Connect with us

Stiri despre telefoane

Inca NU este sfarsitul masinilor pe benzina sau diesel!

Published

on

Inca NU este sfarsitul masinilor pe benzina sau diesel! Si inca o data, trebuie sa invatam sa nu citim numai titlurile articolelor! Este adevarat, in ultimele 24 de ore am putut citi multe articole care aveau ca titlu ceva de genul “masini interzise in UE din 2035” sau “Parlamentul European a votat prevederea”.

Nu este fake news, partial adevarat ceea ce am citit. Numai ca, trebuie sa intelegem mai bine despre ce este vorba. Nu va fi interzisa nicio masina incepand cu 2035. Cele cu motoare pe benzina si motorina (care deja sunt in circulatie) isi vor continua linistit drumul. Pana cand? Pana atunci cand vor iesi din uz pe cai naturale.

Inca NU este sfarsitul masinilor pe benzina sau diesel!

Proiectul vrea ca incepand cu 2035 sa nu mai fie fabricate masini noi cu motoare termice, nici macar cele hibrid! Si atentie, Parlamentul European nu este for decizional unic. Consiliul Uniunii Europene va trebui sa se pronunte pana la sfarşitul acestei luni asupra planului propus de Comisia Europeana.

Advertisement

Asa cum este de asteptat, vor aparea obiectii care vor lungi discutiile si va fi necesara elaborarea un nou proiect care sa fie agreat de Parlamentul European şi de Consiliul Uniunii Europene. Opoziţia din Germania a criticat deja iniţiativa si doreste dezvoltarea unor combustibili ecologici.

Sfarsitul masinilor pe benzina sau diesel?

Inca NU este sfarsitul masinilor pe benzina sau diesel!

Este aproape sigur ca se va ajunge la o astfel de decizie si ca sfarsitul masinilor cu motoare termice este dupa colt, ramane sa asteptam si sa vedem decizia finala. Vestea nu este deloc una buna nici pentru Toyota si in general, pentru constructorii japonezi care au investit masiv in mașini electrice hibride. 

CEO-ul Toyota Motor, Akio Toyoda, spunea ca milioane de locuri de munca din industria de automobile ar putea fi în pericol si ca pana in 2030, vehiculele pur electrice ar putea costa Japonia aproape 5.5 milioane de locuri de munca. A mai facut o declaratie interesanta: “inamicul este dioxidul de carbon, nu motorul cu ardere interna

Advertisement

Mulțumesc pentru vizită! Scriu cu plăcere pe acest site și o fac de peste 10 ani. Telefonul meu de zi cu zi este acum un Samsung Galaxy S22 Ultra.

Advertisement
2 Comments

2 Comments

  1. Anonim

    iunie 10, 2022 at 07:27

    Cum va evolua atunci pretul automobilelor sh, dar al combustibililor?

  2. Alin

    iunie 10, 2022 at 12:47

    Pai au dreptate maxima cu acea declaratie.Toyota propune motoare cu ardere internă pe hidrogen,deci fara emisie de co2
    Si cu siguranță masinile electrice a-le viitorului vor fi pe Hidrogen si NU doar pe baterii cum se întâmplă acum. Asta cu bateriile e o chestie intermediara .Nu au cum sa continue asa

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citite des