Stiri despre telefoane
Un colet face din China pana in Romania 11 zile, apoi, cum vrea Dumnezeu!
Un colet face din China pana in Romania 11 zile, apoi, cum vrea Dumnezeu! Asta pentru cei ce cred in Dumnezeu. Daca nu credem, ne bazam pe noroc si atat.
Nu neaparat ne bazam pe Posta Romana, ne bazam pe noroc si atat, traim practic in Romania, tara in care un colet face din China pana in Romania 11 zile si din Romania pana in Romania, tot atat sau chiar mai mult.
Si am un caz concret, mi-e si lehamite sa mai stau sa-mi mai verific acele tracking number pe care le primesti cand comanzi un colet din China.
Si mereu o spun, chiar daca platiti cu 1 sau 2USD in plus, cereti tracking number, este singura voastra “arma de lupta cu Posta Romana.”
MAi concret, din moment ce primiti acel tracking number si coletul a ajuns in Romania, traseul lui poate fi urmarit pe site-ul posta-romana.ro/track-trace.
Practic, Posta Romana nu mai poate ridica din umeri si sa spuna ca nu a intrat in tara coletul. Cel putin asta inca mai functioneaza, datele referitoare la acel tracking number.
Iata si un caz concret:
Am primit de la gearbest.com un Maze Alpha (telefon excelent), insa l-am scapat pe jos si am spart sticla din fata plus sticla ce acopera cele doua camere foto. Detalii despre asta, un material cu telefonul desfacut sau materiale de review Maze Alpha, AICI.
Ok, am intrat imediat pe aliexpress.com, am gasit sticla ce acopera ecranul lui Maze Alpha la 20 USD, am comandat-o rapid.
Chinezul a fost foarte amabil si a spus ca mi-a trimis gratuit si sticla ce acopera camerele foto, asta cu toate ca nu o are la vanzare.
Comanda a fost expediata rapid, in data de 09.09.2017, la ora 18.08 si nu cu vaporul, ci cu avionul, shipped by air (transportul a fost gratuit)
- Shipped by air
- 2017-09-09 18:08:36
- Export customs clearance complete
- 2017-09-09 08:12:56
- arrive export exchange
- 2017-09-09 08:02:49
20.09.2017 | 11:01 | Sosit in Romania – BSI Bucuresti |
21.09.2017 | 22:02 | Primit de la expeditor – BSI Bucuresti |
22.09.2017 | 08:38 | In prelucrare – BSI Bucuresti |
22.09.2017 | 08:38 | In prelucrare – BSI Bucuresti |
In data de 20.09.2017, coletul ajunge in Romania si astazi, in data de 02.10.2017, statusul este: ” In prelucrare – BSI Bucuresti “
Ca sa fie si mai pe intelesul tuturor.
- China – Romania -> 11 zile
- Romania – Romania -> 12 zile si inca numaram!
Morala? Nu va feriti de comenzile din China, oamenii de acolo sunt in majoritatea cazurilor cinstiti si au interesul sa vanda. Problema nu este acolo, este in alta parte! Nu uitati sa cereti si tracking number!
Cosmin
octombrie 2, 2017 at 12:43
Eu am comandat un telefon pe Gear best. Din 15.05.2017 cu tracking number. Coletul a ajuns in Romania in 22.05.2017 ora 01:00 si de acolo Dumnezeu cu mila. Am sunat la poștă mi-au zis sa fac reclamație. Am facut reclamație după 2 luni sun dinou să intreb de reclamație si mi se spune ca o recalamtie se rezolva si in 3 luni. Au trecut si cele 3 luni coletul tot dispărut e, raspuns nu am primit. Deci sa ne trăiască poșta română.
Alin
octombrie 2, 2017 at 12:50
La mine e si mai rau. Am comandat de pe gearbest un telefon si in 7 zile a ajuns in romania. De pe data de 13.09.2017 (atunci a ajuns in romania) si pana azi 02.10.2017 inca nu mi-a venit, iar codul de tracking primit de pe gearbest nu functioneaza pe posta-romana, ci doar pe alte site-uri internationale gen 17track. Deci a facut 6000 de km in 7 zile, dar 300 de km pana la mine acasa dureaza o luna. Sa traiasca posta romana.
Camelia
octombrie 2, 2017 at 12:55
Asta se intampla de cand coletele (care de obicei sunt scrisori voluminoase! deci obiecte mici in valoare de 2-3 dolari) trec obligatoriu prin vama,. Cand le puteam ridica de la oficiul postal la care suntem arondati mergea mult mai repede,in 12-14 zile aveai coletul. Acum a ajuns coletul in tara pe 14 august si l-am putut ridica(dupa ce am traversat Bucurestiul sa ajung la vama) pe 23 septembrie.Era lume ca la manifestatie si am pierdut o gramada de timp, pentru o husa de telefon Redmi Pro care costa 4 dolari dar nu se gaseste in tara. Oare putem face undeva reclamatie?
