Seful cel.ro despre țeapa Black Friday 2019, loveste iar in eMag? – si va dati seama unde s-a ajuns daca patronul unui mare magazin online din Romania, discuta despre asa ceva.
In cazul in care aveti cateva minute libere, recomand sa ascultati ceea ce transmite in clipul de mai jos si mai ales, sa intelegeti printre cuvinte ce vrea sa spuna si unde loveste. Nu este greu de tras o concluzie si eu cred, ca probabil, doreste sa traga in jos vanzarile eMag de Black Friday 2019.
Cearta dintre cel.ro si eMag.ro este ceva mai veche, daca nu sunteti la curent cu subiectul, aruncati aici o privire. Si pana la urma, haideti sa fim sinceri si sa recunoastem.
eMag este unul dintre putinele magazine din Romania care nu organizeaza Black Friday in orice sezon al anului, il tine strict pentru o zi si trebuie sa mentionam ca au si oferte reale. Chiar daca nu foarte multe, dar sunt si se apropie cel mai mult de conceptul real de BF.
Pe de alta parte, cel.ro, a inceput BF din primele zile ale lunii noiembrie si el continua char si astazi, 11.11.2019. Posibil ca aceasta campanie, sa dureze toata luna noiembrie la cel.ro.
Oricum, este ciudat, super ciudat sa auzi cum sef de magazin online, discuta despre țeapa Black Friday. Denumirea titlului este chiar “Iei teapa de Black Friday si-n 2019?”
Daca nu aveti timp si rabdare sa ascultati ceea ce vrea sa transmita in clipul atasat, am facut eu un mic rezumat, el spune urmatoarele:
- Black Friday a aparut din plictiseala, in noiembrie era o luna “moarta”.
- Craciunul a fost inventat ca sa te pacaleasca… (!)
- Vorbeste despre un raport al Consiliul Concurentei, acestia sutin ca reducerile de Black Friday sunt comparabile cu cele pe care le intalnim in alte campanii.
- Citeaza din profit.ro, despre o analiza eMag Bulgaria. Astfel, acestia ar fi anuntat reduceri de pana la 70% (de BF), dar real, au fost intre 30 si 40%. In anumite cazuri, magazinul ar fi oferit reduceri dupa ce anterior, ar fi majorat artificial preturile.
- Intelege ca de Black Friday, sunt reduceri, dar nici atat de mari si nici atat de multe, pe cat se prezinta in reclame.
- Ne vorbeste acum despre reteta unui Black Friday reusit, probabil ca vrea sa loveasca iar in cel mai mare magazin din RO. Spune ca se cumpara toata reclama posibila (tv, radio, online).
- Se momeste multimea cu “cai verzi pe pereti”. Momentele in care site-ul este picat, ar fi de fapt ceva fals, magazinul dorind sa dea senzatia de super aglomeratie in online.
- Se dau comunicate alarmiste, din ora in ora, cu cifre fictive si vanzari imaginare. Black Friday – mai mult circ si mai putine reduceri.
In concluzie, “loveste” direct intr-o campanie pe care si magazinul lui o tine, an de an? Sau, “loveste” numai in campania pe care o desfasoara cel mai mare magazin online?
Pot spune ca este un clip destul de ciudat si chiar nu-mi dau seama de ce face asa ceva. Ok, probabil vrea sa “dea” in eMag. Insa, ce rata de succes are? Opinia mea este ca mult mai ok ar fi ca toate magazinele sa joace corect si cinstit si astfel de posibile atacuri, sa fie cat mai putine, eventual inexistente.
Este loc pentru fiecare si ce sa vezi, fix reducerile reale fac diferenta! Despre Black Friday 2019 organizat de cel.ro pe parcursul mai multor saptamani, nu vreau sa discut aici. Recunosc, mi-as dori ca si ei sa inceteze cu intinderea evenimentului pe mai multe saptamani.