteți mulțumit cu un produs, deoarece este defect, puteți sa-l trimiteti înapoi la noi pentru o restituire  de bani sau schimb de produs într-o perioadă de 30 de zile după ce l-ați primit. 2.Dacă produsul funcționează dar nu doriți să-l păstrati, puteți să îl trimiteti înapoi într-o perioadă de 30 zile pentru un schimb sau o rambursare parțială. In acest caz, veti suporta voi taxele de transport.

90 de zile perioada de garantie efectiva;

 

Dacă un produs nu funcționează, puteți sa-l trimiteti inapoi pentru schimb cu condiția să fie în termen de trei luni de la data cumpărării. Ca si cumparator, veti plăti taxele de transport pentru returnarea produsului original înapoi la noi, și noi vom plăti taxele de transport pentru a retrimite produsul spre tine .

Reparatii gratuite in garantie;

Intr-o perioadă de 3 luni de la data achizitionarii, cumpărătorii pot trimite înapoi un produs pentru reparații gratuite. Cumparatorul plateste taxele de transport pentru trimiterea elementul înapoi la noi, în timp ce noi platim taxele de transport pentru a retrimite înapoi produsul către cumpărător . După perioada de garanție de 3 luni, clientul poate trimite în continuare produsul pentru reparații chiar daca nu mai este in garantie.

Cu toate acestea, clientul este responsabil pentru plata tuturor taxelor de transport în ambele sensuri . Notă : În cazul în care cumpărătorul a deteriorat unele componente care anulează garanția si acestea trebuie inlocuite, vom percepe  valoarea inițială a componentelor. Si in acest caz clientul este responsabil pentru toate taxele de transport implicate în acest proces.

Aceste informatii au fost preluate de aici si traduse pentru voi si suna destul de interesant, problema nu ar fi costul de retur prin metoda clasica, adica prin posta deoarece taxele sunt mici, timpul de asteptare poate deranja, transportul tur, reparatia si transportul retur se pot intinde pe o perioada destul de mare de timp!

Daca vrei sa apelezi la ei pentru rezolvarea problemelor, trebuie sa deschizi o sesizare in care sa precizezi numarul comenzii, detalii legate despre problema tehnica si sa le trimiti o fotografie clara sau un scurt material video in care sa-ti expui problema.

CITESTE SI:  Iata si un review pentru Essential Phone, arata chiar bine!

6 COMMENTS

  1. Salut! Ce se intelege prin “email exclusive”, “email only” pe site-ul celor de la Everbuying?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here