Nicusor
octombrie 2, 2017 at 14:04
In aceeasi situatie. Casti in prelucrare la BSI din 17.09.2017 and counting…..
Rusu
octombrie 2, 2017 at 15:32
Am comandat o bratara de ceas. In 19 a intrat in tara, in 22 coletul figureaza ca avizat. In cutia postala nu am gasit nici un aviz postal. Conform tracking numer, pe 29 figureaza ca reavizat. Am fost azi la oficiul postal si doamna de la ghiseu se ratoia ca nu exista nici un colet pe numele meu, iar daca ar fi ajuns sa astept postasul cu avizul. Urmeaza sa deschid o reclamatie la posta pe tema asta.
Cosmin
octombrie 2, 2017 at 15:46
Reclamatii se pot face dar tot la ei 😉
Sfara Dan Radu
octombrie 2, 2017 at 19:12
Stimate client,
Intrucat in ultima perioada au existat intarzieri in prelucrarea trimiterilor postale extracomunitare intrate in tara inainte de 1 septembrie, iar in spatiul public au circulat informatii contradictorii despre modalitatea de distribuire a trimiterilor simple din aceasta categorie, dorim sa va facem cunoscute urmatoarele:
– urmare adresei Directiei Generale a Vamilor din data de 11.08.2017, toate trimiterile postale extracomunitare au trebuit indrumate catre oficiile cu asistenta vamala, in lipsa posibilitatii Postei Romane de a furniza in format electronic datele solicitate de autoritatile vamale, cu scopul efectuarii analizei de risc si controlului in vederea acordarii liberului de vama la nivelul BSI Bucuresti.
– in consecinta, Posta Romana a luat masurile necesare, astfel incat incepand cu data de 24.08.2017 toate trimiterile postale extracomunitare simple (cele care nu au cod AWB standard de forma XY123456789ZW si care nu pot fi urmarite in Track&Trace), avand valoare sub pragul care impune taxarea (10 Euro), ai caror destinatari sunt persoane fizice cu domiciliul in intreaga tara sunt inregistrate electronic la nivelul Biroului de Schimb International intr-o aplicatie dedicata a Postei Romane, borderoul fiind emis electronic si putand fi prezentat autoritatii vamale zilnic. Borderourile cuprind toate informatiile solicitate de catre autoritatea vamala, astfel incat reprezentantii acesteia sa poata acorda liberul de vama la nivelul BSI, trimiterile ce primesc liber de vama putand fi indrumate apoi catre oficiile postale ce apartin adresei de destinatie
– prin urmare, incepand cu data de 01.09.2017 trimiterile postale extracomunitare simple avand valoare sub pragul care impune taxarea (10 Euro) sunt indrumate pentru distribuire prin oficiile din cartier, dupa ce in prelabil au primit liber de vama.
Totusi, masura de directionare a tuturor trimiterilor extracomunitare catre oficiile cu asistenta vamala a generat solduri mari care s-au acumulat in perioada 11-31.08.2017, fapt ce a cauzat aglomeratii in oficii, ingreunarea si intarzierea prelucrarii si livrarii trimiterilor.
Limitarile la nivel de personal au putut fi depasite partial prin suplimentarea cu salariati postali in oficiile cu asistenta vamala, insa, in ciuda eforturilor considerabile depuse, viteza de prelucrare si livrarea soldurilor de trimiteri extracomunitare nu s-a putut realiza in ritmul dorit de clienti si de personalul din oficii.
Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru neplacerile cauzate si va asiguram ca depunem toate eforturile pentru lichidarea stocurilor de trimiteri extracomunitare la nivel de oficii cu asistenta vamala, in cel mai scurt timp cu putinta, pentru a reveni la normal.
Totodata, precizam ca in etapa imediat urmatoare Posta Romana va dezvolta o aplicatie informatica dedicata ce va permite ca si trimiterile extracomunitare inregistrate (cele care au cod AWB standard si pot fi urmarite in track&trace) sa urmeze acelasi proces de prelucrare in vederea acordarii liberului de vama la nivel de BSI, si sa poata fi directionate catre oficiile care deservesc adresa destinatarilor, si nu la oficiile cu asistenta vamala.
Va multumim pentru intelegere.
jan
octombrie 3, 2017 at 07:54
alta data sa votati psd sau sa nu mergeti la vot ca sunteti ocupati cu statul la coada la posta. 😉
Cosmin
octombrie 3, 2017 at 08:12
:))))))