Stiri despre telefoane
Volkswagen ID.2all, pericol pentru Dacia Spring, pret foarte bun
Volkswagen ID.2all apare intr-o prima imagine oficiala si va fi o adevarata masina a poporului. Exista si cateva informatii tehnice, dar si un pret aproximativ, plus cateva declaratii facute de oficialii companiei. Se pare ca pana in anul 2026, producatorul pregateste cel putin 10 noi autoturisme.
Modelul acesta va fi unul electric cu pret foarte bun, acesta este motivul pentru care am spus “pericol pentru Dacia Spring“, aceasta fiind acum cea mai ieftina masina electrica din Europa. Desigur, daca scadem bonusul prin programul Rabla. Ei bine, ID.2all ar avea un pret aproximativ de 15.000 de euro prin acest program sau 25.000 de euro fara el.
Thomas Schafer, CEO Volkswagen isi doreste o mobilitatea electrica pentru mase, dar sa nu uitam ca tot ei sunt impotriva interzicerii motoarelor diesel incepand cu anul 2035. Masinuta aceasta va fi comercializata incepand cu anul 2025 si va fi fabricata pe o platforma MEB Entry (Modularer E-Antriebs-Baukasten). Pe aceasta mai sunt fabricate acum modelele Cupra Born, Audi Q4 e-tron, Volkswagen ID.3 sau Skoda Enyaq iV.
Volkswagen ID.2all este dotat cu un motor electric, cu o putere de 166 kW/226 cai putere si se va bucura de o autonomiue WLTP de pana la 450 de kilometri. Cei din conducerea departamentului de design Volkswagen Passenger Cars spun ca “Modelul ID. 2all asigura o avanpremiera a noului design al Volkswagen ce se bazeaza pe 3 avantaje: stabilitate, simpatie și entuziasm.”
Volkswagen ID.2all cateva detalii tehnice
- Putere 166 kW / 226 hp
- Tractiune fata
- Motor electric
- Viteza maxima de 160 km/h
- 0-100 km/h: in mai putin de 7 secunde
- Timp de incarcare de la 10% la 80% in 20 min
- Autonomie de aproximativ 450km in modul WLTP, (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure / introdus in anul 2017) modalitate de testare a consumului de combustibil și a emisiilor de dioxid de carbon ce include viteze diferite, accelerari și franari, urcari si coborari, toate acestea pentru a simula cat mai bine un condus apropiat de cel uzual.