Stiri despre telefoane
Netflix a pierdut anul acesta in jur de 1 milion de abonati
Netflix a pierdut pana acum 1 milion de abonati si trebuie sa stiti ca in acest moment, populara platforma de streaming numara in jur de 220 milioane de subcriberi. Poate ca nu pare mult faptul ca 1 milion de abonamente s-au evaporat, dar inmultiti acest milion cu costul unui plan si vedeti suma la care se ajunge…
Dar totusi este bine pentru ei avand in vedere ca se asteptau sa piarda nu mai putin de 2 milioane de abonati. In prima parte asteptam varianta Netflix mai ieftina, dar cea care include reclame. Compania deja lucreaza si la alte tipuri de abonamente, cele menite sa impiedice fenomenul de “shared passwords”.
Statele Unite ale Americii și Canada sunt cele mai mari piețe Netflix din lume, urmeaza Europa, Africa și Orientul Mijlociu cu 73 milioane de subscriberi, America Latina numara in jur de 40 de milioane. Zona Asia Pacific strange aproximativ 34 milioane.
Si chiar daca pierderea acestui milion de abonati ar trebui sa reprezinte o lovitura destul de dureroasa in materie de venituri, lucrurile nu stau deloc asa, chiar din contra. Netflix a cunoasut un boost al veniturilor cu aproximativ 9% prin cresterea abonamentelor platite.
AN | Profit (USD) |
2001 | 75.91 milioane |
2002 | 152.80 milioane |
2003 | 272.24 milioane |
2004 | 506.22 milioane |
2005 | 682 milioane |
2006 | 997 milioane |
2007 | 1.2 miliarde |
2008 | 1.36 miliarde |
2009 | 1.67 miliarde |
2010 | 2.16 miliarde |
2011 | 3.2 miliarde |
2012 | 3.6 miliarde |
2013 | 4.37 miliarde |
2014 | 5.5 miliarde |
2015 | 6.7 miliarde |
2016 | 8.8 miliarde |
2017 | 11.6 miliarde |
2018 | 15.7 miliarde |
2019 | 20.1 miliarde |
2020 | 24.9 miliarde |
2021 | 29.6 miliarde |
Cele mai populare titluri de-a lungul timpului pe platforma Netflix (in ordine): Red Notice (2021), Don’t Look Up (2021), Bird Box (2018), The Adam Project (2022), Extraction (2020), The Unforgivable (2021), The Irishman (2019), The Kissing Booth 2 (2020), 6 Underground (2019), Spenser Confidential (2020).
