Connect with us

Stiri despre telefoane

Huawei inchide in Romania centrul de service autorizat din Bucuresti

Published

on

Huawei customer service center

Si cu toate ca exista ceva explicatii oficiale, cred ca ne putem gandi si la alte motive. Nu mai primesc produse la reparat? Sa fie acestea atat de bune incat sa nu necesite service? Sau poate ca vanzarile au scazut si oamenii nu mai au ce trimite? Prefera clientii varianta mai comoda, cea prin curier?

Sunt cateva intrebari la care nu stiu daca vom afla raspunsul. Insa, putem afla ce sustin reprezentantii Huawei in Romania.

Deci, Huawei Romania a decis sa inchida centrul sau de service autorizat situat central pe bulevardul Nicolae Balcescu in Bucuresti. Aceasta schimbare majora are loc incepand cu data de 1 noiembrie, marcand sfarsitul unei ere de sase ani in care compania a oferit servicii directe clientilor sai.

Advertisement

Clientii aveau posibilitatea unica de a asista la procesul de reparatie al dispozitivelor lor, gratie unui perete de sticla care separa departamentul tehnic de showroom, oferind astfel transparenta si incredere in serviciile prestate, un aspect interesant si demn de aplaudat.

Huiawei inchide cel mai mare service (direct) al lor din Bucuresti

Huawei a decis sa inchida locatia fizica, orientandu-se catre solutii digitale pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor. Acestia au subliniat ca majoritatea consumatorilor, peste 90% dintre acestia, opteaza acum pentru variantele digitale de suport si service…Insa, cred ca asa dureaza ceva mai mult.

Huawei inchide service-ul din Bucuresti

Service autorizat Huawei

Conform sursei, procesul de preluare si returnare a produselor va fi acum gestionat prin intermediul firmelor de curierat, fara costuri suplimentare pentru consumatori. Pentru produsele aflate inca in perioada de garantie, toate costurile de transport vor fi suportate de companie.

Huawei Romania a implementat, un sistem eficient care permite ridicarea produsului defect in aceeasi zi, daca solicitarea este inregistrata pana la ora 12:00.

Advertisement

Clientii vor avea in continuare optiunea de a preda produsul direct la comerciantul de unde a fost achizitionat, care va coordona apoi procesul de service. Aceasta noua abordare face parte dintr-un proces mai amplu de digitalizare a operatiunilor de service ale companiei, cu scopul de a oferi un suport mai rapid si mai eficient utilizatorilor sai.

Mulțumesc pentru vizită! Scriu cu plăcere pe acest site și o fac de peste 10 ani. Telefonul meu de zi cu zi este acum un Samsung Galaxy S22 Ultra.

Citite des