Acasă Review telefoane Review Cubot MAX – camera (decenta) interpolata de 13 MP dar de...

Review Cubot MAX – camera (decenta) interpolata de 13 MP dar de 8MP

3

Review Cubot MAX – camera (decenta) interpolata de 13 MP dar de 8MP si este o camera ok, nu exceleaza la niciun capitol dar nici nu dezamageste. Testez acum si camera lui Allview V2 Viper S, aceasta este una net superioara…dovada ca se poate. Si nu cred ca este problema strict legata de senzorul folosit si asta deoarece Ulefone Future foloseste acelasi senzor ca V2 Viper S, insa nu scoate nici pe departe poze chiar bune.

Producatorul nu ne spune ce senzor a folosit pe Cubot MAX, stim numai ca este o camera de 8MP si din software ridicata la 13MP. Interfata este stock Android Marshmallow, filmarea ajunge pana la 1080p si 30 cadre pe secunda, pozele pot ajunge pana la 13MP, sunetul in captura video este stereo iar de calitatea pozelor va convingeti singuri dupa ce le vedeti mai jos, am facut poze si la interior si la exterior dar si cu LED-ul activat. Acesta este destul de ok, insa mi-ar fi placut sa fie totusi ceva mai puternic.

Cam acestea sunt pozele, la capitolul macro este ok dar fara minuni, am observat ca fotografiile facute la interior sunt si ele ok, fara mult “zgomot”, ok sunt si cele realizate in interior la intuneric, fara LED-ul activat.

Vedem mai jos si mostra video filmata la rezolutie 1080p cu camera lui Cubot  MAX, decent este cuvantul de ordine si aici:

Telefonul mi-a fost trimis de catre magazinul gearbest.com, oferta actuala de pret este AICI, el are un pret foarte bun in perioada aceasta.

Am folosit si testat multe telefoane cu Android, practic am luat la rand toti producatorii. Mereu m-am intors la Samsung. Acum, folosesc un Note 9 si pana in 2020, nu vad motiv pentru care sa renunt la el. Daca vreau o camera mai buna, pun mana pe DSLR. Update ;) Intre timp, am renuntat la Samsung si folosesc un OnePlus 7 PRO! Sa vedem cu ce o sa-l schimb si mai ales, cand!