Stiri despre telefoane
Telefon Xiaomi cu pret gresit la partener eMag, acesta refuza livrarea
Telefon cu pret gresit la partener eMag, acesta refuza livrarea si probabil ca undeva este stipulat (scris mic si cu steluta) ca nu pot fi onorate comenzile de acest gen. Faza este ca eroarea vine de la un partener eMag, adica prin sistemul Marketplace. Probabil, daca erau comercializate de eMag, pana la urma ar fi fost trimise catre clienti.
Concert, este vroba despre un Xiaomi Redmi 11S cu 6GB RAM si stocare de 128GB, nuanta Twilight Blue. Vanzatorul, Plus3, (un partener eMAG) a redus prețul de la 1458 de lei la numai 327 lei.
Clientul a adaugat produsul in cos, insa comanda i-a fost refuzata. ”Am făcut comandă pe eMAG. Am primit confirmare, dar nu vor să onoreze comanda. Împreună cu un prieten am dat comanda de mai multe telefoane Xiaomi, pe care le aveam la produse urmărite, prețul fiind 327lei bucata.” – Laurentiu, client eMag.
Intamplarea a fost relatata initial de publicatia Observatorul Prahovean, acestia cerand si un punct de vedere de la eMag, dar si de la ANPC. La data publicarii acestui articol, ANPC inca nu a raspuns solicitarii. Insa, magazinul a emis un punct de vedere:
„Satisfacția clienților noștri este un aspect foarte important pentru noi și, ori de câte ori un client se confruntă cu neplăceri, acționăm rapid pentru a soluționa problemele care apar. Situația la care faceți referire este rezultatul unei erori umane care a condus la încărcarea eronată a prețului în platformă.
Echipa eMAG a contactat rapid toți clienții care au comandat produsul respectiv pentru a clarifica situația și pentru remedierea disconfortului creat”, susțin reprezentanții eMAG pentru observatorulph.ro.
Probabil ca vanzatorul respectiv este acoperit de termenii si conditiile pe care le are trecute in platforma eMag si putine sanse sa fie obligat de catre ANPC sa livreze telefonul la pretul eronat. Totusi, clientii au primit un voucher de 200 lei.