Acasă Stiri Android Si Noutati Vodafone creste preturile abonamentelor, reziliere contract?

Vodafone creste preturile abonamentelor, reziliere contract?

0
nofollow

Vodafone creste preturile abonamentelor, reziliere contract? Mai multi abonati ai acestei retele, au primit recent notificari prin SMS. Sunt instiintati ca incepand cu data de 6 mai 2019, tariful serviciului aferent va creste cu 0,83 euro (TVA inclus), probabil crestere lunara. Nu se stie sigur daca este vorba despre toate abonamentele.

Nu este o “explozie” a tarifului si era de asteptat. De curand, la fel au procedat si cei de la DiGi Mobil sau Telekom Romania. Alt aspect este interesant in acest sms si mi se pare ca cei de la Vodafone Romania procedeaza corect. Iata ce se mai specifica in mesajul text:

“Daca nu ești de acord cu aceasta modificare, poți denunța unilateral contractul de servicii, în termen de 30 de zile de la primirea acestei notificari, fara plata vreunor penalitați sau despagubiri, prin scrisoare cu confirmare de primire, trimisa catre Vodafone Romania, strada Barbu Văcărescu 201, București 020276

Vodafone creste preturile abonamentelor, reziliere contract?

Cu alte cuvinte, daca nu-ti convine, poti renunta la contract. Aici au procedat corect cei de la Vodafone. Pe de alta parte, daca ai numarul in reteaua Vodafone de ani buni, nu cred ca are rost sa te portezi pentru aproape 1 euro, sa fim seriosi. Probabil ca in curand, la fel vor proceda si cei de la Orange Romania, adica vor mari tarifele.

Vodafone creste preturile abonamentelor, reziliere contract?

Se pare ca aceste scumpiri se datoreaza OUG 114/2018, cunoscuta drept taxa pe lacomie. Insa, in mod concret, nicio companie de telefonie mobila nu a legat direct aceste scumpiri de aceasta taxa noua.

Nici abonatii UPC nu se pot considera mai fericiti. Conform unui comunicat:

“înce­pând cu data de 1 mai, preţul lunar pentru serviciile de televiziune şi internet se va majora cu câte 2,38 lei (TVA inclus) pentru fiecare dintre aceste servicii. Aceasta modi­ficare nu se aplica serviciului de tele­fonie, extraopţiunilor de tele­viziune (de exemplu HBO, Sport etc) sau chiriilor de echipamente“

Acum, exista si voci care sustin ca toate aceste companii se plang degeaba si ca nu trebuie sa le plangem de mila, au de unde acoperi paguba. Depinde cum privesti, pana la urma este o gaura in bugetul lor. Este adevarat ca nu trebuie sa le plangem de mila…

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here