Connect with us

Tutoriale telefon

Ai un Samsung si primesti mesajul de detectare umiditate?

Published

on

A fost detectata umiditate in incarcator port USB! – Este o problema destul de comuna si in special, intalnita in cazul modelelor Samsung S8, S8 Plus, S9 si S9 Plus. Telefoanele au standard IP67/68, asta inseamna ca pot fi scufundate in apa. Insa, si alti producatori implementeaza in soft astfel de avertismente, inclusiv cei de la LG.

Multi nu se feresc sa faca baie cu telefoanele in piscina, chiar si in apa marii. “Din moment ce sunt etanse, de ce sa nu procedez asa? ”

IP67/68 – Toate aceste specificatii atribuite de Comisia Electrotehnica Internaționala se refera numai la apa proaspata. Nu exista garantia ca un telefon scufundat in alte lichide, va avea acelasi grad de protectie.

Advertisement

Daca sunt rezistente la apa, nu inseamna ca este recomandat sa le introducem in piscina sau in mare. Apa marii este sarata, piscinele sunt tratate cu tot felul de substante chimice.

Insa, nu neaparat aceasta este problema. Mesajul “A fost detectata umiditate in incarcator port USB!”, nu apare numai dupa ce am introdus telefonul in lichid. Este si o mica problema de soft, una care nu prea are rezolvare.

Nu este totusi nimic grav, am avut un astfel de telefon si de regula, mesajul disparea dupa putin timp. Pe YouTube, am vazut cateva solutii de rezolvare a acestei probleme, insa majoritatea sunt prezentate acolo numai pentru a strange vizualizari, nu pentru a ajuta.

Advertisement

Exista totusi o solutie care ar putea fi de folos, ea se leaga de portul USB si mai exact, de aplicatia USBSettings. Nu va ganditi ca este o aplicatie ce o veti gasi pe ecranul principal, va trebui sa o cautati in meniu-setari-aplicatii.

Dupa ce ati descoperit-o, apasati pe ea si cautati: “Storage”. Apasati pe “Storage”, apoi “Clear data” / “Clear Cache” si “Delete”. La final, puteti reporni telefonul si sa incercati sa-l conectati la incarcator.

Daca tot primiti mesajul “A fost detectata umiditate in incarcator port USB, recomand sa il incarcati folosind un charger wireless. 100% se va incarca si nici nu veti primi un astfel de mesaj.

Advertisement

Personal, consider ca este cea mai buna solutie si oricum, mesajul ar trebui sa dispara de la sine. Un incarcator wireless costa putin si toate telefoanele Samsung ce sufera de aceasta problema, se pot incarca in acest mod.

foto

Advertisement

Mulțumesc pentru vizită! Scriu cu plăcere pe acest site și o fac de peste 10 ani. Telefonul meu de zi cu zi este acum un Samsung Galaxy S22 Ultra.

Advertisement

Citite des